**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:
Det passer altså ikke at der ALTID er en grund til det.. Overhoved. For små 2 år siden var der os et par af egen lomme som havde førsøgt at få en baby og havde bruge omkring 100.000 kr, og da det så lykkedes dem at blive gravid var hun selvf lykkelig og kom til at sige noget med "Jamen så kommer jeg jo snart til at blive tyk
" fordi hun var GLAD. Men hvad skete der, ja de fik dæl dusme fjernet barnet efter fødslen pga den kommentar ! ! Og det PASSER ! Desværre! Og det er slet slet ikke første gang børn tvangsfjernes uden grund ..
Har du set det skrifteligt?
At det står i det brev/note kommunen har lagt på bordet på et af de møder de jo har været til?
For ellers tror jeg du skal tage det med et gran salt .
Ingen tvivl om at det er svært når børn fjernes,men hvem husker ikke sagen om kasper på 3 år der belv banket ihjel?
Kommunen havde fået hug for at tvangsfjerne for mange,så de tog sig god tid når en ny sag landede på ders bord.Det kostede så en 3 årig livet.
Og mhs til hvor børn gerne vil være.
Jeg var voksen før jeg ikke længere savnede/ønskede at være hos mine forældre-Og jeg var udsat for grov omsorgsvigt/vold
Ifølge familiemedlemmer fra jeg var helt ny(kan heller ikke selv huske andet)
Jeg har fået af vide fra et familiemedlem,at jeg altid kom og sagde undskyld fordi jeg havde været slem når jeg var blevet tæsket.Og jeg fik altså bank alt efter hvad humør mine forældre var i ,og ikke efter opførsel.
Børn elsker deres forælder ,og kan manipuleres til at det hele nok skal gå bare de kommer hjem igen.
Så self. vil pigen gerne hjem-Hun kender ikke til andet.
Men det handler jo om at prøve at minimere skader,og bryde sociale cirkler.Ellers er det skruen uden ende.Og hende der har massive prob. som voksen.Så hun heller ikke magter at være en ordentlig forældre.
Alt respekt for at du prøver at skabe debat,men jeg tror altså ikke på at kommuner bruger posevis af penge for sjov skyld