N&J skriver:
Ja, jeg har travlt med faderen, fordi det er ham der er aktøren i videoen, det er ham der siger en masse ting til sit barn, det er ham der påstår at han har sit barns bedste interesse for øje - og det ser jeg ingen steder, så jeg forholder mig til ham, det er også ham der havde valgt at lægge dette ud, havde det været moderen der havde været aktøren, så havde jeg da også kommenteret på hende, nu er det sådan uanset hvad vi mener om afgørelsen at det er nu engang det der er afgjort, og har skal altså¨udlevere sit barn - så i det her tilfælde så er det altså far der begår fejl, at moderen så gør det samme gør det jo ikke okey - det bliver det jo ikke mere rigtig af, eller er det okey at den ene bryder loven, så må den anden også?
Jeg mener ingen af dem, men samtidig mener jeg, at fordi du kan høre faderen, men ikke moderen, så er det BEGGE, som skal stå forskud.... Ingen af dem gør noget godt for barnet, altså dem BEGGE...
Jeg synes generelt (nu bliver jeg nok upopulær), at når vi snakker børn herinde, så er det altid moderen som favoriseres... faderen er donor... skide vær med ham... sådan ser jeg det tit, når jeg læser igennem... Dette synes jeg er forfærdelig for børnene, da det igen er børnene der er taberne.... Mange kvinder tilgodeser kun sine egne behov.... og bruger børnene som en undskyldning, så det kan blive opfyldt.... altså det er i børnenes interesse, men reelt er det moderens.....
Synes for mange børn, at det er synd for dem, at faderen ikke er mere i spil... især for drenge og deres for billede... de skal bruge ham til at spejle sig i... men hvordan skal de det, når de kun må se faderen 2 dage hver 14 dag.... synes sku det er tragisk... Mendet er min mening...
Iøvrigt var det ikke meningen det tidligere indlæg jeg skrev til dig skulle komme 3 gange, ved ikke lige hvad der gik galt... og kan ikke se nogen steder, at man kan slette de indlæg man har skrevet...