hilma skriver:
hold da op, han kan da fortælle nogle gode historier, han burde måske blive forfatter med den fantasi han har
ej har læst både den her tråd og den anden, og jeg må sgu ærligt indrømme(jeg er ikke psykolog meeeeeen) han lyder til at en lille mytoman(lyver hovedsageligt om store pengebeløb, hvilket det her jo også er) eller så har han så lavt selvværd at han føler sig nødsaget til at lyve op, hvis det giver mening??
Din svigerinde er lidt naiv. Hvad jeg har forstået, så tjener man ikke det helt store i hjemmeværnet/søværnet eller militæret uden at have en god stilling og god ancinitet.
Godt at i har nogle der kan undersøge sagen indefra
hold os lige opdateret.
plejer ikke at være den der fryder sig over andres ulykke/misery men her er det på sin vis lidt tragikomisk
Han fortæller jo også kun om store jobs - det sidste var jo et tophemmeligt job, og det var en helt ny stilling, og han kunne selvfølgelig ikke komme nærmere ind på hvad det drejede sig om 
Hans historier er også så vilde, så jeg er ret sikker på at han er mytoman eller 'lystløgner'. Der er ingen der ved deres fulde fem lyver så vildt!
Ja det er sgu tragikomisk, man ved ikke om man skal grine eller græde!
Holder jer selvfølgelig opateret 
Anmeld