DK's lækreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

metski83

kitty skriver:

Jeg har altid haft et godt øje til ham her!

Jeg har også altid haft en virkelig dårlig humor

Det er ikke dårlig humør, det er simpelthen for sjovt.

Det syntes kæresten også....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

metski83

Dinna88 skriver:

Uhm, MP  Mit store idol. Han er satme guf. (på tre af billederne)

Hvis ikke det er med udseendet, men med personlig og sådan. Så er det TB Han er bare... Dejlig. Og så kastede han vand ned til mig under en koncert, fordi jeg stod med et papir hvor der stod "vand" på, men vagterne reagerede ikke.

Anmeld

28. maj 2011

132319

Silas Holst! 

Bare ærgerligt at han er til mænd 

Anmeld

28. maj 2011

Mor til Ella

Dictes mor skriver:

Ja ja den har været oppe mange gange før, men jeg keder mig, og kan godt bruge lidt øjenguf... Så Hvis mig, hvem der er DK's lækreste kendis...

Her er han i mine øjne:

Så skulle du da være til jellinge festival, der er han den der præsentere artisterne

Det er lidt sjovt med ham synes ikke han er vidt lækker, men han er sådan en man gerne ville være kæreste med, han virker helt vild sød

Anmeld

28. maj 2011

Mor til Ella

misslea skriver:

Jeg har været HELT vild med Mikkel siden jeg var 5 år!!!! Min søster har gået i klasse med ham gennem hele folkeskolen, og også været kærester med ham, så jeg har været HELT tæt på godten.... NAM NAM!!!!!!!

ARRRHHMEN altså... se ham lige - SHIT han er hamrende lækker, OG så er han samtidig en SUPER sød fyr!!!!

Helt enig han er meget maskulin, kan jeg godt lide

Anmeld

28. maj 2011

misslea

Dinna88 skriver:

Og respekten er jo gensidig, i hvert fald fra MP  Den er bare så gennemført den sang, med hornene fra vikingerne og det hele. 

lige præcis....

Anmeld

28. maj 2011

Dictes mor

Lollo1987 skriver:

Så skulle du da være til jellinge festival, der er han den der præsentere artisterne

Det er lidt sjovt med ham synes ikke han er vidt lækker, men han er sådan en man gerne ville være kæreste med, han virker helt vild sød

Neeeeej, der skulle jeg da have været. Jeg synes bestemt også at han er sådan en man gerne vil være kæreste med, især fordi han både er sød og hot!

Anmeld

28. maj 2011

misslea

Lollo1987 skriver:

Helt enig han er meget maskulin, kan jeg godt lide

Anmeld

28. maj 2011

Mor til Ella

Dictes mor skriver:

Neeeeej, der skulle jeg da have været. Jeg synes bestemt også at han er sådan en man gerne vil være kæreste med, især fordi han både er sød og hot!

Jeg fik hvertfald min dosis sød fyr der ude

Anmeld

28. maj 2011

<3

CamillaRH skriver:

Oliver bjerrehus. hader hans personlighed, men køn er han.

Manden tager et smukt billede irl er han kort og man kan se at han har røget lidt for meget sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.