Undskyld..... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Ryberg

quar20 skriver:

Ja bestemt - men føler virkelig at jeg IKKE kan mere - Min søster har budt mig og MIN lille familie så mange ting, ubeskrive hårde ting.. Bla. mistede vi tvillinger da hun fik et raseri anfaldt og gik amok på mig..

man må sige at det er flot at du stadig er der for hende trods alt det....

og igen kan jeg kun sige at jeg håber i kommer igennem det...

jeg har også været en rigtig skiderik mod min familie.. men de opgav mig aldrig.... det er derfor det kaldes familie...

men det er trættende, hårdt og man bliver slidt op.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

quar20

B&J skriver:

Ja ellers må du jo få andre til at hjælpe dig så du ikke står med det hele selv for det er ikke sjovt og det er meget hårdt af bære så stort et ansvar på skulderne

problemet er bare at eks. min moster som jeg ser som min mor - har haft kamilla under hendes vinger - men at det kørte så hårdt på hende - at hun var ved at miste mand og job...!!

Min mormor er alllllt for gammel - hun kan slet ikke overskue det..

Min mor.. TSK..

Min/vores far : har ikke haft kontakt med Kamilla og kender ikke til de forskellige ting..

der er ingen andre der vil eller tør involverer sig..

Anmeld

31. maj 2011

quar20

KittyGirl skriver:

man må sige at det er flot at du stadig er der for hende trods alt det....

og igen kan jeg kun sige at jeg håber i kommer igennem det...

jeg har også været en rigtig skiderik mod min familie.. men de opgav mig aldrig.... det er derfor det kaldes familie...

men det er trættende, hårdt og man bliver slidt op.....

det kan ikke sige bedre...

Anmeld

31. maj 2011

TroldeMor<3

Åhh gud hvor har jeg meget empati med dig. Nu har jeg fulgt din historie lidt, og hvorr synes jeg bare det er stærkt du kan gå alt det igennem ! din søster er ubeskrivelig heldig at have et menneske, som ikke bare vender ryggen til  med det samme. Et STort Til dig !

Tænkte på om hun er blevet tjekket for at være Borderline?

Anmeld

31. maj 2011

quar20

21.10.11 <3 skriver:

Åhh gud hvor har jeg meget empati med dig. Nu har jeg fulgt din historie lidt, og hvorr synes jeg bare det er stærkt du kan gå alt det igennem ! din søster er ubeskrivelig heldig at have et menneske, som ikke bare vender ryggen til  med det samme. Et STort Til dig !

Tænkte på om hun er blevet tjekket for at være Borderline?

Nej desværre..

De tænker med RUMPEN....

Men hun møder hellere ikke op til de møder der er aftalt og der er ingen der MÅ følge hende.. Hun er 19 år, og derfor myndig... Men der er papirer på at hun er 8år bagud i udvikling så forstår ikke hvorfor hun ikke blir gjort umyndig

Anmeld

31. maj 2011

B&J

quar20 skriver:

problemet er bare at eks. min moster som jeg ser som min mor - har haft kamilla under hendes vinger - men at det kørte så hårdt på hende - at hun var ved at miste mand og job...!!

Min mormor er alllllt for gammel - hun kan slet ikke overskue det..

Min mor.. TSK..

Min/vores far : har ikke haft kontakt med Kamilla og kender ikke til de forskellige ting..

der er ingen andre der vil eller tør involverer sig..

Nej det kan jeg godt se og du ligger heller ikke ansvare fra dig og det forstår jeg 110% men håber virkelig snart dem oppe på kommunen gider lytte

Anmeld

31. maj 2011

TroldeMor<3

quar20 skriver:

Nej desværre..

De tænker med RUMPEN....

Men hun møder hellere ikke op til de møder der er aftalt og der er ingen der MÅ følge hende.. Hun er 19 år, og derfor myndig... Men der er papirer på at hun er 8år bagud i udvikling så forstår ikke hvorfor hun ikke blir gjort umyndig

Det lyder virkelig også mærkeligt

Det er bare de ting du sådan har fortalt om hende, så kan jeg ikke lade være med at tænke på Borderline sygdommen - du kan jo prøve at læse lidt om det, det kan også give "micro psykoser". Så kan du jo altid prøve at nævne det for lægen, hvis det passer sammen.

Synes ihvertfald hun skal have noget ordenligt hjælp. Det er også helt utroligt hun må bo alene og være - ja myndig

Anmeld

31. maj 2011

wamse

quar20 skriver:

SIND.dk?

det må jeg ind og ha undersøgt - mangler SÅ meget en at tale med som IKKE kender til familien, som jeg kan fortælle hvad JEG har oplevet i min barndom, og hvad JEG tror der har gjort kamilla til at hun er så langt ude som hun er..

Ja inde på sind.dk og jeg prøvede også dengang være på en anden side: livsnettet.dk der var en masse støtte af andre mennesker i ligende situationer. 

Jeg havde også brug for at snakke med mennesker, der havde erfaringer på dette område, og jeg synes bestemt ikke at det psykiatriske system på nogen måde hjalp mig.

Anmeld

31. maj 2011

quar20

21.10.11 <3 skriver:

Det lyder virkelig også mærkeligt

Det er bare de ting du sådan har fortalt om hende, så kan jeg ikke lade være med at tænke på Borderline sygdommen - du kan jo prøve at læse lidt om det, det kan også give "micro psykoser". Så kan du jo altid prøve at nævne det for lægen, hvis det passer sammen.

Synes ihvertfald hun skal have noget ordenligt hjælp. Det er også helt utroligt hun må bo alene og være - ja myndig

ja det er meget mærkeligt og underligt...!! Og hun har nu boet alene i snart 1 år

Anmeld

31. maj 2011

quar20

wamse skriver:

Ja inde på sind.dk og jeg prøvede også dengang være på en anden side: livsnettet.dk der var en masse støtte af andre mennesker i ligende situationer. 

Jeg havde også brug for at snakke med mennesker, der havde erfaringer på dette område, og jeg synes bestemt ikke at det psykiatriske system på nogen måde hjalp mig.

Okay.. 1000 mange tak jeg vil derind og læse og tjekke siderne ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.