Barnevogn - Hvor tidligt skal man købe/bestille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.488 visninger
67 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger, hvornår skal man senest bestille en barnevogn?

Det er sikkert lidt forskelligt fra butik til butik, og model til model, men kunne være rart lige at høre hvor hurtigt i var ude?

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Mor til 2 drenge og 2 piger

Hej.

Da vi skulle have vores barenvogn for godt nok 10½ år siden skulle man bestilde den 3 mdr. før for at være sikker på at den var klar til vi skulle bruge den. Det var i babysam

Men selv om jeg fødte 7 uger for tidlig, var den klar

Anmeld

29. maj 2011

Madam Blå

Jeg har været ude og kigge på Odder Zip, og damen i Babysam i Silkeborg sagde, at hvis jeg ville havde den med lilla kanter, så var det en god ide at bestille den 16 uge før! Synes godt nok det er tidligt.. Men Emmaljungas BSS skulle "kun" bestilles ca 12 uger før. Så man skal vist være hurtigt ude, for at være sikker på, at barnevognen er der til tiden.

Men som du skriver, det er nok forskelligt fra butik til butik

Anmeld

29. maj 2011

LC

Tror det er 3-4 måneders leverings tid, på de barnevogne som du venter længst tid på....

Men er meget forskelligt, er f.eks odder mener jeg hvor du helt selv kan bestemme farve sammensætningen, den skal jo først produceres, og er ikke en standart vare.. 

Andre er altid på lager ved nogle leverandører så der kan du få dem med det samme.

Anmeld

29. maj 2011

LC skriver:

Tror det er 3-4 måneders leverings tid, på de barnevogne som du venter længst tid på....

Men er meget forskelligt, er f.eks odder mener jeg hvor du helt selv kan bestemme farve sammensætningen, den skal jo først produceres, og er ikke en standart vare.. 

Andre er altid på lager ved nogle leverandører så der kan du få dem med det samme.

Jeg satser på at jeg kan lide at tulle rundt i butikken med en Emmaljunga Combi. Så må jeg vist hellere i gang med at spare op, for den er jo ikke helt billig. 

Anmeld

29. maj 2011

karina pigen

jeg bestilte min så snart jeg vidste det blev en dreng.. og detvar omkring uge 17...( havde os vente 4½ år ..) hehe

og hentede den først efter jeg havde født bestilte klapvognen med det samme også...

Anmeld

29. maj 2011

karina pigen skriver:

jeg bestilte min så snart jeg vidste det blev en dreng.. og detvar omkring uge 17...( havde os vente 4½ år ..) hehe

og hentede den først efter jeg havde født bestilte klapvognen med det samme også...

Vi har også ventet riiiigtig længe . Men jeg er ikke helt parat til at købe endnu. Er blot meget rart at vide hvornår man ca. skal regne med at bestille.

Jeg er ude i en lidt halvdyr model, fordi jeg gerne vil have en combi med godt liggemål og samtidig kunne bruge den til næste barn også. 

Betalte du hele beløbet på en gang, eller var det blot et større depositum og så resten ved afhentning eller? 

Anmeld

29. maj 2011

Hej piger, hvornår skal man senest bestille en barnevogn?

Det er sikkert lidt forskelligt fra butik til butik, og model til model, men kunne være rart lige at høre hvor hurtigt i var ude?

Tak 

Jeg har en Odder Zip, med lilla kanter og den var der 8 ugers ventetid på!! De laver den først når der er kommet en bestilling!!

Stine og Lisa.

Anmeld

29. maj 2011

Tilmeldt skriver:

Jeg har en Odder Zip, og den var der 8 ugers ventetid på!! De laver den først når der er kommet en bestilling!!

Stine og Lisa.

Den har jeg også kigget lidt på. Er den lækker? Jeg er ikke så høj og synes den virker lidt stor umiddelbart? 

Anmeld

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Den har jeg også kigget lidt på. Er den lækker? Jeg er ikke så høj og synes den virker lidt stor umiddelbart? 

Jeg har været MEGET glad for den!! (Nu står den i DP, og så bruger vi klapvognen (nitro city), med en madras i,  her hjemme!)

Jeg er 164cm høj, sådan cirkus, og den passer mig helt fint!! Det eneste jeg lige kan sætte en finger på, er bremsen!! Synes det er lidt irriterende at man skal 'svinge' to 'ben' ud, for det rykker en del i vognen.. Jeg har vækket Lisa en del gange pga det, hvis man ik lige husker at gøre det meget forsigtigt!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.