Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ChelleGirl skriver: Åååh ja skønne nichlas fra paradise !Hold op nogen skønne øjne, smil og ja.. en god pakke
Åååh ja skønne nichlas fra paradise !Hold op nogen skønne øjne, smil og ja.. en god pakke
Han er bare alt for sød - Også selv om han spiller rollespil
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: uhhh du har god smag da
uhhh du har god smag da
Haha, tak - Og kan vidst sige i lige måde. Går ud fra at vi er enige jo
Mut skriver: Ja tak, så siger jeg haps . Mørkhårede/udenlanske fyre er de bedste
Ja tak, så siger jeg haps . Mørkhårede/udenlanske fyre er de bedste
Uhh..
Kunne ikke være mere enige
- men, min mand fortæller vidst også hvilken slags fyre jeg er til.
Mørk, sort håret og kurder
Sees. skriver: Haha, tak - Og kan vidst sige i lige måde. Går ud fra at vi er enige jo
Ha ha ja det er vi da i den grad
N&J skriver: Jeg hopper med på din liste Mette - dejlige mænd!!!
Jeg hopper med på din liste Mette - dejlige mænd!!!
Præcis - Rigtig dejlige mænd! DK er FYLDT med lækre mænd
CamillaRH skriver: Uhh.. Kunne ikke være mere enige - men, min mand fortæller vidst også hvilken slags fyre jeg er til. Mørk, sort håret og kurder
De er MUMS Min er sort håret og armener, så ikke så mørk igen, indtil han har været ude i sommervejret i 2 dage, så er han lækker brun Kurdere plejer nu også at være pæne mænd - og en af de hotteste udenlanske mænd, der må min stemme altså falde på Vin Diesel
Mmmmh..
Vi to skal da ihvertfald ikke i byen sammen - vi ville skændes om den samme mand.
For HELT KLART! han er simpelthen så lækker! min stemme ville også falde der, hvis man måtte vælge ude fra dk.. muuuuuums...
Hi hi og så kommer listen fra en gammel kone
MC Clemens Vildt fræk og jeg tror jeg ville blive som en lille skolepige i hans samvær
Kim Bodnia fordi han er Kim
Blachmann yderst intelligent mandsperson og så har han noget.
CamillaRH skriver: Mmmmh.. Vi to skal da ihvertfald ikke i byen sammen - vi ville skændes om den samme mand. For HELT KLART! han er simpelthen så lækker! min stemme ville også falde der, hvis man måtte vælge ude fra dk.. muuuuuums...
Haha, det kan jeg godt hører, det ville ikke gå så godt..vi ville bare hapse den samme fyr Uh ja, savle savle .. og hans stemme er altså også lækker, haha..Og så gør han altså fast and the furios filmene en tand bedre...mmh..
Albertesmor skriver: Hi hi og så kommer listen fra en gammel kone MC Clemens Vildt fræk og jeg tror jeg ville blive som en lille skolepige i hans samvær Kim Bodnia fordi han er Kim Blachmann yderst intelligent mandsperson og så har han noget.
Hvor fedt du er til clemens også Han falder jo lidt udfra aldersgruppen fra de andre 2
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128