Strækmærker på børn....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Tina&Laura

Eva. skriver:

Har lige opdaget at min søns ryg er fyldt med mange virkelig blå violette strækmærker, meget tydelige og voldsomme, synes jeg.. nogen der har hørt om børn der får strækmærker...jeg har aldrig set det eller hørt om det og synes virkelig det er synd at han skal have sådan nogle..

Nogen der har erfaringer...? udover gravid strækmærker?

Jeg har en ven, hvis forældre blev kaldt til samtale på efterskolen hvor han gik. Simpelthen fordi de troede han fik tæsk.
Det var dog bare strækmærker - rigtig mange strækmærker!
De er næsten ikke til at se længere, men det så voldsomt ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Aves.

signe. skriver:

ja lige præcis, hendes er også meget tydelige... Kan godt forstå du undre dig over din har dem.. er de pludselig kommet?

Ja...eller jeg har i hvert fald ikke set dem før, så tror de er meget nye, de er helt violette i farven...han er også ret ked af det nu, og forbander den møgsygdom langt væk som jo har gjort at han ikek voksede nok før...

Anmeld

30. maj 2011

Madam Blå

Eva. skriver:

Åhh, det er jeg glad for at høre...blev helt forskrækket da jeg så dem.. min søn er lige blevet 14 år og vosket 20 cm og taget 16 kg på, på under 1½ år, så det er sikkert derfor..

Han er godt nok også skudt i vejret så Dejligt.

Kan jeg godt forstå.. De ser også så voldsomme ud når de er nye. Men som sagt, man kan slet ikke se dem min kæreste har - lagde først mærke til dem efter et år Så mon ikke din søns også blegner, og forsvinder med tiden

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

Tina&Daniel skriver:

Jeg har en ven, hvis forældre blev kaldt til samtale på efterskolen hvor han gik. Simpelthen fordi de troede han fik tæsk.
Det var dog bare strækmærker - rigtig mange strækmærker!
De er næsten ikke til at se længere, men det så voldsomt ud. 

Jeg er virkelig glad for alle jer der kender til nogen og skriver de næsten forsvinder igen...ligner jo nogen har hevet i ham så huden er revet fra hinanden..

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

Kristinav skriver:

Han er godt nok også skudt i vejret så Dejligt.

Kan jeg godt forstå.. De ser også så voldsomme ud når de er nye. Men som sagt, man kan slet ikke se dem min kæreste har - lagde først mærke til dem efter et år Så mon ikke din søns også blegner, og forsvinder med tiden

Ja, det er ret meget....

Jo, det håber jeg godt nok de gør...men ja, mon ikke..han er bare så midehvid i huden at de VIRKELIG er tydelige...

Anmeld

30. maj 2011

Tina&Laura

Eva. skriver:

Jeg er virkelig glad for alle jer der kender til nogen og skriver de næsten forsvinder igen...ligner jo nogen har hevet i ham så huden er revet fra hinanden..

Det ser vildt voldsomt ud ja  .. 

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

Tina&Daniel skriver:

Det ser vildt voldsomt ud ja  .. 

Ja, jeg blev virkelig utilpas....gør jeg også ved billeder herinde af strækmærker, synes virkelig at det ser væmmeligt ud...puha..

Anmeld

30. maj 2011

A.

jeg har fået nogen da jeg var barn man kan faktisk ikke se dem mere

Anmeld

30. maj 2011

Tina&Laura

Eva. skriver:

Ja, jeg blev virkelig utilpas....gør jeg også ved billeder herinde af strækmærker, synes virkelig at det ser væmmeligt ud...puha..

Det ser så ubehageligt ud ja.
Det ser ud som om det gør herre ondt. 

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

Tina&Daniel skriver:

Det ser så ubehageligt ud ja.
Det ser ud som om det gør herre ondt. 

Lige netop og som om huden er ved helt at gå fra hinaden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.