Barnevogn - Hvor tidligt skal man købe/bestille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

karina pigen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi har også ventet riiiigtig længe . Men jeg er ikke helt parat til at købe endnu. Er blot meget rart at vide hvornår man ca. skal regne med at bestille.

Jeg er ude i en lidt halvdyr model, fordi jeg gerne vil have en combi med godt liggemål og samtidig kunne bruge den til næste barn også. 

Betalte du hele beløbet på en gang, eller var det blot et større depositum og så resten ved afhentning eller? 

vi valgte en emmal junga Big star supreme uniQ... 7500.. så den er osi den dyre ende samt nitro city klapvogn..5000 .. puhaaaa

men vi lagde 500 i dep. og ca 4 mdr efter fortrød jeg farven je havde valgt klapvognen i da de nye farver var kommet, gik ned og sagde jeg heller ville ha polar udgaven og så ændrede de det bare..

skønt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

karina pigen skriver:

vi valgte en emmal junga Big star supreme uniQ... 7500.. så den er osi den dyre ende samt nitro city klapvogn..5000 .. puhaaaa

men vi lagde 500 i dep. og ca 4 mdr efter fortrød jeg farven je havde valgt klapvognen i da de nye farver var kommet, gik ned og sagde jeg heller ville ha polar udgaven og så ændrede de det bare..

skønt!!!

Det lyder da som ret god service. Jeg regner med at det også bliver en Emmaljunga blot combi model. Synes de er så fede og har en god størrelse. Jeg er ikke så stor, så synes hurtigt barnevogne kan virke meget meget voldsomme. 

Anmeld

29. maj 2011

Tilmeldt skriver:

Jeg har været MEGET glad for den!! (Nu står den i DP, og så bruger vi klapvognen (nitro city), med en madras i,  her hjemme!)

Jeg er 164cm høj, sådan cirkus, og den passer mig helt fint!! Det eneste jeg lige kan sætte en finger på, er bremsen!! Synes det er lidt irriterende at man skal 'svinge' to 'ben' ud, for det rykker en del i vognen.. Jeg har vækket Lisa en del gange pga det, hvis man ik lige husker at gøre det meget forsigtigt!

Stine og Lisa.

Ah ok  Vil huske det med bremsen. vil da tjekke den ud hvis de har den i butikkerne. Bare lige for at sammenligne lidt. 

Anmeld

29. maj 2011

2babygirls

Hej piger, hvornår skal man senest bestille en barnevogn?

Det er sikkert lidt forskelligt fra butik til butik, og model til model, men kunne være rart lige at høre hvor hurtigt i var ude?

Tak 

Vi bestilte vores da jeg var i uge 20 (bestilte ALT der) en Odder victory (og jeg er super glad for bremsen, da den ikke maser hjulet)
Og hentede den da jeg var i uge 37.

Anmeld

29. maj 2011

Sakris

Jeg bestilte vores i midten af august, og 2 uger efter stod den hos mine svigerforældre. Synes det var ret vildt. Den blev sendt direkte fra fabrikken i Polen. Så ja, jeg var kun lidt over halvvejs i graviditeten.

Er super glad for vi valgte en combivogn, for som du selv skriver, er den meget lettere at se over, og også at styre!

Anmeld

29. maj 2011

Tina&Martin skriver:

Vi bestilte vores da jeg var i uge 20 (bestilte ALT der) en Odder victory (og jeg er super glad for bremsen, da den ikke maser hjulet)
Og hentede den da jeg var i uge 37.

Åh er det noget der kan ødelægge dækket, hvis bremsen maser dækket ind? Det må jeg lige være obs på. 

Anmeld

29. maj 2011

Sakris skriver:

Jeg bestilte vores i midten af august, og 2 uger efter stod den hos mine svigerforældre. Synes det var ret vildt. Den blev sendt direkte fra fabrikken i Polen. Så ja, jeg var kun lidt over halvvejs i graviditeten.

Er super glad for vi valgte en combivogn, for som du selv skriver, er den meget lettere at se over, og også at styre!

Det var godt nok hurtigt! FLOT! Hvilken model har i? 

Anmeld

29. maj 2011

2babygirls

Åh er det noget der kan ødelægge dækket, hvis bremsen maser dækket ind? Det må jeg lige være obs på. 

I hvert fald hvad jeg har set og hørt er det ikke sundt for dækket at være under konstant tryk et sted.

Anmeld

29. maj 2011

Tina&Martin skriver:

I hvert fald hvad jeg har set og hørt er det ikke sundt for dækket at være under konstant tryk et sted.

Nej det kan jeg faktisk heller ikke forestille mig. Tak for tippet. 

Anmeld

29. maj 2011

Brams

Hej piger, hvornår skal man senest bestille en barnevogn?

Det er sikkert lidt forskelligt fra butik til butik, og model til model, men kunne være rart lige at høre hvor hurtigt i var ude?

Tak 

Jeg mener at vi bestilte vores barnevogn 5-5½ måned før. Vi købte i Babysam og skulle have en Emmaljunga. Vi fik af vide, at de lukker ned på fabrikken i en del af sommerperioden, så hvis vi ville være sikker på, at få lige præcis den vogn til tiden, så skulle vi bestille før sommerferien, Lærke er født i slut oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.