Update på: Hvad mener I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Kay

Mette+Mathias skriver:

Tjae...han skader vel svigerinden når hun pludselig sidder i en lejlighed som hun ikke har en chance for at betale, - hun har jo intet job længere.

Han skader også sine børn som flytter fra sted til sted og som må bøde i mange år, når deres mor og far har kæmpe gæld og ikke har råd til noget som helst.

Endelig skader han vel også børnene hvis han kommer i fængsel og de enten skal undvære deres far helt eller besøge ham i fængslet, det kan ikke være sundt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu er det sådan at min mand har en høj stilling i hjemmeværnet og han siger det godt nok er noget af en løgn....og ingen bare lige kan dumpe ind i sådan en stilling der skal mange års erfaring i forskellige stillinger til for at rykke op i hirakiet...

Ja netop! Og det skal man ikke engang være en del af hjemmeværnet for at regne ud

Anmeld

29. maj 2011

Majeha

Anonym skriver:

Min svigerindes kæreste kan så skrive 'kontanthjælpsmodtager gennem de sidste par år' på sit cv

Tja, hvis der ikke skal mere til, tror jeg sgu også lige, jeg sender en ansøgning til den stilling, haha..

Men mon ikke din svigerinde ved/fornemmer, at det hele er løgn, og måske bare er bange for, hvordan han reagerer, hvis hun ytrer sin mening/mistanke? Måske bliver hun holdt i så kort snor derhjemme, at hun ikke tør sige sin mening, hverken til ham eller andre. Det ses jo i visse forhold, at manden altid har ret, selvom kvinden/andre godt ved, det ikke passer.

Anmeld

29. maj 2011

Isabella_mor

han må da både være lystløgner og leve et dobbeltliv.!!!! 

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Majeha skriver:

Tja, hvis der ikke skal mere til, tror jeg sgu også lige, jeg sender en ansøgning til den stilling, haha..

Men mon ikke din svigerinde ved/fornemmer, at det hele er løgn, og måske bare er bange for, hvordan han reagerer, hvis hun ytrer sin mening/mistanke? Måske bliver hun holdt i så kort snor derhjemme, at hun ikke tør sige sin mening, hverken til ham eller andre. Det ses jo i visse forhold, at manden altid har ret, selvom kvinden/andre godt ved, det ikke passer.

Nej jeg tror desværre at det er tilfældet. Hun taler som om hun tror fuldt ud på det han siger, og hun er i øvrigt en stædig pige, som ikke sådan finder sig i hvad som helst. Men hun er til gengæld ekstremt naiv...

Anmeld

29. maj 2011

Chellen

Måske han skulle blive forfatter istedet, med den fantasi?

Anmeld

29. maj 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Hahahahaha, det skulle da ikke undre nogen om han blev tilbudt at overtage for Obama

Han har faktisk børn fra et tidligere forhold, men han har jo sagt til min svigerinde at hans eks er fuldstændig skudt i knoppen og lyver helt vildt. Men hvis jeg var hende så ville jeg nok undersøge sagen nærmere..!

tjaa alle har vel knald i låget hvis de forsøger at fortælle ham sandheden tænker jeg bare..

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

tjaa alle har vel knald i låget hvis de forsøger at fortælle ham sandheden tænker jeg bare..

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener..?

Anmeld

29. maj 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener..?

jeg mener at alle som siger til ham at tingene ikke er som efter hans hoved vel må have knald i låget efter hans mening

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jeg mener at alle som siger til ham at tingene ikke er som efter hans hoved vel må have knald i låget efter hans mening

Ah okay  Du har sikkert ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.