Jeg er i gang med et eksperiment...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

malliebooh

smillaluna skriver:

Det lyder fuldstændig som mig. Har alverdens gode intentioner om at begynde at motionere, spise sundt, undgå søde sager osv, men det holder aldrig mere end en uges tid, så er jeg faldet pladask i igen. Jeg kan ikke forbi et stykke chokolade. Det hopper direkte ned i kurven

Ja det er altså bare så træls og den eneste forskel man ser, er at man vokser ud ad! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

SSL

Ej, jeg gad vildt godt at have været med, men jeg er sikker på at jeg ikke taber noget som helst, da vægten gerne skulle øges når man er lidt gravid hehe.. Men nu er jeg faktisk slet ikke så usund, altså med slik, kager, osv.. (Siger mig, der lige har købt en liter is og kakao til t hælde over ) ha ha.. Men nej, normalvis er jeg sund nok, men jeg synes måske at en ekstra portion mad er lækker, som hyggespisning, på trods af at jeg ikke behøver den..

Hm.. Hvor meget usundt spiser dem der spiser meget? Og hvad er usundt? - hvis man ska skære det ud i pap.. Der er jo nogle som ikke spiser så meget frugt, fordi der er frugtsukker i, og der er jo nogle som mener at sund mad er sundt, når der er grøntsager i, hvilket jo ikke nødvendigvis er korrekt men spændende debat, dén vil jeg da følge og se om der er nogle der vil være med, nu jeg ikke selv kan!

Anmeld

30. maj 2011

Faith

MalleH skriver:

Ja det er altså bare så træls og den eneste forskel man ser, er at man vokser ud ad! 

Præcis

Anmeld

30. maj 2011

Faith

SSL skriver:

Ej, jeg gad vildt godt at have været med, men jeg er sikker på at jeg ikke taber noget som helst, da vægten gerne skulle øges når man er lidt gravid hehe.. Men nu er jeg faktisk slet ikke så usund, altså med slik, kager, osv.. (Siger mig, der lige har købt en liter is og kakao til t hælde over ) ha ha.. Men nej, normalvis er jeg sund nok, men jeg synes måske at en ekstra portion mad er lækker, som hyggespisning, på trods af at jeg ikke behøver den..

Hm.. Hvor meget usundt spiser dem der spiser meget? Og hvad er usundt? - hvis man ska skære det ud i pap.. Der er jo nogle som ikke spiser så meget frugt, fordi der er frugtsukker i, og der er jo nogle som mener at sund mad er sundt, når der er grøntsager i, hvilket jo ikke nødvendigvis er korrekt men spændende debat, dén vil jeg da følge og se om der er nogle der vil være med, nu jeg ikke selv kan!

Uha jeg spiser normalt rigtig mange søde sager! Jeg er slave af alt hvad der hedder chokolade. Da jeg var yngre var det slik, men det ændrede sig da jeg blev gravid. Og så bildte jeg mig ind at det da var ok at jeg proppede mig med chokolade hver aften, for babyen havde jo godt af det. Hvad min undskyldning så er nu hvor ungerne næsten er 1 år gamle, har jeg ikke lige fundet ud af endnu

Med hensyn til det med at frugt skulle være usundt fordi der er frugtsukker i, så er det vel som med alt andet mad. Hvis du spiser overdrevede mængder af det, ja så er det ikke sundt. 20 appelsiner om dagen tror jeg ikke er vanvittigt sundt.

Nu må vi se hvordan det her kommer til at spænde af. Ville virkelig gerne ned på 60 kg inden den 11. juni hvor jeg skal til bryllup.

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Eksperimentet går ud på at finde ud af hvor mange kilo man kan tabe på 1 måned ved udelukkende at skære alt det usunde væk. Dvs. slik, chokolade, chips, kage, sodavand osv.

Min startvægt var 63,5 kg for 5 dage siden.

Min vægt i dag er 62,4 kg

Det eneste jeg har gjort er at undlade at spise chokolade og slik. Alt andet ved min kost er uændret. Utroligt hvor meget det usunde skdt betyder for ens vægt.

Nå ville bare lige dele det med jer.

Først ryger der jo en del ophobet væske og det kan du se nu....jeg har læst mig til at det først er efter tre uger at du begynder at forbrænde fedtet...men ellers skulle 5 kg på en måned da ikke være urealistisk..glæder mig til at høre mere..

