Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

MorEllen

Vi har en Emmaljunga cerox uden svinghjul, og den er vi megatilfreds med Ville ikke valgt svinghjul, men det er jo smag og behag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jamen jeg beklager da at du tog det så hårdt, men når du nu opper dit emne flere gange inden for kort tid og derefter nærmest skælder ud på dem der har læst uden at svare, så er det måske temmelig oplagt at bede dig om lige at slappe af (som i: hav tålmodighed. Bare så du ikke misforstår igen ) Men nu skal dit emne heller ikke køres ud på et sidespor. Det var blot for at sige dig, at med så specifikt et spørgsmål som dette, kan du godt regne med, at 80% ikke kender noget til det, som du spørger om  

Jeg skælder ikke nogen ud. Aner ikke hvorfor du skriver sådan.

Men godt du ved så meget om at det er ca 80%. Tak..

Og jeg oppede den, fordi den hurtigt røg væk. Så nogle med evt erfaring så den.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Ellen-mor skriver:

Vi har en Emmaljunga cerox uden svinghjul, og den er vi megatilfreds med Ville ikke valgt svinghjul, men det er jo smag og behag...

Ok..

Men er den let at køre? Syns godt nogle klapvogne kan være ret tunge at danse med.

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg skælder ikke nogen ud. Aner ikke hvorfor du skriver sådan.

Men godt du ved så meget om at det er ca 80%. Tak..

Og jeg oppede den, fordi den hurtigt røg væk. Så nogle med evt erfaring så den.

Tror ikke rigtig der er nogen grund til at fortsætte den her Du er jo tydeligvis opsat på at mistolke alt det jeg skriver til dig trods en beklagelse og uddybning.

Håber du får svar

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Tror ikke rigtig der er nogen grund til at fortsætte den her Du er jo tydeligvis opsat på at mistolke alt det jeg skriver til dig trods en beklagelse og uddybning.

Håber du får svar

Sjovt som du altid skal være et hoved højere end andre. Men lad os droppe det.

Og håbe på brugbare svar. Tak ellers.

Anmeld

28. maj 2011

Caroline86

vi har en Cerox 2.0 UDEN svinghjul... vi har bevidst valgt svinghjul fra da vi går meget i skoven og ikke ret meget i byen. Hvis I bor i byen og ofte skal bruge den til at komme rundt der tror jeg svinghjul er en fantastisk oplevelse, men er I, som min lille familie, den type familie der går mange lange ture, går i skoven, på grusveje eller lign. så er svinghjul IKKE en god idé...

Så I må nok overveje hvilke behov I har og træffe en beslutning ud fra det

Vi har, udover vores Cerox, en simpel paraply klapvogn men vi bruger den sjældent da Ceroxen fungerer så godt for os...

Mht. afdragsordning ved jeg ikke hvad babysams politik er.. mon ikke det står på deres hjemmeside?

knus

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Sjovt som du altid skal være et hoved højere end andre. Men lad os droppe det.

Og håbe på brugbare svar. Tak ellers.

Er det virkelig nødvendigt at blive grov på den måde? Hvis du mener, at jeg altid er et "hoved højere end alle andre", er du mere end velkommen til at kontakte mig privat, så jeg venligst kan få en uddybning.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

vi har en Cerox 2.0 UDEN svinghjul... vi har bevidst valgt svinghjul fra da vi går meget i skoven og ikke ret meget i byen. Hvis I bor i byen og ofte skal bruge den til at komme rundt der tror jeg svinghjul er en fantastisk oplevelse, men er I, som min lille familie, den type familie der går mange lange ture, går i skoven, på grusveje eller lign. så er svinghjul IKKE en god idé...

Så I må nok overveje hvilke behov I har og træffe en beslutning ud fra det

Vi har, udover vores Cerox, en simpel paraply klapvogn men vi bruger den sjældent da Ceroxen fungerer så godt for os...

Mht. afdragsordning ved jeg ikke hvad babysams politik er.. mon ikke det står på deres hjemmeside?

knus

Vi bruger mest klapvogn i byen. Bor midt i byen nemlig.

Er den uden sving hjul, tung i det?

Og tak for svar...

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Er det virkelig nødvendigt at blive grov på den måde? Hvis du mener, at jeg altid er et "hoved højere end alle andre", er du mere end velkommen til at kontakte mig privat, så jeg venligst kan få en uddybning.

Hvorfor blir du ved, at skrive i min tråd?

Der er ikke mere at diskutere ..

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvorfor blir du ved, at skrive i min tråd?

Der er ikke mere at diskutere ..

Fordi du sviner mig til bag en anonym-knap. Hvilket både er enormt lavt og derudover også i mod reglerne på baby.dk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.