Undskyld..... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Ryberg

quar20 skriver:

1000 mange tak...

Føler mig bare slet ikke stærk når jeg er på renden til at knække sammen.. - føler jeg kæmper for noget jeg ikke kan videregive til kompetente fagpersonale så min søster kan få den hjælp hun har brug for..

du mangler bare at finde den rette som kan tage over... og ja der mangler altså kompetent fagpersonale idag

Men du er stærk.... og jeg tror du bliver overrasket over hvor meget du kan holde til når du kigger tilbage....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

wamse

Du skal da på ingen måde undskylde overfor andre, det du står i er så umenneskeligt hårdt.

Jeg har selv prøvet lignende med min eksmand, der røg ud og ind af psykiatrisk afdeling, han nåede op på 11 indlæggelser på 5 måneder. 

Jeg håber du kan få en hjælp til at stå dette igennem. Ved ikke om du har fået det fortalt, så kan du som pårørende til en psykisk syg, bliver henvist til psykolog, og få tilskud dertil. På internetsiden SIND, kan du måske også finde råd og vejledning.

Anmeld

31. maj 2011

misslea

quar20 skriver:

Det er det mest grimmeste jeg har været vidne til - specielt fordi at hun ændre mening hver 2'min - så jeg føler mig bare magtesløs..!! Også er det møg svært at skulle være "pædagogisk" overfor hende når jeg har så mange følelser i klemme..!!

Men håber på hun vil blive deroppe endnu en dag..!!

1000 tak fordi du er som du er

Jeg forstår dig VIRKELIG VIRKELIG godt søde... jeg aner slet ikke, hvordan jeg ville reagere, hvis det var min søster... puha... det må være så ubeskriveligt hårdt!!!!

Håber du får talt om alt det her med dine nærmeste, for det må jo virkelig tage hårdt på psyken...!!!!

Håber alt det bedste for dig og din familie....

Anmeld

31. maj 2011

quar20

B&J skriver:

Nej det er noget skidt men man kan desværre ikke tvinge hende, men hvad med hendes socialrådgiver kan hun ikke give hende en støtte person eller en psykolog der kan komme hjem til hende og tage hende med? så de kan se hvordan hun har det

Amen ved du hvad.. Den socialrådgiver der ikk..

Ringede og lagde en telefonsvarerbesked igår morges om at kontakte mig hurtigst muligt.. ( det må hun gerne da Kamilla i sin tid skrev under på at jeg må tale på hendes vejne, og at kommunen, psyk, kontaktpersonen i botilbudet hun bor i, må udtale sig til mig ).

Da lægen kommer lukker Kamilla ikke op, vi må om i gården og hente en nøgle ved en af de ansætte i botilbudet... Hvem sidder så til møde derinde - det gør hendes socialrådgiver.. Hvad var hendes kommentar da jeg spørger STILLE OG ROLIGT : hvorfor hun ikke har besvaret min opkald og talebesked.. : " Jamen jeg har jo SÅ mange andre ting en lige Kamilla at tage mig til - jeg kan jo ikke prioterer" ... Så sagde jeg til hende : HVAD kan du ikke prioterere ? Det er da præcis hvad DU skal gøre i dit job...!!

Anmeld

31. maj 2011

quar20

KittyGirl skriver:

du mangler bare at finde den rette som kan tage over... og ja der mangler altså kompetent fagpersonale idag

Men du er stærk.... og jeg tror du bliver overrasket over hvor meget du kan holde til når du kigger tilbage....

Ja bestemt - men føler virkelig at jeg IKKE kan mere - Min søster har budt mig og MIN lille familie så mange ting, ubeskrive hårde ting.. Bla. mistede vi tvillinger da hun fik et raseri anfaldt og gik amok på mig..

Anmeld

31. maj 2011

quar20

wamse skriver:

Du skal da på ingen måde undskylde overfor andre, det du står i er så umenneskeligt hårdt.

Jeg har selv prøvet lignende med min eksmand, der røg ud og ind af psykiatrisk afdeling, han nåede op på 11 indlæggelser på 5 måneder. 

Jeg håber du kan få en hjælp til at stå dette igennem. Ved ikke om du har fået det fortalt, så kan du som pårørende til en psykisk syg, bliver henvist til psykolog, og få tilskud dertil. På internetsiden SIND, kan du måske også finde råd og vejledning.

SIND.dk?

det må jeg ind og ha undersøgt - mangler SÅ meget en at tale med som IKKE kender til familien, som jeg kan fortælle hvad JEG har oplevet i min barndom, og hvad JEG tror der har gjort kamilla til at hun er så langt ude som hun er..

Anmeld

31. maj 2011

B&J

quar20 skriver:

Amen ved du hvad.. Den socialrådgiver der ikk..

Ringede og lagde en telefonsvarerbesked igår morges om at kontakte mig hurtigst muligt.. ( det må hun gerne da Kamilla i sin tid skrev under på at jeg må tale på hendes vejne, og at kommunen, psyk, kontaktpersonen i botilbudet hun bor i, må udtale sig til mig ).

Da lægen kommer lukker Kamilla ikke op, vi må om i gården og hente en nøgle ved en af de ansætte i botilbudet... Hvem sidder så til møde derinde - det gør hendes socialrådgiver.. Hvad var hendes kommentar da jeg spørger STILLE OG ROLIGT : hvorfor hun ikke har besvaret min opkald og talebesked.. : " Jamen jeg har jo SÅ mange andre ting en lige Kamilla at tage mig til - jeg kan jo ikke prioterer" ... Så sagde jeg til hende : HVAD kan du ikke prioterere ? Det er da præcis hvad DU skal gøre i dit job...!!

Åhh de forbandet socialrådgiver åhhhh de er til at lukke op og ja i... det er utroligt når man virkelig har brug for hjælp skider de bare på en,,, det er utroligt vi ikke kan få noget ordenlig hjælp når vi endelig har brug for det....

håber virkelig snart for jer at i kan få den hjælp i ønsker og hun kan komme i behandling og få noget for den angst osv 

Anmeld

31. maj 2011

quar20

misslea skriver:

Jeg forstår dig VIRKELIG VIRKELIG godt søde... jeg aner slet ikke, hvordan jeg ville reagere, hvis det var min søster... puha... det må være så ubeskriveligt hårdt!!!!

Håber du får talt om alt det her med dine nærmeste, for det må jo virkelig tage hårdt på psyken...!!!!

Håber alt det bedste for dig og din familie....

Tak sødeste

Anmeld

31. maj 2011

quar20

B&J skriver:

Åhh de forbandet socialrådgiver åhhhh de er til at lukke op og ja i... det er utroligt når man virkelig har brug for hjælp skider de bare på en,,, det er utroligt vi ikke kan få noget ordenlig hjælp når vi endelig har brug for det....

håber virkelig snart for jer at i kan få den hjælp i ønsker og hun kan komme i behandling og få noget for den angst osv 

1000 tak ja det håber jeg også - og håber jeg har energien til at fuldfører det her sådan hun får den hjælp hun har behov for

Anmeld

31. maj 2011

B&J

quar20 skriver:

1000 tak ja det håber jeg også - og håber jeg har energien til at fuldfører det her sådan hun får den hjælp hun har behov for

Ja ellers må du jo få andre til at hjælpe dig så du ikke står med det hele selv for det er ikke sjovt og det er meget hårdt af bære så stort et ansvar på skulderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.