Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Jonna1979

syntes i to skal stoppe det er jo helt pinligt. Secrets prøvede bare at give en forklaring på hvorfor ingen svarede.

jeg er en af de 35 der klikkede ind uden at skrive noget havde ikke noget svar var interesseret i emmaljunga da vi selv skal have en barnevogn derfra og så skulle jeg se om der stod noget klogt jeg kunne bruge.

Husk læs med positive tanker folk sidder ikke og vil irretere folk med vilje'

undskyld jeg blander mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

cecilie1984

for det første tror jeg ikke amn kan afdrage/købe på afbetaling i baby sam, har ihvertfald ALDRIG hørt om det.

Jeg har en emmaljunga klapvogn med drejehjul og er glad for den, vi bor også i byen, har også haft en alm emmaljunga klapvogn uden dreje hjul som jeg solgte og købte en med drejehjul.

Men selvom vi er glade for den med drejehjul vil jeg ikke udelukke jeg kunne finde på at bytte stel hvis der var en unden drejehjul som gerne ville have drejehjul. Jeg var glad for begge mine emmaljunga klapvogne.

så det er nok meget individuelt.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Selvfølgelig er det det! Når du skriver, at jeg altid føler mig hævet over andre. Det finder jeg faktisk enormt sårende, stødende og under bæltestedet. Og i øvrigt også usandt.

Men nu må support tage sig af det, jeg ønsker ikke at debattere her i tråden længere. 

Du kan slippe med en beklagelse, men ikke jeg.

Det er ikke fair. Men ok.

Har sagt jeg beklager. Personligt til dig, her i tråden. Men forbliver anonym, pga denne tråd.

Måske er det dine graviditets hormoner der har taget over her. ..

Fortsat god weekend.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Jonna1979 skriver:

syntes i to skal stoppe det er jo helt pinligt. Secrets prøvede bare at give en forklaring på hvorfor ingen svarede.

jeg er en af de 35 der klikkede ind uden at skrive noget havde ikke noget svar var interesseret i emmaljunga da vi selv skal have en barnevogn derfra og så skulle jeg se om der stod noget klogt jeg kunne bruge.

Husk læs med positive tanker folk sidder ikke og vil irretere folk med vilje'

undskyld jeg blander mig

ÅHHHH. Jeg har sagt beklager 2 gange til hende nu. Hvad mere skal jeg gøre?

Og tak!!

Anmeld

28. maj 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Syns bare det er super rart at den kan svinge.

Men måske det ikke er ligeså holdbart som en alm. Er det så et + at vælge punkterfri hjul?

Synes klart det er et stort plus at vælge punkterfri dæk det har kg gjort vi har os barnevognen fra dem og der har vi desværre ikke punkterfri dæk og det har jeg fortrudt mange gange den har været punkteret 2 gange allerede og han er kun 5 måneder
Men det med sving hjul vil jeg sige er meget smag og behag . Vi ville os have dem til at starte med men da vi så kun hørte dårligt om dem valgte vi dom anden og jeg er så glad for den . Og så var fen billigere

Anmeld

28. maj 2011

Jonna1979

Anonym skriver:

Og tak!!

bare stop og ikke længere kommentere

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Og tak!!

Er du venlig at kontakte mig privat, så vi kan snakke om det her udenfor debatten?

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

cecilie1984 skriver:

for det første tror jeg ikke amn kan afdrage/købe på afbetaling i baby sam, har ihvertfald ALDRIG hørt om det.

Jeg har en emmaljunga klapvogn med drejehjul og er glad for den, vi bor også i byen, har også haft en alm emmaljunga klapvogn uden dreje hjul som jeg solgte og købte en med drejehjul.

Men selvom vi er glade for den med drejehjul vil jeg ikke udelukke jeg kunne finde på at bytte stel hvis der var en unden drejehjul som gerne ville have drejehjul. Jeg var glad for begge mine emmaljunga klapvogne.

så det er nok meget individuelt.

Ja, det er nok meget indv. Så jeg må næsten gå i babysam, og prøve mig frem. ..

For den klapvogn jeg har nu, er simpelthen for tung for mig. Og så virker styret ikke, når man vil vende det. Øv.

Anmeld

28. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Jeg må ind og løbe lidt rundt med de forskellige så.

Må jeg spørge hvad prisen var for den i har?

bum bum bum.. ja, hvad pokker gav vi for den.. hmm...

Tror den kostede omkring 5000 kr, men er ikke sikker! Du skal jo købe forlæder, kørepose osv for sig når det er emmaljunga og vi ville have de ting i en speciel farve der ikke var på markedet længere så det kostede blod, sved og tårer (og lidt ekstra penge), men vi fik det som vi ville have det

Tror man skal på prisjagt for den koster nok ikke det samme alle steder....

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Jonna1979 skriver:

bare stop og ikke længere kommentere

Ok, men svarede dig jo bare ikk. Idet du skriver i min tråd.

Held og lykke med barnevogns søgningen. Det er en ren jungle. Men Emmaljunga går man ikke fejl af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.