Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Det ser bare vildt ud... men jo, han er vokset 20 cm og taget 16 kg på, på 17 mdr... men øv, altså..er sgu synd for ham.. altså strækmærkerne...
Det ser bare vildt ud... men jo, han er vokset 20 cm og taget 16 kg på, på 17 mdr... men øv, altså..er sgu synd for ham.. altså strækmærkerne...
hold da fast det var meget... Hvor gammel er han???
Majbritt
twinboys skriver: hold da fast det var meget... Hvor gammel er han??? Majbritt
14 år..
Eva. skriver: 14 år..
ja de kære børn vokser hurtigt i den alder... Jeg glæder mig bare til mine er over 20kg
twinboys skriver: ja de kære børn vokser hurtigt i den alder... Jeg glæder mig bare til mine er over 20kg Majbritt
Det var Jeppe heller ikke da han var 8 år...så det er dejligt han nu vokser...han vejer dog kun 48 kg, så det er jo ikke meget for en knægt på 14 år..
Eva. skriver: Det var Jeppe heller ikke da han var 8 år...så det er dejligt han nu vokser...han vejer dog kun 48 kg, så det er jo ikke meget for en knægt på 14 år..
Smiler han vokser nok snart moar over hovedet...
twinboys skriver: Smiler han vokser nok snart moar over hovedet...
Det har han gjort nu..
Jeg har også strækmærker, som jeg fik da jeg begyndte at få mere kvindelige former i starten af teenageårene, det er især mine bryster jeg har dem på, de er dog ikke særlig tydelige mere.
Eva. skriver: Det har han gjort nu..
Smiler
twinboys skriver: Smiler
Men den vej skal det jo heldigvis gå..Bertram på 8 år er kun 15 cm fra at vokse mig over hovedet..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128