Strækmærker på børn....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.877 visninger
46 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Aves.

Har lige opdaget at min søns ryg er fyldt med mange virkelig blå violette strækmærker, meget tydelige og voldsomme, synes jeg.. nogen der har hørt om børn der får strækmærker...jeg har aldrig set det eller hørt om det og synes virkelig det er synd at han skal have sådan nogle..

Nogen der har erfaringer...? udover gravid strækmærker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Melbek

strækmærker er jo ikke forbeholdt gravide. Jeg fik desværre på brysterne i teenageårene, da de voksede meget hurtigt.

Så mon ikke det skyldes hurtig vokseværk? ..

Anmeld

30. maj 2011

Madam Blå

Min kæreste har også en masse på ryggen og benene, som han fik da han var 12-14 ca. Han skød i vejret hurtigere end huden kunne holde til.. De er ikke tydelige i dag, og man skal vide at de er der, før man ser dem

Anmeld

30. maj 2011

signe.

Eva. skriver:

Har lige opdaget at min søns ryg er fyldt med mange virkelig blå violette strækmærker, meget tydelige og voldsomme, synes jeg.. nogen der har hørt om børn der får strækmærker...jeg har aldrig set det eller hørt om det og synes virkelig det er synd at han skal have sådan nogle..

Nogen der har erfaringer...? udover gravid strækmærker?

hmm, nu vil jeg ikke udlevere nogen men en fra min familie, hun har strækmærker henover lænden.. har hun haft i en del år, men tror ikke de er fra barndommen.. hun er en voksen kvinde.. Hun har aldrig været gravid, og har kun det fedt omkring mave og lår, som alle os andre.. de ligner dem man får som gravid, så de er egentlig ret tydelige røde i det...

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

Melbek skriver:

strækmærker er jo ikke forbeholdt gravide. Jeg fik desværre på brysterne i teenageårene, da de voksede meget hurtigt.

Så mon ikke det skyldes hurtig vokseværk? ..

Det ser bare vildt ud... men jo, han er vokset 20 cm og taget 16 kg på, på 17 mdr... men øv, altså..er sgu synd for ham.. altså strækmærkerne...

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

signe. skriver:

hmm, nu vil jeg ikke udlevere nogen men en fra min familie, hun har strækmærker henover lænden.. har hun haft i en del år, men tror ikke de er fra barndommen.. hun er en voksen kvinde.. Hun har aldrig været gravid, og har kun det fedt omkring mave og lår, som alle os andre.. de ligner dem man får som gravid, så de er egentlig ret tydelige røde i det...

Hans er også meget farvede og dybe...værre end dem jeg fik som gravid..

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

Kristinav skriver:

Min kæreste har også en masse på ryggen og benene, som han fik da han var 12-14 ca. Han skød i vejret hurtigere end huden kunne holde til.. De er ikke tydelige i dag, og man skal vide at de er der, før man ser dem

Åhh, det er jeg glad for at høre...blev helt forskrækket da jeg så dem.. min søn er lige blevet 14 år og vosket 20 cm og taget 16 kg på, på under 1½ år, så det er sikkert derfor..

Anmeld

30. maj 2011

Mi

Det er da synd for ham, men det er jo nok fordi han er vokset så hurtig. Tror måske at de kan nå at hele nogenlunde op, nu han ikke er ældre.

Anmeld

30. maj 2011

signe.

Eva. skriver:

Hans er også meget farvede og dybe...værre end dem jeg fik som gravid..

ja lige præcis, hendes er også meget tydelige... Kan godt forstå du undre dig over din har dem.. er de pludselig kommet?

Anmeld

30. maj 2011

.....

Jeg fik også nogen i teenage årene, på det mest åndsvageste sted ....det har nok været i den periode hvor jeg begyndte at få mere kvindelige former

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.