Anmeld

30. maj 2011

SSL

smillaluna skriver:

Uha jeg spiser normalt rigtig mange søde sager! Jeg er slave af alt hvad der hedder chokolade. Da jeg var yngre var det slik, men det ændrede sig da jeg blev gravid. Og så bildte jeg mig ind at det da var ok at jeg proppede mig med chokolade hver aften, for babyen havde jo godt af det. Hvad min undskyldning så er nu hvor ungerne næsten er 1 år gamle, har jeg ikke lige fundet ud af endnu

Med hensyn til det med at frugt skulle være usundt fordi der er frugtsukker i, så er det vel som med alt andet mad. Hvis du spiser overdrevede mængder af det, ja så er det ikke sundt. 20 appelsiner om dagen tror jeg ikke er vanvittigt sundt.

Nu må vi se hvordan det her kommer til at spænde af. Ville virkelig gerne ned på 60 kg inden den 11. juni hvor jeg skal til bryllup.

ha ha ha, du kan da undskylde dig med at ....... at ...... at .... ? Chokolade er det nye banan? - så må det være sund hehe.. Eller.. Chokolade er godt for levetiden?? Du må opfinde en god undskylsning

Jeg er/har været glad for slik, marabou med daim osv.. Efter jeg blev gravid er det mere chips og dip, hvis det er noget jeg har trang til nu.. Hm, det er vel salten i chipsene? Men hvis jeg får det dækket ved tomater med salt på er det faktisk ok.. He he..

Alt med måde, det er nemlig rigtigt.. Det er jo også ok at spise slik, chokolade, chips, drikke sodavand osv, bare en gang imellem

Anmeld

30. maj 2011

Lone Jakobsen

synes det er super flot, og er ret imponeret over det store vægt tab allerede. tænk at det virkelig gør så meget.

Anmeld

30. maj 2011

Faith

Eva. skriver:

Først ryger der jo en del ophobet væske og det kan du se nu....jeg har læst mig til at det først er efter tre uger at du begynder at forbrænde fedtet...men ellers skulle 5 kg på en måned da ikke være urealistisk..glæder mig til at høre mere..

Ja tænkte osse at det da må være væske, ellers var det næsten for godt til at være sandt.

Skal nok smide en update når jeg er blevet smækkerlækker

Anmeld

30. maj 2011

JacobsMoar

Ååh hvor ville jeg gerne kunnet det... Jeg EEEELSKER slik... Men ved at handle en gang om ugen undgår jeg det faktisk ?

Jeg har lige været ude og løbe, og kunne nu ÆDE en pose slik... Hvordan kommer jeg af med den afhængighed ? ?

Anmeld

30. maj 2011

Faith

SSL skriver:

ha ha ha, du kan da undskylde dig med at ....... at ...... at .... ? Chokolade er det nye banan? - så må det være sund hehe.. Eller.. Chokolade er godt for levetiden?? Du må opfinde en god undskylsning

Jeg er/har været glad for slik, marabou med daim osv.. Efter jeg blev gravid er det mere chips og dip, hvis det er noget jeg har trang til nu.. Hm, det er vel salten i chipsene? Men hvis jeg får det dækket ved tomater med salt på er det faktisk ok.. He he..

Alt med måde, det er nemlig rigtigt.. Det er jo også ok at spise slik, chokolade, chips, drikke sodavand osv, bare en gang imellem

Ja jeg må have fundet en eller anden undskyldning... Overfor mig selv har jeg ofte brugt den klassiske "det er lidt synd for mig i dag, det hjælper hvis jeg køber 5 plader marabou".

Det er sjovt hvad man får trang til under en graviditet. Jeg drak umanerligt mange drikke-cultura. Jeg drak dem om morgenen, jeg drak dem til middag, jeg drak dem om aftenen og jeg drak dem ved gud osse om natten. I dag gider jeg dem ikke

Tror du skal give dig selv lov til at spise lige nøjagtig det du har lyst til mens du er gravid. Det gjorde jeg, og jeg nød det! For første gang i mit liv slap jeg kontrollen og spiste alle de ting jeg elsker. Øj hvor ville jeg gerne være gravid igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.