Update på: Hvad mener I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hold op jeg har ondt af hende hun ikke kan se hvor meget han snyder sin familie, de må da stå i kæmpe gæld når han bliver ved med at love og de ingen penge har

Jeg har også ondt af hende, men jeg fatter simpelthen ikke at hun bare tror på alt hvad han siger, når det er SÅ langt ude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Anonym trådstarter

hilma skriver:

hold da op, han kan da fortælle nogle gode historier, han burde måske blive forfatter med den fantasi han har

ej har læst både den her tråd og den anden, og jeg må sgu ærligt indrømme(jeg er ikke psykolog meeeeeen) han lyder til at en lille mytoman(lyver hovedsageligt om store pengebeløb, hvilket det her jo også er)  eller så har han så lavt selvværd at han føler sig nødsaget til at lyve op, hvis det giver mening??

Din svigerinde er lidt naiv. Hvad jeg har forstået, så tjener man ikke det helt store i hjemmeværnet/søværnet eller militæret uden at have en god stilling og god ancinitet.

Godt at i har nogle der kan undersøge sagen indefra hold os lige opdateret. 

plejer ikke at være den der fryder sig over andres ulykke/misery men her er det på sin vis lidt tragikomisk

Han fortæller jo også kun om store jobs - det sidste var jo et tophemmeligt job, og det var en helt ny stilling, og han kunne selvfølgelig ikke komme nærmere ind på hvad det drejede sig om

Hans historier er også så vilde, så jeg er ret sikker på at han er mytoman eller 'lystløgner'. Der er ingen der ved deres fulde fem lyver så vildt!

Ja det er sgu tragikomisk, man ved ikke om man skal grine eller græde!

Holder jer selvfølgelig opateret

Anmeld

29. maj 2011

B&J

Anonym skriver:

Jeg har også ondt af hende, men jeg fatter simpelthen ikke at hun bare tror på alt hvad han siger, når det er SÅ langt ude!

Jamen vi er jo så forskellige nogle kan du jo nemt rykke rundt med, jeg syntes det er så synd for hende at hun tror på det men hun må jo virkelig elske ham siden hun stoler/tror så meget på ham når alt bar er løgn er der ingen af jer der kan bevise det er løgn? så hun forstår det er rigtigt?

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

HAHAHA ja undskyld mig, men stillingen som hjemmeværnschef er ikke en man bare sådan lige bliver tilbudt....

Jeg er selv medlem af hjemmeværnet så, du kan hilse din svigerinde og sige at det er fis i en hornlygte...

Ikke ts

Der er ingen der er i tvivl om at det er løgn, andet end min svigerinde. Når de i familien der skal undersøge det, kan komme med nogle håndgribelige beviser, så snakker vi med hende om det.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen vi er jo så forskellige nogle kan du jo nemt rykke rundt med, jeg syntes det er så synd for hende at hun tror på det men hun må jo virkelig elske ham siden hun stoler/tror så meget på ham når alt bar er løgn er der ingen af jer der kan bevise det er løgn? så hun forstår det er rigtigt?

Som jeg lige skrev til en anden, så er der nogen der vil forsøge at bevise at det er løgn, så hun forstår at han lyver. Ellers bliver hun bare sur og lukker familien ude.

Hun er ret naiv, min svigerinde, men troede ikke at hun var SÅ naiv!

Anmeld

29. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Hold op hvor har jeg ondt af hende, men samtidig sidder og tænker muhahaha han burde komme op med noget bedre..

Tænk at finde på en løgn som er så nem at afsløre? Han må virkelig have et problem??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

29. maj 2011

B&J

Anonym skriver:

Som jeg lige skrev til en anden, så er der nogen der vil forsøge at bevise at det er løgn, så hun forstår at han lyver. Ellers bliver hun bare sur og lukker familien ude.

Hun er ret naiv, min svigerinde, men troede ikke at hun var SÅ naiv!

Håber i finder en måde så i kan afsløre ham på

Anmeld

29. maj 2011

Talbutikken

Hold da op hvor er det langt ude, hun må da være forblende forelsket i ham, siden hun ikke kan se det!

Anmeld

29. maj 2011

jydeinden

hmm hvad bliver mon det næste, at USA´s præsident er blevet afsagt og han er blevet tilbudt jobbet??

Det må virkeligt være en vild fantasi han har siden han selv tror på den slags, men det værste er da næsten at hun gør, og derved får børnene trukket med ind i det... hvis han har børn fra tidligere forhold, så må man vel kunne kontakte hans eks kone/kæreste og høre om hans fortid ?

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

numsefisk skriver:

Hold op hvor har jeg ondt af hende, men samtidig sidder og tænker muhahaha han burde komme op med noget bedre..

Tænk at finde på en løgn som er så nem at afsløre? Han må virkelig have et problem??

Ja man skulle mene, at han kunne komme på noget bedre haha!

Og ja, det er så slemt så jeg tror sgu ikke han helt kan styre det selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.