Update på: Hvad mener I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Nåååh ja, selvfølgelig

Haha - hvad siger hun selv til det hele??? Er hun bare ligeglad og tror højt og flot på ham??

Hun æder det hele råt og stoler blindt på at alt hvad han siger er sandt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Hun æder det hele råt og stoler blindt på at alt hvad han siger er sandt

Slap aaaaf hun er da naiv  Det skriger da bare: "LØGN!!"

Håber hun åbner øjnene en dag.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Okay, nu er jeg simpelthen NØDT til at komme med til den næste familie-kom-sammen i jeres familie, det er totalt god underholdning det her.

Haha det kan være man skal lave en sitcom ud af det

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Slap aaaaf hun er da naiv  Det skriger da bare: "LØGN!!"

Håber hun åbner øjnene en dag.

Jeg ved heller hvad der er mest tragisk... At han lyver så vildt eller at hun tror på det

Anmeld

29. maj 2011

Mette+Mathias

Nu har jeg læst den første tråd og denne igennem, og det er jo så langt ude som det kan være!! Skal han også have kontor på månen?

Nu er det trist at der er børn involveret, men ellers vil jeg sige, at din svigerinde fortjener det der kommer til hende. Man skal ikke ønske ondt for andre, og det gør jeg heller ikke, men det er tilladt at lægge 2 og 2 sammen, medmindre selvfølgelig, man har et handicap, som gør at man ikke er i stand til det.

Kan hun virkelig ikke selv høre hvor usandsynligt det er??

Anmeld

29. maj 2011

Fru Hansen

Ud over at han gør sig selv gevaldig til grin, så skader han vel ikke nogen eller?

Hvis han ikke ligefrem skader nogen ville jeg da bare se ham som et kulørt indslag. På linje med Sidney Lee

Anmeld

29. maj 2011

Mette+Mathias

fru-nielsen skriver:

Ud over at han gør sig selv gevaldig til grin, så skader han vel ikke nogen eller?

Hvis han ikke ligefrem skader nogen ville jeg da bare se ham som et kulørt indslag. På linje med Sidney Lee

Tjae...han skader vel svigerinden når hun pludselig sidder i en lejlighed som hun ikke har en chance for at betale, - hun har jo intet job længere.

Han skader også sine børn som flytter fra sted til sted og som må bøde i mange år, når deres mor og far har kæmpe gæld og ikke har råd til noget som helst.

Endelig skader han vel også børnene hvis han kommer i fængsel og de enten skal undvære deres far helt eller besøge ham i fængslet, det kan ikke være sundt.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Mette+Mathias skriver:

Nu har jeg læst den første tråd og denne igennem, og det er jo så langt ude som det kan være!! Skal han også have kontor på månen?

Nu er det trist at der er børn involveret, men ellers vil jeg sige, at din svigerinde fortjener det der kommer til hende. Man skal ikke ønske ondt for andre, og det gør jeg heller ikke, men det er tilladt at lægge 2 og 2 sammen, medmindre selvfølgelig, man har et handicap, som gør at man ikke er i stand til det.

Kan hun virkelig ikke selv høre hvor usandsynligt det er??

Grunden til at vi er bekymrede, er bla fordi der er børn involveret.

Nej hun kan tilsyneladende slet ikke se hvor usandsynligt det hele er

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Mette+Mathias skriver:

Tjae...han skader vel svigerinden når hun pludselig sidder i en lejlighed som hun ikke har en chance for at betale, - hun har jo intet job længere.

Han skader også sine børn som flytter fra sted til sted og som må bøde i mange år, når deres mor og far har kæmpe gæld og ikke har råd til noget som helst.

Endelig skader han vel også børnene hvis han kommer i fængsel og de enten skal undvære deres far helt eller besøge ham i fængslet, det kan ikke være sundt.

Præcis!

Anmeld

29. maj 2011

Anonym

Nu er det sådan at min mand har en høj stilling i hjemmeværnet og han siger det godt nok er noget af en løgn....og ingen bare lige kan dumpe ind i sådan en stilling der skal mange års erfaring i forskellige stillinger til for at rykke op i hirakiet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.