Jeg er i gang med et eksperiment...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Faith

KarinaB. skriver:

Haha.. Måske jeg bare skulle holde op med det pjat.. Men så når jeg jo aldrig mit mål ?

Det er lige der den er - jeg er ikke sulten.. Jeg kunne bare godt bruge en kold vingummi i min mund ?

Ja motion har aldrig gjort noget godt for nogen. Drop det øjeblikkeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Faith

Mumto3 skriver:

Min mand droppede alt usundt med undtagelse af Cola i januar måned. Han har tabt over 10kg! -og pga en knæskade dyrker han mindre motion end han plejer

Hold da op hvor vildt! Det er dælme flot. 10 kg er nok lige i overkanten i mit tilfælde, men 5 ville være fantastisk.

Anmeld

30. maj 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Du har ret... Der er nok større sandsynlighed for at jeg ryger i med et brag hvis jeg forbyder mig selv alt hvad der hedder sukker. Og jeg er jo svært glad for den chokolade

I dag var jeg nede og handle, og bare lige for at pine mig selv lidt ekstra, gik jeg da lige forbi slikhylden. Nøj det kriblede i mine fingre! Men jeg stod imod og købte en honningmelon og en bakke jordbær i stedet. Nu forbander jeg mig selv for at være så pokkers standhaftig, for du godeste hvor har jeg lyst til chokolade

Ja, og det værste er jo, at du kan risikere, at fylde dig med sukker alligevel, hvis ikke du tænker over din mad! Åh, den chokolade... Den gør noget ved os

Ej, du har da pint dig selv godt og grundigt! Men jeg tænkte på noget... Ved du så hvor meget frugtsukker der er i jordbær og den melon? Ikke at jeg ved det, men måske er det sådan lidt spild det du gør, hvis det er for at undgå sukkeret. Ærligt talt, så aner jeg meget lidt om diverse råvarer, men du burde da undersøge det, så du ikke går igang med en masse, og det så bare er to skridt frem og et tilbage!

Derudover må du jo huske, at det forkerte fedt nærmest kan være værre end sukker.  

Anmeld

30. maj 2011

Mumto3

smillaluna skriver:

Hold da op hvor vildt! Det er dælme flot. 10 kg er nok lige i overkanten i mit tilfælde, men 5 ville være fantastisk.

ja, det er det, og det klæder ham rigtig godt!

-men så har han også være super standhaftig. Når vi har været inviteret ud til fest/fødselsdag/middag m.m. så springer han alt det usunde over hver gang (altså chokolade, slik og kage)

Anmeld

30. maj 2011

Faith

Dinna88 skriver:

Ja, og det værste er jo, at du kan risikere, at fylde dig med sukker alligevel, hvis ikke du tænker over din mad! Åh, den chokolade... Den gør noget ved os

Ej, du har da pint dig selv godt og grundigt! Men jeg tænkte på noget... Ved du så hvor meget frugtsukker der er i jordbær og den melon? Ikke at jeg ved det, men måske er det sådan lidt spild det du gør, hvis det er for at undgå sukkeret. Ærligt talt, så aner jeg meget lidt om diverse råvarer, men du burde da undersøge det, så du ikke går igang med en masse, og det så bare er to skridt frem og et tilbage!

Derudover må du jo huske, at det forkerte fedt nærmest kan være værre end sukker.  

Ih kan du så lade være med at være så logisk tænkende.

Nej har ikke undersøgt det med frugtsukkeret. Er ikke sikker på jeg vil vide det, for hvad skal jeg så spise??? Det er jo det søde jeg savner.

Anmeld

30. maj 2011

Faith

Mumto3 skriver:

ja, det er det, og det klæder ham rigtig godt!

-men så har han også være super standhaftig. Når vi har været inviteret ud til fest/fødselsdag/middag m.m. så springer han alt det usunde over hver gang (altså chokolade, slik og kage)

Det er "typisk" mænd. De kan aldrig gøre noget halvt. Det er alt eller intet. Ville ønske jeg havde lidt af det

Anmeld

30. maj 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Ih kan du så lade være med at være så logisk tænkende.

Nej har ikke undersøgt det med frugtsukkeret. Er ikke sikker på jeg vil vide det, for hvad skal jeg så spise??? Det er jo det søde jeg savner.

Haha! Ej, undskyld. Jeg synes bare det er fedt for dig, at du vil gøre noget ved det - og så synes jeg bare det er ærgeligt, hvis det ikke lykkes 100 % .

Jeg har faktisk ingen idé. Jeg er ikke obs på sukker i det jeg spiser - da det ikke er nødvendigt for mig, at være det. Hvis du googler lidt rundt kan du ofte finde eksperter du kan spørge om alt på nettet. Der er også eksperten.dk hvor du bare kan smide det, og håbe på at der er nogle der kan hjælpe dig. Ellers kan du jo se om du kan finde en diætist på nettet, der kan fortælle dig lidt om hvad du kan spise der er sødt, uden at det indeholder for meget sukker!

Anmeld

30. maj 2011

K&S

smillaluna skriver:

Eksperimentet går ud på at finde ud af hvor mange kilo man kan tabe på 1 måned ved udelukkende at skære alt det usunde væk. Dvs. slik, chokolade, chips, kage, sodavand osv.

Min startvægt var 63,5 kg for 5 dage siden.

Min vægt i dag er 62,4 kg

Det eneste jeg har gjort er at undlade at spise chokolade og slik. Alt andet ved min kost er uændret. Utroligt hvor meget det usunde skdt betyder for ens vægt.

Nå ville bare lige dele det med jer.

super godt gået! Jeg kaster mig ud i samme projekt fra i morgen  jeg skal nemlig til bryllup en 2. juli og jeg giiiiider ikke være en tyk trunte i kjole

Anmeld

30. maj 2011

Faith

K&S skriver:

super godt gået! Jeg kaster mig ud i samme projekt fra i morgen  jeg skal nemlig til bryllup en 2. juli og jeg giiiiider ikke være en tyk trunte i kjole

Så må vi lige støtte hinanden lidt når det blir for surt

Anmeld

30. maj 2011

K&S

smillaluna skriver:

Så må vi lige støtte hinanden lidt når det blir for surt

Helt sikkert...! For det bliver det uden tvivl (uden at være pessimistisk, men man kender vel sig selv )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.