Barnevogn - Hvor tidligt skal man købe/bestille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CamillaValby skriver:

Du kan sagtens spare i det svenske Tag evt. der over når i skal have møblerne også, så kan i spare endnu mere

Den kiggede jeg også MEGET på, syntes den er vildt fed. MEN jeg vil ikke have hjul der kan punktere, stor set alle jeg kender, har det har sådanne hjul også denne model. Og de sagde at jeg skulle finde noget andet, de var ved at blive sindsyge, hvis man fx står i zoo også er dækket flat, også har man et lille bitte problem

Så vidt jeg har forstået kan man få den med punkterfri dæk? Det skal jeg undersøge nærmere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

CamillaValby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så vidt jeg har forstået kan man få den med punkterfri dæk? Det skal jeg undersøge nærmere. 

Haha det mener du ikke For så havde jeg da købt den.

Anmeld

30. maj 2011

CamillaValby skriver:

Haha det mener du ikke For så havde jeg da købt den.

Årh putte. Det kommer an på hvad stel man vælger. 

Hvis man vælge aluminiumstel så er det med punkterfri dæk. Så er det bare om man kan lide det stel.

Men Brios barnevogne er også rigtig fixe. Hvilken model har i købt?

Anmeld

30. maj 2011

CamillaValby

Årh putte. Det kommer an på hvad stel man vælger. 

Hvis man vælge aluminiumstel så er det med punkterfri dæk. Så er det bare om man kan lide det stel.

Men Brios barnevogne er også rigtig fixe. Hvilken model har i købt?

Jeg kan bare så godt lide deres liggemål, det er nok det som der tiltaler mig mest. Vil jo gerne have en fix lille en når man er inde i byen, der er ikke noget værre end man skal skubbe til folk for at komme forbi

Hihi jeg kan ikke engang huske hvad den hedder, den står hos de gamle så jeg kan ikke engang tjekke. Men her om en måneds tid skal vi så ikke på den der cafe tur vi har snakket SÅ LÆNGE om

Anmeld

30. maj 2011

Mette.

Hej piger, hvornår skal man senest bestille en barnevogn?

Det er sikkert lidt forskelligt fra butik til butik, og model til model, men kunne være rart lige at høre hvor hurtigt i var ude?

Tak 

Vi bestilte vores Odder vogn da jeg var i uge 26. i butikken sagde de levering kunne være op til 12 uger, så derfor bestilte vi 14, i tilfælde af Emilie havde valgt at komme lidt før tid.

Anmeld

30. maj 2011

CamillaValby skriver:

Jeg kan bare så godt lide deres liggemål, det er nok det som der tiltaler mig mest. Vil jo gerne have en fix lille en når man er inde i byen, der er ikke noget værre end man skal skubbe til folk for at komme forbi

Hihi jeg kan ikke engang huske hvad den hedder, den står hos de gamle så jeg kan ikke engang tjekke. Men her om en måneds tid skal vi så ikke på den der cafe tur vi har snakket SÅ LÆNGE om

Brios eller Emmaljungas liggemål? 

Jo lad os tage den Cafetur snart. Vi kan lige skrives ved på sms? 

Anmeld

30. maj 2011

Mette. skriver:

Vi bestilte vores Odder vogn da jeg var i uge 26. i butikken sagde de levering kunne være op til 12 uger, så derfor bestilte vi 14, i tilfælde af Emilie havde valgt at komme lidt før tid.

Ok tak. Jeg tror efterhånden at stilen er lagt til en 3-4 mdr. inden når nu vi også ramler ind i sommerferieperioden. 

Anmeld

30. maj 2011

Mor til L&S

Hej piger, hvornår skal man senest bestille en barnevogn?

Det er sikkert lidt forskelligt fra butik til butik, og model til model, men kunne være rart lige at høre hvor hurtigt i var ude?

Tak 

Vi købte en Emmaljunga og den fik vi ret hurtigt, så der var ingen problem! Men vi købte den i december og havde termin i marts - så ca 3-3½ mdr før

Anmeld

30. maj 2011

Mor til Liva skriver:

Vi købte en Emmaljunga og den fik vi ret hurtigt, så der var ingen problem! Men vi købte den i december og havde termin i marts - så ca 3-3½ mdr før

Er i glade for Jeres? Hvilken model har i? 

Anmeld

30. maj 2011

Mor til L&S

Er i glade for Jeres? Hvilken model har i? 

MEGET glade - elsker modellen og synes det er en flot vogn

Vi har en big city med det lette stel i sort  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.