Jeg er i gang med et eksperiment...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.188 visninger
46 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Faith

Eksperimentet går ud på at finde ud af hvor mange kilo man kan tabe på 1 måned ved udelukkende at skære alt det usunde væk. Dvs. slik, chokolade, chips, kage, sodavand osv.

Min startvægt var 63,5 kg for 5 dage siden.

Min vægt i dag er 62,4 kg

Det eneste jeg har gjort er at undlade at spise chokolade og slik. Alt andet ved min kost er uændret. Utroligt hvor meget det usunde skdt betyder for ens vægt.

Nå ville bare lige dele det med jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Dot D

Flot.... og godt gået

Anmeld

30. maj 2011

malliebooh

mon man skulle starte på det samme eksperiment

- det er bare så træls når den søde tand, er så pokkers sød! 

Anmeld

30. maj 2011

Peanut

Vildt nok 

Anmeld

30. maj 2011

Faith

Dot D skriver:

Flot.... og godt gået

Tak

I stedet for slik køber jeg en masse lækkert frugt, melon, ananas, pærer, jordbær og tørret frugt. Skærer det i terninger og putter det i en skål med lidt mager yoghurt ovenpå. Det smager fantastisk!

Anmeld

30. maj 2011

BinaMor

årh jeg har bare samme tanke.. og vil så gerne igang. men skifter mening hver aften (elle tur i byen) når sukkerlysten nærmere sig. og jeg har alle dage kunne æde løs og stadig være tynd.. meeen her efter endt rygning og2 unger kniber det ski lidt.

Anmeld

30. maj 2011

Faith

MalleH skriver:

mon man skulle starte på det samme eksperiment

- det er bare så træls når den søde tand, er så pokkers sød! 

Åh jeg har samme problem!

Min motivation er til dels at jeg skal til bryllup d 11. juni og jeg kan ikke passe den kjole jeg har valgt. Og jeg vil have den på! Om jeg så skal stå op hele dagen.

Anmeld

30. maj 2011

Faith

BinaMor skriver:

årh jeg har bare samme tanke.. og vil så gerne igang. men skifter mening hver aften (elle tur i byen) når sukkerlysten nærmere sig. og jeg har alle dage kunne æde løs og stadig være tynd.. meeen her efter endt rygning og2 unger kniber det ski lidt.

Ja jeg har osse altid kunnet æde løs uden at skænke det en tanke. Det fik en brat ende da jeg blev gravid og det har hængt ved lige siden

Anmeld

30. maj 2011

malliebooh

smillaluna skriver:

Åh jeg har samme problem!

Min motivation er til dels at jeg skal til bryllup d 11. juni og jeg kan ikke passe den kjole jeg har valgt. Og jeg vil have den på! Om jeg så skal stå op hele dagen.

Åh ja, så kan jeg godt følge dig.. Jeg har tendens til at kunne holde forskellige slags "slankekure" altså motion og sundt i højst et par uger.. Jeg falder hurtigt i igen.. Dumme impulskøb. Jeg er ikke engang sulten når jeg køber ind, men min tand er

Anmeld

30. maj 2011

Faith

MalleH skriver:

Åh ja, så kan jeg godt følge dig.. Jeg har tendens til at kunne holde forskellige slags "slankekure" altså motion og sundt i højst et par uger.. Jeg falder hurtigt i igen.. Dumme impulskøb. Jeg er ikke engang sulten når jeg køber ind, men min tand er

Det lyder fuldstændig som mig. Har alverdens gode intentioner om at begynde at motionere, spise sundt, undgå søde sager osv, men det holder aldrig mere end en uges tid, så er jeg faldet pladask i igen. Jeg kan ikke forbi et stykke chokolade. Det hopper direkte ned i kurven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.