Barnevogn - Hvor tidligt skal man købe/bestille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Brams skriver:

Jeg mener at vi bestilte vores barnevogn 5-5½ måned før. Vi købte i Babysam og skulle have en Emmaljunga. Vi fik af vide, at de lukker ned på fabrikken i en del af sommerperioden, så hvis vi ville være sikker på, at få lige præcis den vogn til tiden, så skulle vi bestille før sommerferien, Lærke er født i slut oktober

Åh det skal jeg lige huske så. Er sat til 30 Nov. Og er ret sikker på det skal være en Emmaljunga Combi. Og så selvf. i et materiale som vist ikke er helt let at få fat i. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Brams

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh det skal jeg lige huske så. Er sat til 30 Nov. Og er ret sikker på det skal være en Emmaljunga Combi. Og så selvf. i et materiale som vist ikke er helt let at få fat i. 

Lige præcis, så er det bare om at få bestilt, hvis I allerede ved hvad det skal være  (og de opbevarer den jo lige op til du har født, hvis man vil det).

Anmeld

29. maj 2011

Sakris

Det var godt nok hurtigt! FLOT! Hvilken model har i? 

Jamen vi har denne:

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn

Vi har den med farven olivio. Vi er rigtig glade for den. Vi skal have lagt noget gummi i hjulene så den ikke punktere, for det er åbenbart dens svage punkt (eller også er vi for meget off road :-)

Lige et billede af den i zoo ;-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger, hvornår skal man senest bestille en barnevogn?

Det er sikkert lidt forskelligt fra butik til butik, og model til model, men kunne være rart lige at høre hvor hurtigt i var ude?

Tak 

Min svigerforældre købte den til os og gjorde det allerede inden jeg var tre måneder henne... Det synes jeg nu lige var hurtig nok... 

Det er jo forskelligt.. Men forhøre dig... 

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911 skriver:

Min svigerforældre købte den til os og gjorde det allerede inden jeg var tre måneder henne... Det synes jeg nu lige var hurtig nok... 

Det er jo forskelligt.. Men forhøre dig... 

Wow, det var hurtigt  Hehe. Men sødt af dem. 

Anmeld

30. maj 2011

Sakris skriver:

Jamen vi har denne:

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn

Vi har den med farven olivio. Vi er rigtig glade for den. Vi skal have lagt noget gummi i hjulene så den ikke punktere, for det er åbenbart dens svage punkt (eller også er vi for meget off road :-)

Lige et billede af den i zoo ;-)

Åh den er fix! 

Anmeld

30. maj 2011

Brams skriver:

Lige præcis, så er det bare om at få bestilt, hvis I allerede ved hvad det skal være  (og de opbevarer den jo lige op til du har født, hvis man vil det).

Jeg er ret sikker på hvilken en det skal være. Men kæresten skal lige være med. Og så skal jeg lige ud at teste en model for at se om den er noget for mig. 

Anmeld

30. maj 2011

CamillaValby

Jeg købte i torsdags en Brio combi i Sverige vi har ikke denne model i DK

Men købte den udelukkende nu da en ny butik åbnede og man kunne spare 3000,- på den. Ellers havde jeg ventet så længe endnu som muligt.

Anmeld

30. maj 2011

CamillaValby skriver:

Jeg købte i torsdags en Brio combi i Sverige vi har ikke denne model i DK

Men købte den udelukkende nu da en ny butik åbnede og man kunne spare 3000,- på den. Ellers havde jeg ventet så længe endnu som muligt.

Jeg er helt pjattet med en Emmaljunga Combi. Overvejer også om jeg skal et smut til Malmö og kigge. Kan jo være man kan spare lidt. 

Anmeld

30. maj 2011

CamillaValby

Jeg er helt pjattet med en Emmaljunga Combi. Overvejer også om jeg skal et smut til Malmö og kigge. Kan jo være man kan spare lidt. 

Du kan sagtens spare i det svenske Tag evt. der over når i skal have møblerne også, så kan i spare endnu mere

Den kiggede jeg også MEGET på, syntes den er vildt fed. MEN jeg vil ikke have hjul der kan punktere, stor set alle jeg kender, har det har sådanne hjul også denne model. Og de sagde at jeg skulle finde noget andet, de var ved at blive sindsyge, hvis man fx står i zoo også er dækket flat, også har man et lille bitte problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.