Kunstige bryster...noget jeg ikke forstår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Dinna88

Eva. skriver:

Jeg kan så bare ikek forstå det unaturlige look...altså ideen i at få lavet noget der ikke ligner det det er...bryster... og det ville jeg da rigtig gerne høre om, altså hvorfor bryster ikke skal ligne bryster..men jeg kan jo læse at de fleste har det som mig..

Jamen, det jeg prøvede at skrive er, at det vel fordi dem der får det lavet synes, at det er flot Det er jo ligesom alle andre naturlige ting, der bliver ændret: folk der vokser sine øjenbryn og tegner dem (hvilket IKKE falder i min smag overhovedet, men de gør det vel fordi de synes det er pænt) og dem der overdynger kindbenene med rouge - de synes jo det er flot. 

Det må være en smagssag. Nogle synes det er pænt (og det er jo grund nok) andre gør ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

FrkDitte

Hej,

Jeg er selv en der har fået opereret mine større. Ikke kæmpestore, men bare så der var balance i kroppen..Det første år efter operationen var de pænt struttende og runde.. Synes jeg nu så meget pænt ud (var 26 år da jeg fik dem lavet) Nu er de ligesom faldet på plads og har fået et helt naturligt fald, og det er ikke til at se at de er kunstige. Og jeg synes de er fantastiske  

Så ja, det er en smagssag. Tror dog der er mange unge piger der ikke kun får dem lavet for deres egen skyld, men mere for omverdenens skyld. Men hvis det virkelig er det de vil, så fred være med det. Det er jo muligt at få dem lavet mindre igen..

Jeg fik mine lavet fordi JEG havde et problem med dem. Min kæreste, på det tidspunkt,og andre synes det var flotte som de var, men om så hele verden sagde til mig at de var flotte, så var der kun en mening der talte..min!

Hvis man er ked af noget med sin krop, og man har mulighed for at ændre på det, hvorfor så ikke gøre det? Hvad der er et lille problem i andres øjne, kan godt være et kæmpe problem i ens egne øjne.

Ville bare lige give mit besyv med

Fortsat god dag til jer alle!

D.

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

FrkDitte skriver:

Hej,

Jeg er selv en der har fået opereret mine større. Ikke kæmpestore, men bare så der var balance i kroppen..Det første år efter operationen var de pænt struttende og runde.. Synes jeg nu så meget pænt ud (var 26 år da jeg fik dem lavet) Nu er de ligesom faldet på plads og har fået et helt naturligt fald, og det er ikke til at se at de er kunstige. Og jeg synes de er fantastiske  

Så ja, det er en smagssag. Tror dog der er mange unge piger der ikke kun får dem lavet for deres egen skyld, men mere for omverdenens skyld. Men hvis det virkelig er det de vil, så fred være med det. Det er jo muligt at få dem lavet mindre igen..

Jeg fik mine lavet fordi JEG havde et problem med dem. Min kæreste, på det tidspunkt,og andre synes det var flotte som de var, men om så hele verden sagde til mig at de var flotte, så var der kun en mening der talte..min!

Hvis man er ked af noget med sin krop, og man har mulighed for at ændre på det, hvorfor så ikke gøre det? Hvad der er et lille problem i andres øjne, kan godt være et kæmpe problem i ens egne øjne.

Ville bare lige give mit besyv med

Fortsat god dag til jer alle!

D.

Jeg har også fået lavet bryster, mave og fedtsugninger...jeg har fuld forståelse for sådanne indgreb (naturligvis ) men forstår bare ikke det der kunstige look...

Anmeld

30. maj 2011

FrkT

Jeg undrer mig fuldstændig som dig. Synes slet ikke det er flot, for det ligner bare ikke rigtige bryster.

At jeg så er helt IMOD at man kan få lavet plastikbryster er så en anden ting. Men når man nu kan, hvorfor så ikke vælge noget, som folk rent faktisk kunne tro på var rigtige bryster? 

Anmeld

30. maj 2011

nvm

Maggieh skriver:

jeg synes det er sindsyg flot at have nogle der stritter og er kanon runde  Det er lige sådan jeg kan lide dem - Sidder hvor de skal 

Og du siger er det ikke meningen ... Man kan slet ikke snakke om hvad er meningen, for 'meningen' er jo at kvinder skal havde de bryster de er født med

jeg er enig her, synes selv mine ser helt naturlige ud uden bh.. men jeg har altdi drømt om 2 runde kugler, som stritter ud i luften,men det blev det ikk desværre

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

FrkT skriver:

Jeg undrer mig fuldstændig som dig. Synes slet ikke det er flot, for det ligner bare ikke rigtige bryster.

At jeg så er helt IMOD at man kan få lavet plastikbryster er så en anden ting. Men når man nu kan, hvorfor så ikke vælge noget, som folk rent faktisk kunne tro på var rigtige bryster? 

Ja...jeg ser det lidt som hvis man skulle have et kunstigt ben, altså man ønsker vel noget der ligner eller?

Anmeld

30. maj 2011

FrkT

Eva. skriver:

Ja...jeg ser det lidt som hvis man skulle have et kunstigt ben, altså man ønsker vel noget der ligner eller?

Lige præcis! Forstår det ærlig talt ikke. Jeg forstår godt man ikke får lavet hængebryster ligefrem, men bare nogle som har et normalt fald, det ville for mig være noget mere logisk!

Anmeld

30. maj 2011

PernilleogDennis

nvm skriver:

jeg er enig her, synes selv mine ser helt naturlige ud uden bh.. men jeg har altdi drømt om 2 runde kugler, som stritter ud i luften,men det blev det ikk desværre

bum bum  eeeelsker store fyldige patter. Hvis bare man er glad for sig selv og sine jader, og det er jeg ihvertfald nu, efter operationen for 3 år siden, og min kæreste synes de er lækre,. så er den vel ikke længere..

Anmeld

30. maj 2011

nvm

PernilleogDennis skriver:

bum bum  eeeelsker store fyldige patter. Hvis bare man er glad for sig selv og sine jader, og det er jeg ihvertfald nu, efter operationen for 3 år siden, og min kæreste synes de er lækre,. så er den vel ikke længere..

jeg forstår så ikke hvorfor der er så mange der har så meget imod FAKE bryster.. det findes sku da fordi man skal bruge det

synes godt nok der er mange haters derude, om der misundelse ved jeg så ikke.. men man behøver ikke svine falske bryster til bare fordi man ikke lige selv synes om det...

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

nvm skriver:

jeg forstår så ikke hvorfor der er så mange der har så meget imod FAKE bryster.. det findes sku da fordi man skal bruge det

synes godt nok der er mange haters derude, om der misundelse ved jeg så ikke.. men man behøver ikke svine falske bryster til bare fordi man ikke lige selv synes om det...

Jeg har intet imod kunstige bryster...synes det er dejligt at kvinder kan fåhjælp hvis de er kede af deres ydre..jeg er personligt glad for jeg ikke har behov for noget kunstigt i min krop, men det er jo bare held at man har en barm..

Det jeg ikke forstår er det kunstige look og det jeg kan høre mange heller ikke kan forstå...tror ikke kvinder er misundelige, alle kan jo købe sig til sådan nogle.... dem jeg kan misunde, det er dem med en smuk naturlig krop og så oveni købet en skøn udstrålig og en hjerne der matcher...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.