Eva. skriver:
Tror du har helt ret...jeg synes jo nok i virkeligheden bare det er synd...fordi det i min optik virker forkert...altså de smukke unge kvinder med store kunstige bryster, sender bare et signal eller jeg opofatter det måske bare på en ikke så heldig måde...eller ja,..det gør bare noget ved et mennesker når der lige under hagen sidder to kæmpe bolde..
Kan godt følge dig... Det er heller ikke sådanne bryster jeg ville ha'. Men altså... det er vel hele den der Barbie-effekt: Dukken der skabte et uopnåeligt ideal-ydre, og jo mere man kan komme til at ligne hende, jo mere "imponerende" er det, fordi det er unaturligt (altså kræver en del ofrelse; penge fx) at opnå.
Det er jo hele brun/bleg-modesnakken om igen... Hvorfor er det så populært at være brun og tynd når det for 100 år siden var modsat? Jamen hallå? Dengang var det tegn på at man var rig hvis man var bleg og fed (= råd til intet arbejde og masser af mad)
Hvis du er dansker og fed og bleg i dag vidner det om enten 1: du er uintelligens (altså aner intet om kost og ernæring) eller 2: du har ikke penge til at gå op i dit ydre (m. fitnesscenter, solarie og hvad der hører til)
Anmeld