Kunstige bryster...noget jeg ikke forstår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Magsen

nvm skriver:

jeg er enig her, synes selv mine ser helt naturlige ud uden bh.. men jeg har altdi drømt om 2 runde kugler, som stritter ud i luften,men det blev det ikk desværre

øv bøv, men dine er sku siiiiindsygt flotte !! 

jeg vil gerne have et par kanon kugler  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

nvm

Maggieh skriver:

øv bøv, men dine er sku siiiiindsygt flotte !! 

jeg vil gerne have et par kanon kugler  

det min egen skyld, skulle bare ha valgt større, men der jeg stod der tænkte jeg de skal sku ikke være for store, de blev så meget mindre end jeg regnede med... 

havde jo håber på at vågne op fra nakosen med et par pam lee bryster hehe.. det første jeg sagde da jeg vågnede og kiggede ned var, HVOR ER DE SMÅ...haha

Anmeld

30. maj 2011

PernilleogDennis

nvm skriver:

det min egen skyld, skulle bare ha valgt større, men der jeg stod der tænkte jeg de skal sku ikke være for store, de blev så meget mindre end jeg regnede med... 

havde jo håber på at vågne op fra nakosen med et par pam lee bryster hehe.. det første jeg sagde da jeg vågnede og kiggede ned var, HVOR ER DE SMÅ...haha

hahaha nice

Anmeld

30. maj 2011

Sabina

nvm skriver:

Dine bryster er kanon flotte Dem skal du være glade for ..

Anmeld

30. maj 2011

nvm

Sabina skriver:

Dine bryster er kanon flotte Dem skal du være glade for ..

tak skal du ha, de pæne nok med tøj men synes ikke om dem uden..

Anmeld

30. maj 2011

Sabina

nvm skriver:

tak skal du ha, de pæne nok med tøj men synes ikke om dem uden..

Det jo lidt svært for mig at udtale mig om. Da jeg ikke har set dem i virkeligheden, men man har jo tit et eller andet man vil ha lavet bedre, hvis du forstår ..

Anmeld

30. maj 2011

Grynt

Eva. skriver:

jeg kan simpelthen ikke forstå at de skal se kunstige ud...jeg mener, en ting er man vælger at få lavet kunstige men er det så ikke for at de skal se naturlige ud, for at man skal få en smuk barm og måske bare en barm...har efterhånden set så mange billeder af kunstige bryster som ligner runde kanonkugler og slet ikke ligner rigtige bryster..Er jeg bare slet ikke med i forhold til hvad der er smukt og kvindeligt...jeg mener, et par bryster hos voksne kvinder står jo ikke og stritter lige ud i luften...

Nå, men bare lige lidt brysttanker ...nu jeg lige så der var en brysttråd...

Knus Eva..

Jeg forstår det absolut hellere ikke og undre mig også.

Men jeg undre mig dælme også over at vi i 2011 ikke bare kan få suget fedtet fra r*v til bryst, det er jo ikke ligefrem et fremmede element der kommer ind i kroppen, men ens eget krops produkt. Og hvis man kunne ville jeg nok have den flotteste og mindste pariser r*v og de største bryster  Men som det er nu må jeg jo så nok bare nøjes med en stor bag og nutcup str. bryster...thats life

Grynt

Anmeld

30. maj 2011

nvm

Sabina skriver:

Det jo lidt svært for mig at udtale mig om. Da jeg ikke har set dem i virkeligheden, men man har jo tit et eller andet man vil ha lavet bedre, hvis du forstår ..

ja man blir nok aldrig tilfreds og 100% perfekt hehe

Anmeld

30. maj 2011

Magsen

nvm skriver:

seeeeeriøst? dine er sku da IKKE små ?? hvad strl. er de?

Anmeld

30. maj 2011

Sabina

nvm skriver:

ja man blir nok aldrig tilfreds og 100% perfekt hehe

Nej det jo det :p

Vi er sku så utaknemlige  Men når man ved at man kan få bedre, hvorfor så ikke gøre det  Men jeg synes ihvertfald du er kanon smuk og det er dine bryster os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.