Kunstige bryster...noget jeg ikke forstår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Mi

Lige en tanke. Jeg sad og så at Charlotte Birkow (hedder hun ikke det) havde fået brystkræft. Det er selfølgelig forfærdeligt. Men interviewet gik på at hun jo ellers levede helt vild sundt og dyrkede motion. Hun har kunstige bryster og min mand himlede da han hørte det. Han mente at når hun nu gik så meget op i sundhed, kost og motion, så var det da helt hen i vejret at fylde brysterne med noget så kunstigt som silikone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Mi

smillaluna skriver:

Helt enig! Jeg synes det er så synd at man ødelægger sin smukke kvindekrop med et par kæmpe, unaturligt udseende nødder. Det må da kunne gøres mere feminint og smukt.

Når jeg engang skal have løftet mine (for det skal jeg), så skal det gøres så naturligt som overhovedet muligt. Jeg vil ikke rende rundt som 40 årig tvillingemor med kasser på størrelse med fodbolde. Det synes jeg ikke harmonerer ret godt med hinanden, og er ret sikker på at folk ville grine af mig.

Og så lige et billede af en ekstremt naturligt udseende kvinde

Jaaaaa hun er da helt sikkert født med dem der

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

Mi skriver:

Lige en tanke. Jeg sad og så at Charlotte Birkow (hedder hun ikke det) havde fået brystkræft. Det er selfølgelig forfærdeligt. Men interviewet gik på at hun jo ellers levede helt vild sundt og dyrkede motion. Hun har kunstige bryster og min mand himlede da han hørte det. Han mente at når hun nu gik så meget op i sundhed, kost og motion, så var det da helt hen i vejret at fylde brysterne med noget så kunstigt som silikone

Det er ligesom dem der ryger og så ellers går vildt op i økologi, feks...det hænger heller ikke sammen for mig.

Udover det, så er det jo sværere at finde en knude når man har noget i brysterne...og så tror jeg faktisk ikke på det gør noget godt...men kan som godt forstå at der er nogle der får det lavet...ville selv være ked af en minus a skål..

Anmeld

30. maj 2011

jydeinden

er selv en af dem som gerne vil have mine bryster lavet på et tidspunkt, men når det kommer til den tid, ja så skal de se naturlige og smukke ud, og ikke ligne et par påklisteret meloner ( eneste grund til jeg ønsker dem lavet er at det er fuldkommen umuligt at finde en bh jeg kan passe, og kjoler kan jeg mange gange ikke fylde ud) men jeg græder dog ikke over dem, den tid hvor de bliver lavet skal nok komme

Anmeld

30. maj 2011

Nalle

Eva. skriver:

jeg kan simpelthen ikke forstå at de skal se kunstige ud...jeg mener, en ting er man vælger at få lavet kunstige men er det så ikke for at de skal se naturlige ud, for at man skal få en smuk barm og måske bare en barm...har efterhånden set så mange billeder af kunstige bryster som ligner runde kanonkugler og slet ikke ligner rigtige bryster..Er jeg bare slet ikke med i forhold til hvad der er smukt og kvindeligt...jeg mener, et par bryster hos voksne kvinder står jo ikke og stritter lige ud i luften...

Nå, men bare lige lidt brysttanker ...nu jeg lige så der var en brysttråd...

Knus Eva..

1 er at få dem lavet så man selv kan holde ud at se på dem, hvis det er det der er galt.

noget andet er gå gøre så andre ikke gider se på dem, ej ikke ment sådan

MEN, jeg forstår det heller ikke.

Anmeld

30. maj 2011

Mi

Eva. skriver:

Det er ligesom dem der ryger og så ellers går vildt op i økologi, feks...det hænger heller ikke sammen for mig.

Udover det, så er det jo sværere at finde en knude når man har noget i brysterne...og så tror jeg faktisk ikke på det gør noget godt...men kan som godt forstå at der er nogle der får det lavet...ville selv være ked af en minus a skål..

Jeg kan også godt forstå at der er nogen som gerne vil have lavet brysterne. Jeg er en af dem med minus A skål . Det er jeg da ikke ligefrem begejstret for, men sådan ser jeg nu engang ud. Hvis jeg fik lavet kunstige bryster ville de jo netop være det: kunstige  Det ville jeg ikke bryde mig om

Anmeld

30. maj 2011

sarahb

det er vel smag og behag, jeg forstår heller ikke afbleget hår der er afbleget så man virkelig ka se det, men det er jo også smag og behag. Der er jo utrolig mange der gerne vil ligne en playboy tøs, jeg synes ikke det er pænt men det synes andre.

Anmeld

30. maj 2011

Dinna88

Altså, det handler vel om en smagssag. Nogle, som Maggieh, synes de er pæne når de er kanonkugle runde og faste - andre, som undertegnede, ønsker dem større (ikke STORE) men stadig så de kan bevæges og i bevæger sig med kroppen. 

Så det handler vel om at synes, at det er flot? 

Og det en skriver om hvorfor kvinder vil have dem store - for de fleste vedkommende handler det jo ikke om mode. Jeg ville sgu aldrig få lavet dobbelt å (&nbsp bare fordi det var mode. Jeg skal have dem lavet fordi jeg, personligt, synes at tøj -især badetøj! sidder pænere hvis man har større bryster der sidder godt. Så her handler det om selvtillid/hvad man synes ser godt ud

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

Dinna88 skriver:

Altså, det handler vel om en smagssag. Nogle, som Maggieh, synes de er pæne når de er kanonkugle runde og faste - andre, som undertegnede, ønsker dem større (ikke STORE) men stadig så de kan bevæges og i bevæger sig med kroppen. 

Så det handler vel om at synes, at det er flot? 

Og det en skriver om hvorfor kvinder vil have dem store - for de fleste vedkommende handler det jo ikke om mode. Jeg ville sgu aldrig få lavet dobbelt å (&nbsp bare fordi det var mode. Jeg skal have dem lavet fordi jeg, personligt, synes at tøj -især badetøj! sidder pænere hvis man har større bryster der sidder godt. Så her handler det om selvtillid/hvad man synes ser godt ud

Jeg kan så bare ikek forstå det unaturlige look...altså ideen i at få lavet noget der ikke ligner det det er...bryster... og det ville jeg da rigtig gerne høre om, altså hvorfor bryster ikke skal ligne bryster..men jeg kan jo læse at de fleste har det som mig..

Anmeld

30. maj 2011

dorthemus

Maria. skriver:

Du har ret!

Det kan være det bliver endnu bedre i 40'erne!

Det finder jeg snart ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.