Undskyld..... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.131 visninger
52 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

quar20

Ja endnu en træls indlæg fra mig.. UNDSKYLD...!!

Er græde færdig - har jo haft en del "historie" med min lillesøster - og igår var det da helt galt.. Hun er jo kommet ud fra psyk efter et ophold på KUN 2 uger...

Siden da har hun absolut INGEN kontakt ville have med familien og slet ikke mig.. Igår besluttede jeg mig simpelthen for at kører ned til hendes bolig, sammen med kusinerne ( som vi er meget meget tæt knyttet med )..!! Vi forsøgte at ringe, sms'e, banke på, ringe på, kalde på gaden osv - i næsten 1½ time FØR hun viste sig i vinduet hvor jeg var igang med at ringe til politiet fordi jeg frygtede hun havde gjort skade på sig selv..

Vi forsøger endnu engang at banke hende op og efter 20min lukker hun op - hun siger at hun ikke har kunnet høre hvem det var, og at hun var mega bange.. Vi ku se hun var angst og pludselig viste hun aggressiv adfærd..

Hun fortæller at hun ikke kan være i lejligheden fordi " de lytter" - jeg spøger hvem? Hun siger jamen DEM... ?

Nå men vi sætter os ned i min bil - og kører en tur , hun fortæller at hun er blevet voldtaget af HELE randers og KBH, og en grand fætter.. Og at hendes kontaktperson fra det boligprojekt hun bor i, har lukket dem ind - og at hun i 3 døgn har fået tæsk, blevet voldtaget af mange mange forskellige mænd/drenge...!! Vi spiller alle med på den - vi VED at det ikke er sket - da kontaktpersonen dagligt har været oppe hos hende for at se til hende, for at handle ind for hende idet hun ikke turde at gå ud i næsten 3 uger..!!

Jeg siger at vi skal have det meldt til politiet - det siger hun ja til - fortæller at vi må gøre det imorgen fordi at drengene ( mine ), hele tiden vågner og at Rasmus ( manden min ) - ringer konstant og siger at de vågner på skift.. ( det passer dog ikke )...!!

Vi får lov at komme op i hendes lejlighed for at sætte hende af - men kunne næsten ikke åbne hoveddøren for bare LORT-- aviser, poser, gammel madrester, toiletpapir, brugt toiletpapir, tøj, osv..!! ja sådan er det faktisk HELE lejligheden igennem..!! ..!!

Vi aftaler at jeg ringer idag kl. 10 sådan vi kan aftale hvornår jeg kommer ned til hende så vi kanfå det meldt - hun siger hun NOK skal tage telefonen når jeg ringer.. Vi giver hinanden et kram og jeg kører kusinerne hjem og dernæst kører jeg hjem..!!

Ringer til hendes læg eidag og aftale sygebesøg sådan at hun kan komme og vurderer hendes tilstand - for jeg tør ikke lade hende være i lejligheden og at hun viser psykotisk adfærd endnu engang..!! Vi aftale at mødes ved hendes lejlighed idag over middag.. Jeg ringer dernæst til hendes socialrådgiver - og lægger en telefonsvarerbesked, jeg ringer til hendes kontaktperson fra det boligprojekt hun bor i og forklarer hvad der skal ske osv..!!

Nu sidder jeg så her, har forsøgt at ringe til min søster men intet svar - hun frygter jeg så først at den er helt gal, eller at hun har gjort noget ved sig selv - det ER hun i stand til... ...

Jeg har været så fraværende, har været så stresset, ked ja alt har jeg egentlig været...!! Jeg er SÅ ked af at jeg skuffer mennesker jeg holder af, aftaler bliver aflyst fordi Liam måske har en dårlig dag, at jeg ikke kan overskue det, at jeg frygter at jeg bryder sammen - jeg ahr jo altid skulle være stærk..!!

Har været ved egen læge - talt med hende, hun lavede en test og den viste klart DEP i svær grad.. - skal derned igen om ikke så længe..!! KÆFT jeg syntes bare det hele sejler i mit liv...

Så UNDSKYLD - UNDSKYLD fordi jeg svigter mine veninder, personer jeg virkelig inderligt holde af, og som jeg håber er der på den anden side...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Musen5

Først et kæmpe til dig...

Du har abolut intet at undskylde for i mine øjne. Det er rigtig godt at du får det ud... Ville ønske jeg kunne hjælpe, men det virker da som en god ting at du har fået snakket med din læge så der også bliver gjort noget for dig og ikke "kun" for din søster.

Jeg kender din sitution særdeles godt. dog var det ikke min søster, men min x-mand der var psykisk syg og der er enormt hårdt at stå som den stærke hele tiden.

Hatten af for at du holder den kørende og hjælper din søster, men du skal oxo huske dig selv.

Håber alt det bedste for jer begge to.

/Mette 32+1

Anmeld

30. maj 2011

Mi

Hold da op en omgang.

