Hej,
Jeg er selv en der har fået opereret mine større. Ikke kæmpestore, men bare så der var balance i kroppen..Det første år efter operationen var de pænt struttende og runde.. Synes jeg nu så meget pænt ud (var 26 år da jeg fik dem lavet) Nu er de ligesom faldet på plads og har fået et helt naturligt fald, og det er ikke til at se at de er kunstige. Og jeg synes de er fantastiske
Så ja, det er en smagssag. Tror dog der er mange unge piger der ikke kun får dem lavet for deres egen skyld, men mere for omverdenens skyld. Men hvis det virkelig er det de vil, så fred være med det. Det er jo muligt at få dem lavet mindre igen..
Jeg fik mine lavet fordi JEG havde et problem med dem. Min kæreste, på det tidspunkt,og andre synes det var flotte som de var, men om så hele verden sagde til mig at de var flotte, så var der kun en mening der talte..min!
Hvis man er ked af noget med sin krop, og man har mulighed for at ændre på det, hvorfor så ikke gøre det? Hvad der er et lille problem i andres øjne, kan godt være et kæmpe problem i ens egne øjne.
Ville bare lige give mit besyv med 
Fortsat god dag til jer alle!
D.
Anmeld