Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

bum bum bum.. ja, hvad pokker gav vi for den.. hmm...

Tror den kostede omkring 5000 kr, men er ikke sikker! Du skal jo købe forlæder, kørepose osv for sig når det er emmaljunga og vi ville have de ting i en speciel farve der ikke var på markedet længere så det kostede blod, sved og tårer (og lidt ekstra penge), men vi fik det som vi ville have det

Tror man skal på prisjagt for den koster nok ikke det samme alle steder....

Puhh 5000 kr. Bum bum selv. Hehe

Hvad farve købte  i den i? Kan nemlig se man kan vælge mellem 23 forskellige farver. .. Det er vildt.

Forlæder - er det nødvendigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Puhh 5000 kr. Bum bum selv. Hehe

Hvad farve købte  i den i? Kan nemlig se man kan vælge mellem 23 forskellige farver. .. Det er vildt.

Forlæder - er det nødvendigt?

vi har selve vognen i silver check og forlæder, kørepose og parasol (som vi ikke bruger endnu) i pink check.. det er sidstnævnte farve der ikke fåes mere

Vi ville ikke undvære forlæder... det giver en lille smule varme og beskyttelse uden at være VARMT... køreposen er varm! og så tager det også noget vind hvis det blæser

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

vi har selve vognen i silver check og forlæder, kørepose og parasol (som vi ikke bruger endnu) i pink check.. det er sidstnævnte farve der ikke fåes mere

Vi ville ikke undvære forlæder... det giver en lille smule varme og beskyttelse uden at være VARMT... køreposen er varm! og så tager det også noget vind hvis det blæser

Ok, mange tak for dine svar..

Jeg må ud og prøve mig frem. Det er jo altid en jungle med alt det udstyr. Og man vil jo helst gerne have noget ordentligt.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Er du venlig at kontakte mig privat, så vi kan snakke om det her udenfor debatten?

Jeg har beklaget.

Jeg oprettede anonym i lige denne debat, og det vil jeg gerne forblive.

Anmeld

28. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Ok, mange tak for dine svar..

Jeg må ud og prøve mig frem. Det er jo altid en jungle med alt det udstyr. Og man vil jo helst gerne have noget ordentligt.

det var så lidt..

og ja, MEGA jungle

pøj pøj med at træffe det rigtige valg

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det var så lidt..

og ja, MEGA jungle

pøj pøj med at træffe det rigtige valg

Tak  

Anmeld

28. maj 2011

_-Kathrine-_

Caroline86 skriver:

vi har en Cerox 2.0 UDEN svinghjul... vi har bevidst valgt svinghjul fra da vi går meget i skoven og ikke ret meget i byen. Hvis I bor i byen og ofte skal bruge den til at komme rundt der tror jeg svinghjul er en fantastisk oplevelse, men er I, som min lille familie, den type familie der går mange lange ture, går i skoven, på grusveje eller lign. så er svinghjul IKKE en god idé...

Så I må nok overveje hvilke behov I har og træffe en beslutning ud fra det

Vi har, udover vores Cerox, en simpel paraply klapvogn men vi bruger den sjældent da Ceroxen fungerer så godt for os...

Mht. afdragsordning ved jeg ikke hvad babysams politik er.. mon ikke det står på deres hjemmeside?

knus

Hejsa!

Vil lige høre dig om en Cerox kan vendes, så man kan se barnet? Hvis ikke, er det så noget I er trætte af den ikke kan, eller?

Mvh Kathrine

Anmeld

28. maj 2011

Caroline86

_-Kathrine-_ skriver:

Hejsa!

Vil lige høre dig om en Cerox kan vendes, så man kan se barnet? Hvis ikke, er det så noget I er trætte af den ikke kan, eller?

Mvh Kathrine

ja, den er med vendbart styr! Jeg synes det er rart at have... hvis det f.eks regner eller blæser meget, eller hvis hun bare er mere i humør til at snakke med mig end med verden, så er det super at hun kan vendes så nemt det samme hvis vi er ude og gå og hun kigger udad og hun så falder i søvn så kan jeg vende hende ind mod mig uden at vække hende (det kan man ikke på de vogne hvor det er kassen der skal vendes)

Jeg kan virkelig anbefale den vogn

Anmeld

28. maj 2011

_-Kathrine-_

Caroline86 skriver:

ja, den er med vendbart styr! Jeg synes det er rart at have... hvis det f.eks regner eller blæser meget, eller hvis hun bare er mere i humør til at snakke med mig end med verden, så er det super at hun kan vendes så nemt det samme hvis vi er ude og gå og hun kigger udad og hun så falder i søvn så kan jeg vende hende ind mod mig uden at vække hende (det kan man ikke på de vogne hvor det er kassen der skal vendes)

Jeg kan virkelig anbefale den vogn

Godt at høre at styret kan vendes...

Den er helt klart favoritten nu...! Mange tak

Anmeld

28. maj 2011

Carina:-)

Jeg har prøvet både med og uden svinghjul.

Og jeg kan bedst lide uden.

Synes vægten fordeler sig bedre end når det er med svinghjul.
Men ved at hvis man har prob. med ryg/bækken er svinghjul godt fordi man kan dreje uden at presse/løfte på vognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.