Jeg synes godt nok det er en svær sag.. Jeg vil ikke træde nogen over tæerne, men der er en grund til, at børn bliver tvangsfjernet. Hvis familien i forvejen, af kommunen, ses som værende ressourcesvag - de har i forvejen børn uden for hjemmet og har i mange år haft hjemmehos'ser, så er det en familie, som kommunen har fokus på.
De fleste ser det som et tegn på et ikke så velfungerende hjem, når børnene er for voksne. Det er ikke sundt for dem, de skal have lov og mulighed for at være den alder, de har.
Man kan sagtens anbringe flere børn hos den samme familie, uden at sagbehandler og plejefamilie er venner. Det er som nævnt tidligere, børn og unge udvalget, der afgører om et barn skal fjernes. Det er ikke sagbehandleren. Desuden så er lønnen ikke særlig høj.. Og slet ikke for en pige, der går i skole og til fritidsinteresser. De timer, hun er væk fra plejethjemmet, trækkes fra i lønnen.
I lige den her sag, kan jeg ikke forstå hvorfor de ikke har en hjemmehosser mere. Det er så sørgeligt, at kommunen sparer på sådan noget 
Anmeld