Update på: Hvad mener I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.265 visninger
52 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2011

Anonym trådstarter

Update på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/89886pi1/ordet-er-frit/hvad-mener-i.aspx

Min svigerindes kæreste skulle begynde på sit nye job i denne måned (havde han jo sagt), men pga at nogle papirer var blevet væk eller forlagt, så fik han alligevel ikke jobbet. Men men men, han fortæller at han er blevet tilbudt et andet job, og det er intet mindre end stillingen som leder for HELE hjemmeværnet i det danske land, og hvis han takker nej til jobbet som ny hjemmeværnschef, så lukker man simpelthen hele hjemmeværnet ned! Hvis han takker ja, vil han smide alle useriøse ud (han har allerede modtaget en liste over dem, som han nok vil smide ud). Den nuværende hjemmeværnschef ved selvfølgelig ikke noget om det endnu

Det er simpelthen så langt ude, at jeg slet ikke begriber at min svigerinde tror på alt det her..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

muzen

Anonym skriver:

Update på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/89886pi1/ordet-er-frit/hvad-mener-i.aspx

Min svigerindes kæreste skulle begynde på sit nye job i denne måned (havde han jo sagt), men pga at nogle papirer var blevet væk eller forlagt, så fik han alligevel ikke jobbet. Men men men, han fortæller at han er blevet tilbudt et andet job, og det er intet mindre end stillingen som leder for HELE hjemmeværnet i det danske land, og hvis han takker nej til jobbet som ny hjemmeværnschef, så lukker man simpelthen hele hjemmeværnet ned! Hvis han takker ja, vil han smide alle useriøse ud (han har allerede modtaget en liste over dem, som han nok vil smide ud). Den nuværende hjemmeværnschef ved selvfølgelig ikke noget om det endnu

Det er simpelthen så langt ude, at jeg slet ikke begriber at min svigerinde tror på alt det her..!

hold da op han bliver da bare ved og ved. nej jeg ville nok også være begyndt at blive mistænksom som kone/kæreste

han er godt nok et stort fjols.

men nu har du da noget du kan gøre du kan da se om du ikke kan finde et sted og ringe og forhører dig om det virkelig kan passe

Anmeld

29. maj 2011

Kief31

Hehe, han lyder da som en interessant fyr

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

hold da op han bliver da bare ved og ved. nej jeg ville nok også være begyndt at blive mistænksom som kone/kæreste

han er godt nok et stort fjols.

men nu har du da noget du kan gøre du kan da se om du ikke kan finde et sted og ringe og forhører dig om det virkelig kan passe

Der er nogle stykker i familien, som er i forsvaret og i hjemmeværnet, som undersøger sagen  Eller rettere, de undersøger om han overhovedet nogensinde har været i hjemmeværnet

Jeg synes godt nok det er en langt ude løgnehistorie at finde på!

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Kief31 skriver:

Hehe, han lyder da som en interessant fyr

I hvert fald underholdende

Anmeld

29. maj 2011

sandorff

hvis det ikke lige var for din søster er så dybt inde i det med ham, så er han da en meget sjov gut. gode historier han kommer med. så længe man ikke tager ham alvorlig.

kom nu endelig med flere opdatets...

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

sandorff skriver:

hvis det ikke lige var for din søster er så dybt inde i det med ham, så er han da en meget sjov gut. gode historier han kommer med. så længe man ikke tager ham alvorlig.

kom nu endelig med flere opdatets...

Haha jeg glæder mig også hver gang til at høre hvad han nu har fundet på

(det er min svigerinde, ikke min søster )

Skal nok love at komme med updates

Anmeld

29. maj 2011

B&J

Hold op jeg har ondt af hende hun ikke kan se hvor meget han snyder sin familie, de må da stå i kæmpe gæld når han bliver ved med at love og de ingen penge har

Anmeld

29. maj 2011

hilma

hold da op, han kan da fortælle nogle gode historier, han burde måske blive forfatter med den fantasi han har

ej har læst både den her tråd og den anden, og jeg må sgu ærligt indrømme(jeg er ikke psykolog meeeeeen) han lyder til at en lille mytoman(lyver hovedsageligt om store pengebeløb, hvilket det her jo også er)  eller så har han så lavt selvværd at han føler sig nødsaget til at lyve op, hvis det giver mening??

Din svigerinde er lidt naiv. Hvad jeg har forstået, så tjener man ikke det helt store i hjemmeværnet/søværnet eller militæret uden at have en god stilling og god ancinitet.

Godt at i har nogle der kan undersøge sagen indefra hold os lige opdateret. 

plejer ikke at være den der fryder sig over andres ulykke/misery men her er det på sin vis lidt tragikomisk

Anmeld

29. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

HAHAHA ja undskyld mig, men stillingen som hjemmeværnschef er ikke en man bare sådan lige bliver tilbudt....

Jeg er selv medlem af hjemmeværnet så, du kan hilse din svigerinde og sige at det er fis i en hornlygte...

Ikke ts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.