Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
132319 skriver: Silas Holst! Bare ærgerligt at han er til mænd
Silas Holst!
Bare ærgerligt at han er til mænd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
misslea skriver: Jeg har været HELT vild med Mikkel siden jeg var 5 år!!!! Min søster har gået i klasse med ham gennem hele folkeskolen, og også været kærester med ham, så jeg har været HELT tæt på godten.... NAM NAM!!!!!!! ARRRHHMEN altså... se ham lige - SHIT han er hamrende lækker, OG så er han samtidig en SUPER sød fyr!!!!
Jeg har været HELT vild med Mikkel siden jeg var 5 år!!!! Min søster har gået i klasse med ham gennem hele folkeskolen, og også været kærester med ham, så jeg har været HELT tæt på godten.... NAM NAM!!!!!!!
ARRRHHMEN altså... se ham lige - SHIT han er hamrende lækker, OG så er han samtidig en SUPER sød fyr!!!!
Kirle skriver: Manden tager et smukt billede irl er han kort og man kan se at han har røget lidt for meget sjovt
Manden tager et smukt billede irl er han kort og man kan se at han har røget lidt for meget sjovt
ha ha ha.. tjaaah...
men, hvis han gør lidt ud af sig selv.. så ser han sku godt ud..
skulle lige til at spørge.. indtil jeg så teksten under billede..
synes han er så tøsede.
CamillaRH skriver: skulle lige til at spørge.. indtil jeg så teksten under billede.. synes han er så tøsede.
Derfor kan han jo godt være lækker
132319 skriver: Derfor kan han jo godt være lækker
ja selvf
bare ikke efter min smag
Må man kun vælge en??
kitty skriver: Jeg har altid haft et godt øje til ham her! Jeg har også altid haft en virkelig dårlig humor
Jeg har altid haft et godt øje til ham her!
Jeg har også altid haft en virkelig dårlig humor
Hahahahaha .... jamen kan da godt se hvorfor du har valgt Hallur så
Det må da så absolut være Silas Holst !I mine drømme måtte han meget gerne svinge mig rundt i en fræk salsa !Bare ærgeligt at det ikke er kvinderne der har interesse i ham ).
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128