Strækmærker på børn....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

twinboys

Eva. skriver:

Men den vej skal det jo heldigvis gå..Bertram på 8 år er kun 15 cm fra at vokse mig over hovedet..

Smiler hvor høj er du???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Aves.

twinboys skriver:

Smiler hvor høj er du???

150cm...

Anmeld

30. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Ja ja det har jeg. Det er fuldstændig normalt, specielt for børn med homoner som de i alderen 12 og op i teenager alderen har. Det kan komme alle vegne, det kan jo selvf os komme af fedme og ved at tabe vægt, men det er meget normalt at få dem pga man bliver større. Kender flere som har det.

Anmeld

30. maj 2011

Det at du så os skriver til en anden at han er så høj det bekræfter jo at det er derfor : ) De bliver heldigvis lysere og mere utydelige at se, især når de får alm med sol når man er ude

Anmeld

30. maj 2011

Faith

Kristinav skriver:

Min kæreste har også en masse på ryggen og benene, som han fik da han var 12-14 ca. Han skød i vejret hurtigere end huden kunne holde til.. De er ikke tydelige i dag, og man skal vide at de er der, før man ser dem

Jep det har min mand osse...

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

nåh nu siger du han er (8 år). Meen det at du så os skriver til en anden at han er så høj det bekræfter jo at det er derfor : ) De bliver heldigvis lysere og mere utydelige at se, især når de får alm med sol når man er ude

Nej nej..det var til twinboys om ham på 8 år... han har ingen strækmærker...

Anmeld

30. maj 2011

Eva. skriver:

Nej nej..det var til twinboys om ham på 8 år... han har ingen strækmærker...

hihi ja det fandt jeg ud af da jeg kiggede de andre indlæg igennem bagefter, og skyyyndte mig og rette det, Meeen du var lidt hurtigere til at kupiere mit indlæg! haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.