quar20 skriver:

Ja endnu en træls indlæg fra mig.. UNDSKYLD...!! 

Er græde færdig - har jo haft en del "historie" med min lillesøster - og igår var det da helt galt.. Hun er jo kommet ud fra psyk efter et ophold på KUN 2 uger... 
Siden da har hun absolut INGEN kontakt ville have med familien og slet ikke mig.. Igår besluttede jeg mig simpelthen for at kører ned til hendes bolig, sammen med kusinerne ( som vi er meget meget tæt knyttet med )..!! Vi forsøgte at ringe, sms'e, banke på, ringe på, kalde på gaden osv - i næsten 1½ time FØR hun viste sig i vinduet hvor jeg var igang med at ringe til politiet fordi jeg frygtede hun havde gjort skade på sig selv.. 

Vi forsøger endnu engang at banke hende op og efter 20min lukker hun op - hun siger at hun ikke har kunnet høre hvem det var, og at hun var mega bange.. Vi ku se hun var angst og pludselig viste hun aggressiv adfærd..
Hun fortæller at hun ikke kan være i lejligheden fordi " de lytter" - jeg spøger hvem? Hun siger jamen DEM... ? 

Nå men vi sætter os ned i min bil - og kører en tur , hun fortæller at hun er blevet voldtaget af HELE randers og KBH, og en grand fætter..
Og at hendes kontaktperson fra det boligprojekt hun bor i, har lukket dem ind - og at hun i 3 døgn har fået tæsk, blevet voldtaget af mange mange forskellige mænd/drenge...!! Vi spiller alle med på den - vi VED at det ikke er sket - da kontaktpersonen dagligt har været oppe hos hende for at se til hende, for at handle ind for hende idet hun ikke turde at gå ud i næsten 3 uger..!!
Jeg siger at vi skal have det meldt til politiet - det siger hun ja til - fortæller at vi må gøre det imorgen fordi at drengene ( mine ), hele tiden vågner og at Rasmus ( manden min ) - ringer konstant og siger at de vågner på skift..
( det passer dog ikke )...!!
Vi får lov at komme op i hendes lejlighed for at sætte hende af - men kunne næsten ikke åbne hoveddøren for bare LORT-- aviser, poser, gammel madrester, toiletpapir, brugt toiletpapir, tøj, osv..!! ja sådan er det faktisk HELE lejligheden igennem..!! 

..!!
Vi aftaler at jeg ringer idag kl. 10 sådan vi kan aftale hvornår jeg kommer ned til hende så vi kanfå det meldt - hun siger hun NOK skal tage telefonen når jeg ringer.. Vi giver hinanden et kram og jeg kører kusinerne hjem og dernæst kører jeg hjem..!!
Ringer til hendes læg eidag og aftale sygebesøg sådan at hun kan komme og vurderer hendes tilstand - for jeg tør ikke lade hende være i lejligheden og at hun viser psykotisk adfærd endnu engang..!! Vi aftale at mødes ved hendes lejlighed idag over middag.. Jeg ringer dernæst til hendes socialrådgiver - og lægger en telefonsvarerbesked, jeg ringer til hendes kontaktperson fra det boligprojekt hun bor i og forklarer hvad der skal ske osv..!!
Nu sidder jeg så her, har forsøgt at ringe til min søster men intet svar - hun frygter jeg så først at den er helt gal, eller at hun har gjort noget ved sig selv - det ER hun i stand til... 

...
Jeg har været så fraværende, har været så stresset, ked ja alt har jeg egentlig været...!! Jeg er SÅ ked af at jeg skuffer mennesker jeg holder af, aftaler bliver aflyst fordi Liam måske har en dårlig dag, at jeg ikke kan overskue det, at jeg frygter at jeg bryder sammen - jeg ahr jo altid skulle være stærk..!!
Har været ved egen læge - talt med hende, hun lavede en test og den viste klart DEP i svær grad.. - skal derned igen om ikke så længe..!! KÆFT jeg syntes bare det hele sejler i mit liv...
Så UNDSKYLD - UNDSKYLD fordi jeg svigter mine veninder, personer jeg virkelig inderligt holde af, og som jeg håber er der på den anden side...!!