Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Der er faktisk mange pæne mænd i dk sys jeg..Men en der "mærkeligt" nok udfra alderen kan blive ved med og være fræk:
Der er faktisk mange pæne mænd i dk sys jeg..Men en der "mærkeligt" nok udfra alderen kan blive ved med og være fræk:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Albertesmor skriver: Jeg er heller ikek vild med Helmig og har faktisk aldrig synes han var sexet, men nu er jeg heller til små mænd
Jeg er heller ikek vild med Helmig og har faktisk aldrig synes han var sexet, men nu er jeg heller til små mænd
SD21 skriver: Haha. Ja, men det er nok fordi jeg har tendens til kun at "se" personligheden !
Haha. Ja, men det er nok fordi jeg har tendens til kun at "se" personligheden !
Lige omvendt med mig hehe.
- hvis man skulle gå efter personlighed, er der ikke rat mange lækre kendis i DK
mth1987 skriver: Der er slet ikk så meget mand over ham syntes jeg. Men bryder mig heller ikk om hans musik måske det hænger sammen
Der er slet ikk så meget mand over ham syntes jeg. Men bryder mig heller ikk om hans musik måske det hænger sammen
Jeg kunne nu godt lide hans musik, men forstod aldrig nogensinde at pigerne var vilde med ham, jeg synes han var en lille lort der sang fantastisk
misslea skriver: Jeg har været HELT vild med Mikkel siden jeg var 5 år!!!! Min søster har gået i klasse med ham gennem hele folkeskolen, og også været kærester med ham, så jeg har været HELT tæt på godten.... NAM NAM!!!!!!! ARRRHHMEN altså... se ham lige - SHIT han er hamrende lækker, OG så er han samtidig en SUPER sød fyr!!!!
Jeg har været HELT vild med Mikkel siden jeg var 5 år!!!! Min søster har gået i klasse med ham gennem hele folkeskolen, og også været kærester med ham, så jeg har været HELT tæt på godten.... NAM NAM!!!!!!!
ARRRHHMEN altså... se ham lige - SHIT han er hamrende lækker, OG så er han samtidig en SUPER sød fyr!!!!
Han er altså også bare mega fræk og hamrende charmerende !!
Albertesmor skriver: Bare de ahr passeret de 30 så er de ok
Bare de ahr passeret de 30 så er de ok
hæhæ
mth1987 skriver: Arh ikk helt enig der
Arh ikk helt enig der
Hehe så ka jeg få lov og savle over ham selv
Lou87 skriver: Hehe så ka jeg få lov og savle over ham selv
Sees. skriver: Må man kun vælge en??
Må man kun vælge en??
Uhh ja, havde helt glemt Nicklas !! Han er altså også for fræk og sååååååå charmerende !!!
mth1987 skriver: Jep han er helt din egen men nu det også ret kedeligt når man skal vælge en fra dk da vin diesel jo er VERDENS frækkeste fyr
Jep han er helt din egen men nu det også ret kedeligt når man skal vælge en fra dk da vin diesel jo er VERDENS frækkeste fyr
Oh yirrr han er sku laber Hvilket minder mig om igen at jeg simpelthen MÅ ind og se FastandFurius 5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128