Update på: Hvad mener I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Håber i finder en måde så i kan afsløre ham på

Det håber vi også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Hold da op hvor er det langt ude, hun må da være forblende forelsket i ham, siden hun ikke kan se det!

Ja det må hun være, men hun ER altså også ret naiv

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hmm hvad bliver mon det næste, at USA´s præsident er blevet afsagt og han er blevet tilbudt jobbet??

Det må virkeligt være en vild fantasi han har siden han selv tror på den slags, men det værste er da næsten at hun gør, og derved får børnene trukket med ind i det... hvis han har børn fra tidligere forhold, så må man vel kunne kontakte hans eks kone/kæreste og høre om hans fortid ?

Hahahahaha, det skulle da ikke undre nogen om han blev tilbudt at overtage for Obama

Han har faktisk børn fra et tidligere forhold, men han har jo sagt til min svigerinde at hans eks er fuldstændig skudt i knoppen og lyver helt vildt. Men hvis jeg var hende så ville jeg nok undersøge sagen nærmere..!

Anmeld

29. maj 2011

twinny

haha.... han kan fyre en god røver a...

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

haha.... han kan fyre en god røver a...

Haha det er der i hvert fald ingen tvivl om!

Anmeld

29. maj 2011

Steph_Laurits

Han lyder da som en meget troværdig person

Når hun er din svigerinde, så er han vel din bror eller?

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Han lyder da som en meget troværdig person

Når hun er din svigerinde, så er han vel din bror eller?

Nej, hun er min kærestes søster

Ja han er meget troværdig  Var lige inde på hjemmeværnets hjemmeside, hvor man kan læse den nuværende hjemmeværnschefs cv, og han har haft flere ledende jobs inden han blev hjemmeværnschef. Min svigerindes kæreste kan så skrive 'kontanthjælpsmodtager gennem de sidste par år' på sit cv

Anmeld

29. maj 2011

Carina:-)

B&J skriver:

Hold op jeg har ondt af hende hun ikke kan se hvor meget han snyder sin familie, de må da stå i kæmpe gæld når han bliver ved med at love og de ingen penge har

Det tænkte jeg også..

Anmeld

29. maj 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Ja han er meget troværdig  Var lige inde på hjemmeværnets hjemmeside, hvor man kan læse den nuværende hjemmeværnschefs cv, og han har haft flere ledende jobs inden han blev hjemmeværnschef. Min svigerindes kæreste kan så skrive 'kontanthjælpsmodtager gennem de sidste par år' på sit cv

Nåååh ja, selvfølgelig

Haha - hvad siger hun selv til det hele??? Er hun bare ligeglad og tror højt og flot på ham??

Anmeld

29. maj 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Okay, nu er jeg simpelthen NØDT til at komme med til den næste familie-kom-sammen i jeres familie, det er totalt god underholdning det her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.