Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Hvor fedt du er til clemens også Han falder jo lidt udfra aldersgruppen fra de andre 2
Hvor fedt du er til clemens også Han falder jo lidt udfra aldersgruppen fra de andre 2
åhh yes han er for lækker, hvor gammel er han ?? er han ikke i 30erne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er faktisk mange pæne mænd i dk sys jeg..Men en der "mærkeligt" nok udfra alderen kan blive ved med og være fræk:
132319 skriver: Silas Holst! Bare ærgerligt at han er til mænd
Silas Holst!
Bare ærgerligt at han er til mænd
KORREKT!!! Han er GUDESKØN!
Albertesmor skriver: åhh yes han er for lækker, hvor gammel er han ?? er han ikke i 30erne
Jo er fra 1979...
Dictes mor skriver: Ja ja den har været oppe mange gange før, men jeg keder mig, og kan godt bruge lidt øjenguf... Så Hvis mig, hvem der er DK's lækreste kendis... Her er han i mine øjne:
Ja ja den har været oppe mange gange før, men jeg keder mig, og kan godt bruge lidt øjenguf... Så Hvis mig, hvem der er DK's lækreste kendis...
Her er han i mine øjne:
Lou87 skriver: Jo er fra 1979...
Bare de ahr passeret de 30 så er de ok
Lou87 skriver: Der er faktisk mange pæne mænd i dk sys jeg..Men en der "mærkeligt" nok udfra alderen kan blive ved med og være fræk:
mth1987 skriver: Arh ikk helt enig der
Arh ikk helt enig der
Jeg er heller ikek vild med Helmig og har faktisk aldrig synes han var sexet, men nu er jeg heller til små mænd
Mut skriver: Haha, det kan jeg godt hører, det ville ikke gå så godt..vi ville bare hapse den samme fyr Uh ja, savle savle .. og hans stemme er altså også lækker, haha..Og så gør han altså fast and the furios filmene en tand bedre...mmh..
Haha, det kan jeg godt hører, det ville ikke gå så godt..vi ville bare hapse den samme fyr Uh ja, savle savle .. og hans stemme er altså også lækker, haha..Og så gør han altså fast and the furios filmene en tand bedre...mmh..
haha, nemmelig
- mh, ja. kan ikke sætter en finger på ham! han er bare en 10'er
CamillaRH skriver: Nemmelig.. Jeg hader virkelig også hans personlighed. men, hvis han bare holder munden lukkede, er han sku lækker
Nemmelig..
Jeg hader virkelig også hans personlighed.
men, hvis han bare holder munden lukkede, er han sku lækker
Haha. Ja, men det er nok fordi jeg har tendens til kun at "se" personligheden !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128