Og det lyder som om du prøver at gøre ALT for at din søster skal få det bedre, men du skal altså også huske at passe på dig selv  Din lille dreng skal jo også have en mor, som ikke bryder helt sammen.

Har du evt prøvet at kontakte landsforeningen for pårørende til psykisk syge. De kan helt sikkert støtte dig

Anmeld

30. maj 2011

quar20

UPDATE :

lægen kom og tilså søster - den var helt gal som jeg også forklarede - hun hørte højt musik for at stemmerne forsvandt..

Vi fik hende overtalt til at hun frivilligt sku indlægges på psyk  - gudskelov for at vi ikke endnu engang sku opleve det skrækkelige ved tvangsindlæggese og politi..

Jeg fik lov at kører hende derop - og jeg var med til samtalen med lægen.. Hun er HELT sikker på at hun har været ude for masse-voldtægt - samt sidder hun og viser de "blå mærker og brænd mærker" hun "sku" ha fået - hvilket der intet er..!! Kamilla bliver meget agressiv da jeg modsiger hende - da hun ikke fortæller sandt..!! - og NU vil hun IKKE være der friviiligt..

efter 20-30min's kamp og nogle kuglepenne der blir smidt igennem luften vælger hun alligevel at blive der for i nat - håber så på at jeg kan overtale hende imorgen til at blive der endnu en nat - osv osv..!!

Anmeld

30. maj 2011

Rockertand

Du skal have et stort cyber-kram

Det må være forfærdeligt at være vidne til sådan en situation, at stå med alle følelser i klemme og på et eller andet plan være magtesløs.

Jeg håber det allerbedste for jer, håber, at hun får den hjælp, hun så inderligt har behov for.

Anmeld

30. maj 2011

quar20

Rockertand skriver:

Du skal have et stort cyber-kram

Det må være forfærdeligt at være vidne til sådan en situation, at stå med alle følelser i klemme og på et eller andet plan være magtesløs.

Jeg håber det allerbedste for jer, håber, at hun får den hjælp, hun så inderligt har behov for.

1000 tak...

Ja magtesløs er hvis det helt rigtige ord til hvordan det føles...

Anmeld

30. maj 2011

quar20

Mi skriver:

Hold da op en omgang.

Og det lyder som om du prøver at gøre ALT for at din søster skal få det bedre, men du skal altså også huske at passe på dig selv  Din lille dreng skal jo også have en mor, som ikke bryder helt sammen.

Har du evt prøvet at kontakte landsforeningen for pårørende til psykisk syge. De kan helt sikkert støtte dig

Nej har dog ikke forsøgt at kontakte dem - men vi har tilmeldt os en samtale på psyk for pårørende - men vi har endnu ikek hørt noget endnu og det er snart 1½ måneden siden jeg meldte os til - og har endda rykket for det 3 gange nu

Anmeld

30. maj 2011

quar20

Musen5 skriver:

Først et kæmpe til dig...

Du har abolut intet at undskylde for i mine øjne. Det er rigtig godt at du får det ud... Ville ønske jeg kunne hjælpe, men det virker da som en god ting at du har fået snakket med din læge så der også bliver gjort noget for dig og ikke "kun" for din søster.

Jeg kender din sitution særdeles godt. dog var det ikke min søster, men min x-mand der var psykisk syg og der er enormt hårdt at stå som den stærke hele tiden.

Hatten af for at du holder den kørende og hjælper din søster, men du skal oxo huske dig selv.

Håber alt det bedste for jer begge to.

/Mette 32+1

1000 tak - syntes bare jeg behøver at undskylde... der er så mange der ikke forstår hvorfor jeg ikke lige svarer - eller hvorfor jeg er så stresset at jeg ikke har tid til dem. .

Anmeld

30. maj 2011

SussieThyssen

quar20 skriver:

Nej har dog ikke forsøgt at kontakte dem - men vi har tilmeldt os en samtale på psyk for pårørende - men vi har endnu ikek hørt noget endnu og det er snart 1½ måneden siden jeg meldte os til - og har endda rykket for det 3 gange nu

Så vil jeg helt sikkert anbefale dig at kontakte dem...for du kan ikke blive ved at stå alene med alt det.
Kæmpekram fra mig til dig

Sussie

Anmeld

30. maj 2011

B&J

Puhh sikke en omgang er utrolig ked af det med din søster ville ønske de kunne tvangs indlægge hende for hun har  brug for en masse hjælp og hun kan ikke være alene... jeg bliver især ked af at det påvirker dig så meget og du endelig på egen krop ikke kan klare det, jeg håber snart i kan få en masse hjælp så du slipper med det kæmpe ansvar, for det er ikke rimeligt du skal stå med det hele og slet ikke når du skal tænke på dig selv dine børn og din mand

jeg sender dig lige verdens største knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.