Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.686 visninger
50 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er helt vild med en klapvogn fra Emmaljunga, med svinghjul.. Er der nogle der vil anbefale den? Eller skal man vælge med alm, hjul? Og kan man evt afdrage hos babysam? Tak hvis i vil svare..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Anonym trådstarter

28. maj 2011

Anonym trådstarter

35 visninger - og intet svar .. Skønt

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

35 visninger - og intet svar .. Skønt

Det er nok 35 mennesker, som ikke har erfaringer med svinghjul, eller som ikke ved om man kan afdrage. Rolig nu! Jeg ved det fx intet, og vidste jo ikke hvad du spurgte om før jeg klikkede ind på din tråd. Og husk at folk der ikke har en bruger herinde også tæller med i statestikken, men de kan ikke svare.

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

Overskriften fortæller jo ikke hvad det handler om, derfor er der mange der klikker ind.

Jeg har ikke haft svinghjul, ville ikke vælge det men kommer jo an på hvor den skal bruges..

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Det er nok 35 mennesker, som ikke har erfaringer med svinghjul, eller som ikke ved om man kan afdrage. Rolig nu! Jeg ved det fx intet, og vidste jo ikke hvad du spurgte om før jeg klikkede ind på din tråd. Og husk at folk der ikke har en bruger herinde også tæller med i statestikken, men de kan ikke svare.

Åha, jeg ved det. Men du behøver ikke sige rolig nu til mig. Jeg er ikke et barn. .. Men tak for svar!

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Overskriften fortæller jo ikke hvad det handler om, derfor er der mange der klikker ind.

Jeg har ikke haft svinghjul, ville ikke vælge det men kommer jo an på hvor den skal bruges..

Ok tak for svar..

Kunne bare forestille mig, at den er nemmere at køre med evt.

Og så undskyld for den forkerte overskrift da.

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Åha, jeg ved det. Men du behøver ikke sige rolig nu til mig. Jeg er ikke et barn. .. Men tak for svar!

Det har jeg vidst heller ikke sagt, at du er

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Det har jeg vidst heller ikke sagt, at du er

Nej men kan ikke ha' når der skal skrives: Rolig nu.. Den kunne du ha' undladt.

For det andet forstod jeg fint.

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Nej men kan ikke ha' når der skal skrives: Rolig nu.. Den kunne du ha' undladt.

For det andet forstod jeg fint.

Jamen jeg beklager da at du tog det så hårdt, men når du nu opper dit emne flere gange inden for kort tid og derefter nærmest skælder ud på dem der har læst uden at svare, så er det måske temmelig oplagt at bede dig om lige at slappe af (som i: hav tålmodighed. Bare så du ikke misforstår igen ) Men nu skal dit emne heller ikke køres ud på et sidespor. Det var blot for at sige dig, at med så specifikt et spørgsmål som dette, kan du godt regne med, at 80% ikke kender noget til det, som du spørger om  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.