Jeg er i gang med et eksperiment...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Faith

K&S skriver:

Helt sikkert...! For det bliver det uden tvivl (uden at være pessimistisk, men man kender vel sig selv )

Ja det er nemlig det man gør.... Desværre sommetider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

JacobsMoar

Dinna88 skriver:

Jeg tror ikke det er en afhængighed, det er din krop der "snakker til dig". Jeg orker ikke at gå ud i en længere forklaring, men din krop har brug for noget efter træning, da du, imens du træner, nedbryder din krop hvorefter den skal restituere og genoprette - kakao! Drik kakao. Hvis du går ned i fitness, så vil du se rigtig mange drikke kakao efter de har trænet. Hjemme ved mine svigerforældre er der ALTID kakao, til trods for at de er kanon sunde, fordi min svigerfar cykler meget (her mener jeg MEGET) og så drikker han altid kako bagefter.

Det har noget med proteiner at gøre! 

Sådan noget Mathilde kakao ? Det har jeg faktisk ude i skabet.. Det må prøves !! Tak

Anmeld

30. maj 2011

Dinna88

KarinaB. skriver:

Sådan noget Mathilde kakao ? Det har jeg faktisk ude i skabet.. Det må prøves !! Tak

Anything will do, går jeg ud fra Det er bedre at drikke proteindrikke, men kakao kan gå an. Det opbygger dine muskler - kort sagt

Anmeld

30. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

hihi rigtig flot !

Prøvede selv engang, det var utrooolig hårdt ! Holdt ikke så længe, troede jeg havde holdt 14 dage, men hva tror i?? Da jeg fik kigget i kalenderen hvor jeg startede var det sørme....... 4 SØLLE DAGE !! :O Var chokket. Tænk det kan være så hårdt og vanedannende med de søde sager! Og min krop er KUN blevet mere vandt til det nu her nogle år efter, jeg er gået helt amok med søde ting og kan ikke undvære det bare en´ dag

Er SLET ikke overvægtig, nærmere det modsatte, og frygter for mit kolesterol, og har overvejet om man skulle tjekke det, pga hjertet tager skade osv, især efter det med Puuk Elgaard i GO aften danmark var det vidst.

Men må snart prøve igen, efter 2 børn er født, ville det vidst ikke skade

Anmeld

30. maj 2011

JacobsMoar

Dinna88 skriver:

Anything will do, går jeg ud fra Det er bedre at drikke proteindrikke, men kakao kan gå an. Det opbygger dine muskler - kort sagt

Hey, jeg vil bare strammes op.. Ikke have muskler

Tak for tippet

Anmeld

30. maj 2011

Dinna88

KarinaB. skriver:

Hey, jeg vil bare strammes op.. Ikke have muskler

Tak for tippet

Men muskler skal du jo have  

Det var så lidt

Anmeld

30. maj 2011

Faith

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

hihi rigtig flot !

Prøvede selv engang, det var utrooolig hårdt ! Holdt ikke så længe, troede jeg havde holdt 14 dage, men hva tror i?? Da jeg fik kigget i kalenderen hvor jeg startede var det sørme....... 4 SØLLE DAGE !! :O Var chokket. Tænk det kan være så hårdt og vanedannende med de søde sager! Og min krop er KUN blevet mere vandt til det nu her nogle år efter, jeg er gået helt amok med søde ting og kan ikke undvære det bare en´ dag

Er SLET ikke overvægtig, nærmere det modsatte, og frygter for mit kolesterol, og har overvejet om man skulle tjekke det, pga hjertet tager skade osv, især efter det med Puuk Elgaard i GO aften danmark var det vidst.

Men må snart prøve igen, efter 2 børn er født, ville det vidst ikke skade

Hvad var det for noget med Puk Elgaard?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.