Jeg er i gang med et eksperiment...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Ja tænkte osse at det da må være væske, ellers var det næsten for godt til at være sandt.

Skal nok smide en update når jeg er blevet smækkerlækker

Lyder godt....og ja, det er væske men for pokker det er skønt at se der lige hurtigt ryger et par kilo..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Faith

KarinaB. skriver:

Ååh hvor ville jeg gerne kunnet det... Jeg EEEELSKER slik... Men ved at handle en gang om ugen undgår jeg det faktisk ?

Jeg har lige været ude og løbe, og kunne nu ÆDE en pose slik... Hvordan kommer jeg af med den afhængighed ? ?

Det er så irriterende at man får lyst til søde sager når man har motioneret! Det er derfor jeg aldrig gør det

Kunne jo være fornuftig og sige til dig at du skal snuppe en banan. Men det er bare ikke det samme. Bum bum bum... hvad med noget melon og ananas med lidt frugtyoghurt ovenpå? Det smager super godt og mætter faktisk helt godt.

Anmeld

30. maj 2011

Faith

Eva. skriver:

Lyder godt....og ja, det er væske men for pokker det er skønt at se der lige hurtigt ryger et par kilo..

Ja det er fantastisk! Er ellers overhovedet ikke fan af vægte og hader at veje mig. Jeg går mere efter om bukserne strammer. Men jeg er jo nødt til at have nogle tal at gå efter i det her tilfælde.

Anmeld

30. maj 2011

Dinna88

Sikke en kold tyrker!
Hvad med at finde en mellemvej? det er jo ikke forbudt, at spise usundt - du skal bare ikke spise mere end du forbrænder! Dvs. hvis du virkelig har svært ved at undvære det, så må du igang med træningen. Det kan virke svært, men tro mig - det handler om vaner. Og så er det super overkommeligt, når du finder en rutine!

I stedet for bare hårdt og kontakt at skære slik m.m. fra, så kan du jo gå efter slikket der er lidt sundere end det andet, og i stedet for at lægge meget fokus på det usunde, så lægge vægt på det sunde - udarbejd en kostplan, undgå dine kalorier i "den rigtige mad" så du har plads til lidt slik osv. Det er altså meget nemmere, når man er rigtig glad for slikket  

Anmeld

30. maj 2011

Faith

nutche skriver:

synes det er super flot, og er ret imponeret over det store vægt tab allerede. tænk at det virkelig gør så meget.

Vi ku jo gå på den kur sammen Lone

Anmeld

30. maj 2011

JacobsMoar

smillaluna skriver:

Det er så irriterende at man får lyst til søde sager når man har motioneret! Det er derfor jeg aldrig gør det

Kunne jo være fornuftig og sige til dig at du skal snuppe en banan. Men det er bare ikke det samme. Bum bum bum... hvad med noget melon og ananas med lidt frugtyoghurt ovenpå? Det smager super godt og mætter faktisk helt godt.

Haha.. Måske jeg bare skulle holde op med det pjat.. Men så når jeg jo aldrig mit mål ?

Det er lige der den er - jeg er ikke sulten.. Jeg kunne bare godt bruge en kold vingummi i min mund ?

Anmeld

30. maj 2011

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Vi ku jo gå på den kur sammen Lone

jamen er jo faktisk i gang. med løb, sund kost og ugentlige vejninger. men hold op der er mange undskyldninger. og i weekenden kan jeg slet ikke spise sundt

Anmeld

30. maj 2011

Dinna88

KarinaB. skriver:

Ååh hvor ville jeg gerne kunnet det... Jeg EEEELSKER slik... Men ved at handle en gang om ugen undgår jeg det faktisk ?

Jeg har lige været ude og løbe, og kunne nu ÆDE en pose slik... Hvordan kommer jeg af med den afhængighed ? ?

Jeg tror ikke det er en afhængighed, det er din krop der "snakker til dig". Jeg orker ikke at gå ud i en længere forklaring, men din krop har brug for noget efter træning, da du, imens du træner, nedbryder din krop hvorefter den skal restituere og genoprette - kakao! Drik kakao. Hvis du går ned i fitness, så vil du se rigtig mange drikke kakao efter de har trænet. Hjemme ved mine svigerforældre er der ALTID kakao, til trods for at de er kanon sunde, fordi min svigerfar cykler meget (her mener jeg MEGET) og så drikker han altid kako bagefter.

Det har noget med proteiner at gøre! 

Anmeld

30. maj 2011

Faith

Dinna88 skriver:

Sikke en kold tyrker!
Hvad med at finde en mellemvej? det er jo ikke forbudt, at spise usundt - du skal bare ikke spise mere end du forbrænder! Dvs. hvis du virkelig har svært ved at undvære det, så må du igang med træningen. Det kan virke svært, men tro mig - det handler om vaner. Og så er det super overkommeligt, når du finder en rutine!

I stedet for bare hårdt og kontakt at skære slik m.m. fra, så kan du jo gå efter slikket der er lidt sundere end det andet, og i stedet for at lægge meget fokus på det usunde, så lægge vægt på det sunde - udarbejd en kostplan, undgå dine kalorier i "den rigtige mad" så du har plads til lidt slik osv. Det er altså meget nemmere, når man er rigtig glad for slikket  

Du har ret... Der er nok større sandsynlighed for at jeg ryger i med et brag hvis jeg forbyder mig selv alt hvad der hedder sukker. Og jeg er jo svært glad for den chokolade

I dag var jeg nede og handle, og bare lige for at pine mig selv lidt ekstra, gik jeg da lige forbi slikhylden. Nøj det kriblede i mine fingre! Men jeg stod imod og købte en honningmelon og en bakke jordbær i stedet. Nu forbander jeg mig selv for at være så pokkers standhaftig, for du godeste hvor har jeg lyst til chokolade

Anmeld

30. maj 2011

Mumto3

Min mand droppede alt usundt med undtagelse af Cola i januar måned. Han har tabt over 10kg! -og pga en knæskade dyrker han mindre motion end han plejer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.