Lille Victor (Advarsel - Hjerteskærende!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Dinna88

Topp skriver:

fordi han udlægger mor og barn og historien....

Historien må han vel udlægge alt det han vil. Eftersom alle er sympatiske med ham og hans familie, så kommer det jo ikke til at have negative følger for dem - eller hvad? 

Mht. moren ved jeg ikke.

Jeg er neutral i det, så det er altså ikke en diskussion, bare en "oversigt over hvordan det hele lige står til"-agtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Topp

Dinna88 skriver:

Historien må han vel udlægge alt det han vil. Eftersom alle er sympatiske med ham og hans familie, så kommer det jo ikke til at have negative følger for dem - eller hvad? 

Mht. moren ved jeg ikke.

Jeg er neutral i det, så det er altså ikke en diskussion, bare en "oversigt over hvordan det hele lige står til"-agtigt

der er jo en ÅRSAG til alt om forældremyndighed osv er for LUKKEDE døre i retten.... så jeg tror han skyder sig selv i foden.

var det en far til mine børn - ville jeg gå amok over at blive udlagt alle steder på nettet, samt barnet

Anmeld

29. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hold da op, hvad skete der lige der... hvorfor kommer den 3 gange... altså ikke meningen overhovedet...

Kan man ikke slette sine egne indlæg????

Anmeld

29. maj 2011

Dinna88

Topp skriver:

der er jo en ÅRSAG til alt om forældremyndighed osv er for LUKKEDE døre i retten.... så jeg tror han skyder sig selv i foden.

var det en far til mine børn - ville jeg gå amok over at blive udlagt alle steder på nettet, samt barnet

Det vil tiden vise

Anmeld

29. maj 2011

Topp

Dinna88 skriver:

Det vil tiden vise

er jeg HELT sikker på - det er et MEGET dumt træk. Og stakkels dreng at ALLE nu (inkl. hans venner) kan se og læse ALT

Anmeld

29. maj 2011

Vial

Topp skriver:

Enig. For mig viser det, at han måske ikke er så egnet, som han selv føler, han er.

Sådan lidt groft sagt!

Anmeld

29. maj 2011

Dinna88

Topp skriver:

er jeg HELT sikker på - det er et MEGET dumt træk. Og stakkels dreng at ALLE nu (inkl. hans venner) kan se og læse ALT

Altså - det faren og hans kæreste skriver kan de ikke se, da gruppen på facebook er en lukket gruppe.

Men som jeg skrev - det vil tiden vise

Anmeld

29. maj 2011

Topp

KaMa skriver:

Enig. For mig viser det, at han måske ikke er så egnet, som han selv føler, han er.

Sådan lidt groft sagt!

PRÆSIS

Anmeld

29. maj 2011

Topp

Dinna88 skriver:

Altså - det faren og hans kæreste skriver kan de ikke se, da gruppen på facebook er en lukket gruppe.

Men som jeg skrev - det vil tiden vise

ja lukket gruppe - men ALT kører jo rundt andre steder på nettet.

JEG syntes det er usmageligt og IKK en folkesag - men en sag retten HAR taget sig af - og har bestemt hvordan det skal være

Anmeld

29. maj 2011

Dinna88

Topp skriver:

ja lukket gruppe - men ALT kører jo rundt andre steder på nettet.

JEG syntes det er usmageligt og IKK en folkesag - men en sag retten HAR taget sig af - og har bestemt hvordan det skal være

Så sandt
Altså, som jeg skrev, så er det ikke noget jeg vil diskutere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.