Barnevogn - Hvor tidligt skal man købe/bestille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mor til Liva skriver:

ja det er nemlig smarte og ikke voldsomme

Ahh, ham må du da nemt kunne overtale... I må afsted ud at se på nogle

Ja jeg tror heller ikke det bliver så svært. Kunne godt tænke mig Leatherette som er nem at tørre af når nu den skal være lys. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Mor til L&S

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja jeg tror heller ikke det bliver så svært. Kunne godt tænke mig Leatherette som er nem at tørre af når nu den skal være lys. 

Den har min veninde - den er bare lækker! Hun siger også at det er et plus at hun kan tørre den af for den er noget udsat - især efter at deres dreng er blevet lidt ældre og nu sidder i den og spiser diverse ting på ture osv

Anmeld

30. maj 2011

Mor til Liva skriver:

Den har min veninde - den er bare lækker! Hun siger også at det er et plus at hun kan tørre den af for den er noget udsat - især efter at deres dreng er blevet lidt ældre og nu sidder i den og spiser diverse ting på ture osv

Ejjj men altså, jeg må overtale manden til at det skal være den 

Ihhh, hehe. Det lyder bare helt perfekt. 

Anmeld

30. maj 2011

Brams

Jeg er ret sikker på hvilken en det skal være. Men kæresten skal lige være med. Og så skal jeg lige ud at teste en model for at se om den er noget for mig. 

Kan jeg godt forstå, det er også super vigtigt at finde den helt rigtige. Vores barnevogn er blevet vores kæreste eje

Anmeld

30. maj 2011

Brams skriver:

Kan jeg godt forstå, det er også super vigtigt at finde den helt rigtige. Vores barnevogn er blevet vores kæreste eje

Præcis, og det er jo mange penge man ligger i sådan et køretøj, så det skal bare være liiige den man ønsker. 

Vi bor i byen og det ændrer sig nok ikke helt lige med det samme, så derfor er en Combi et must for os. 

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911

Wow, det var hurtigt  Hehe. Men sødt af dem. 

Jeg synes det var alt for hurtigt... Ja sødt af dem... 

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911 skriver:

Jeg synes det var alt for hurtigt... Ja sødt af dem... 

Jeg er igang med at overtale manden til at det skal være en Emmaljunga Combi i leatherette. Århhhh  

Den er bare super perfekt. 

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911

Jeg er igang med at overtale manden til at det skal være en Emmaljunga Combi i leatherette. Århhhh  

Den er bare super perfekt. 

Nice.... Mon ikke han går med til det....

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911 skriver:

Nice.... Mon ikke han går med til det....

Ikke hvis han ikke kan lide den. Han er en meget bestemt herre. Vi er begge vildt stædige, hehe. Men jeg synes bare den er SÅ lækker og perfekt. Skal ud at kigge nærmere på den og se om jeg kan lide at tulle rundt med den i butikken. Det må være det væsentligeste. 

Anmeld

30. maj 2011

Mor til Liva skriver:

Så har jeg været ude at kigge på kareten og den er bare liiiige mig. Umiddelbart kan manden også godt lide den. (billeder) Og vores lokale butik kan skaffe den hjem i creme  Åh nu er jeg glad. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.