smillaluna skriver:
Du har ret... Der er nok større sandsynlighed for at jeg ryger i med et brag hvis jeg forbyder mig selv alt hvad der hedder sukker. Og jeg er jo svært glad for den chokolade
I dag var jeg nede og handle, og bare lige for at pine mig selv lidt ekstra, gik jeg da lige forbi slikhylden. Nøj det kriblede i mine fingre! Men jeg stod imod og købte en honningmelon og en bakke jordbær i stedet
. Nu forbander jeg mig selv for at være så pokkers standhaftig, for du godeste hvor har jeg lyst til chokolade
Ja, og det værste er jo, at du kan risikere, at fylde dig med sukker alligevel, hvis ikke du tænker over din mad! Åh, den chokolade... Den gør noget ved os 
Ej, du har da pint dig selv godt og grundigt! Men jeg tænkte på noget... Ved du så hvor meget frugtsukker der er i jordbær og den melon? Ikke at jeg ved det, men måske er det sådan lidt spild det du gør, hvis det er for at undgå sukkeret. Ærligt talt, så aner jeg meget lidt om diverse råvarer, men du burde da undersøge det, så du ikke går igang med en masse, og det så bare er to skridt frem og et tilbage! 
Derudover må du jo huske, at det forkerte fedt nærmest kan være værre end sukker.
Anmeld