Eva. skriver:
jeg kan simpelthen ikke forstå at de skal se kunstige ud...jeg mener, en ting er man vælger at få lavet kunstige men er det så ikke for at de skal se naturlige ud, for at man skal få en smuk barm og måske bare en barm...har efterhånden set så mange billeder af kunstige bryster som ligner runde kanonkugler og slet ikke ligner rigtige bryster..Er jeg bare slet ikke med i forhold til hvad der er smukt og kvindeligt...jeg mener, et par bryster hos voksne kvinder står jo ikke og stritter lige ud i luften...
Nå, men bare lige lidt brysttanker ...nu jeg lige så der var en brysttråd...
Knus Eva..
Kan kun erklære mig 110% enig i dét du skriver (hele vejen igennem faktisk)
Jeg har bestemt ikke noget imod at man får rettet ting ved sin krop, som man er ked af - synes det er rart at muligheden er der.
Dog synes jeg ofte det tager overhånd, og jeg lærer heller aldrig at forstå det "falske" og unaturlige look - om det så gælder kunstige bryster, hår, make-up osv.
Jeg er så én af de der har fået lavet mine bryster mindre + brystløft, og jeg er rigtig glad for dem nu - trods ar
Men for mig handlede det også mere om ikke at have rygproblemer - det var nok 80% smerte-gener og 20% udseende 
Forstår godt at pæne bryster er vigtigt for kvinder - men i min verden er runde kanonkugler i str. enorm bare ikke pænt 
Anmeld