Undskyld..... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

quar20

SussieThyssen skriver:

Så vil jeg helt sikkert anbefale dig at kontakte dem...for du kan ikke blive ved at stå alene med alt det.
Kæmpekram fra mig til dig

Sussie

1000 tak det vil jeg helt sikkert prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

quar20

B&J skriver:

Puhh sikke en omgang er utrolig ked af det med din søster ville ønske de kunne tvangs indlægge hende for hun har  brug for en masse hjælp og hun kan ikke være alene... jeg bliver især ked af at det påvirker dig så meget og du endelig på egen krop ikke kan klare det, jeg håber snart i kan få en masse hjælp så du slipper med det kæmpe ansvar, for det er ikke rimeligt du skal stå med det hele og slet ikke når du skal tænke på dig selv dine børn og din mand

jeg sender dig lige verdens største knus

Ja jeg ville også ønske at det kunne ryge over på tvang - for hun har seriøst brug for al den hjælp hun kan få..!!

Anmeld

31. maj 2011

quar20

Diana... skriver:

Du skal IKKE undskylde over for nogen som helst. Du har været SÅ ærlig hele vejen igennem så folk ved at du har det hård og selv om du ikke havde skulle du ikke undskylde alligevel! 

Hvor må det være hård puha jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive. Jeg er glad for at jeg lige fald over den tråd for jeg er ellers ikke så meget her inde og glipper en MASSE. Men du skal have jordens største krammer og selv om du hjælper din søster SKAL du huske at passe på dig selv!!! for eller går det helt galt med dig du har dig selv og dine skønne børn at tænk på så husk nu dig selv. 

Få snakket med nogen mennesker der ved hvad du går i gennem, få snakket med en psykolog men det skal du vel også når du har en svær dep. Du er også meget velkommen til at skrive til mig i PB eller ringe til mig hvis du har brug for det. 

Jeg ved ikke hvad jeg mere skal sige end at jeg tænker på dig og ville ønske du var ved siden af mig så jeg kunne give dig jordens STØRSTE kram!!!!!!!! 

Du drømmer ikke om hvor meget det betyder for mig alt det du har skrevet...!!

Anmeld

31. maj 2011

B&J

quar20 skriver:

Ja jeg ville også ønske at det kunne ryge over på tvang - for hun har seriøst brug for al den hjælp hun kan få..!!

Får hun slet ingen piller til at kunne falde lidt til ro?

Anmeld

31. maj 2011

quar20

B&J skriver:

Får hun slet ingen piller til at kunne falde lidt til ro?

Nej
Hun fik adhd medicin men den blev frataget da de mente at det var dem der gav hende en psykose sidst - men nu hvor hun ikke er på dem - ja så får hun intet..

Anmeld

31. maj 2011

Ryberg

Du må love mig aldrig nogensinde at undskylde fordi du hjælper og er der så meget for din søster..... hvis bare jeg havde en søster der gjorde så meget for mig - sikke en ære.... hold da op....

Jeg kan virkelig godt sætte mig ind i at det er en hård proces og periode for dig, det tager så mange ressourcer, så meget tid og man er samtidig så træt fordi hele kroppen arbejder for at være der... Så det er bare så flot af dig at du får fortalt det f.eks. herinde og det er vigtigt at du fortsat er åben omkring det og evt. fortæller det til nogle andre også.... som kan give dig det store KNUS som du har behov for...

Jeg håber din familie forstår hvorfor du ikke er der 100% lige nu.. men det skal du nok komme igen.. for du virker virkelig som om du er en stærk person!

Jeg håber inderligt at din søster snart finder ro med det hele og at hun får det bedre.. for det er absolut heller ikke sjovt for hende at have det sådan der.

Anmeld

31. maj 2011

B&J

quar20 skriver:

Nej
Hun fik adhd medicin men den blev frataget da de mente at det var dem der gav hende en psykose sidst - men nu hvor hun ikke er på dem - ja så får hun intet..

:O hva ja jeg er helt målløs burde hun ikke få antidepressiv medicin?? når hun har det sådan så alt det kan falde lidt til ro

Anmeld

31. maj 2011

quar20

B&J skriver:

:O hva ja jeg er helt målløs burde hun ikke få antidepressiv medicin?? når hun har det sådan så alt det kan falde lidt til ro

Jo eller ihvertfald noget som kunne få hendes aggresivitet til at dale en smugle...!!

De vil have en udredt men problemet er jo at hun ikke møder op på lokal psyk. til de aftaler der er indgået..

Anmeld

31. maj 2011

quar20

KittyGirl skriver:

Du må love mig aldrig nogensinde at undskylde fordi du hjælper og er der så meget for din søster..... hvis bare jeg havde en søster der gjorde så meget for mig - sikke en ære.... hold da op....

Jeg kan virkelig godt sætte mig ind i at det er en hård proces og periode for dig, det tager så mange ressourcer, så meget tid og man er samtidig så træt fordi hele kroppen arbejder for at være der... Så det er bare så flot af dig at du får fortalt det f.eks. herinde og det er vigtigt at du fortsat er åben omkring det og evt. fortæller det til nogle andre også.... som kan give dig det store KNUS som du har behov for...

Jeg håber din familie forstår hvorfor du ikke er der 100% lige nu.. men det skal du nok komme igen.. for du virker virkelig som om du er en stærk person!

Jeg håber inderligt at din søster snart finder ro med det hele og at hun får det bedre.. for det er absolut heller ikke sjovt for hende at have det sådan der.

1000 mange tak...

Føler mig bare slet ikke stærk når jeg er på renden til at knække sammen.. - føler jeg kæmper for noget jeg ikke kan videregive til kompetente fagpersonale så min søster kan få den hjælp hun har brug for..

Anmeld

31. maj 2011

B&J

quar20 skriver:

Jo eller ihvertfald noget som kunne få hendes aggresivitet til at dale en smugle...!!

De vil have en udredt men problemet er jo at hun ikke møder op på lokal psyk. til de aftaler der er indgået..

Nej det er noget skidt men man kan desværre ikke tvinge hende, men hvad med hendes socialrådgiver kan hun ikke give hende en støtte person eller en psykolog der kan komme hjem til hende og tage hende med? så de kan se hvordan hun har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.