Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Fordi du sviner mig til bag en anonym-knap. Hvilket både er enormt lavt og derudover også i mod reglerne på baby.dk.

Ej hallo. Jeg er anonym, og var det fra starten.

Og det blir man ved med at være, når man har oprettet en tråd.

Og hvor sviner jeg dig til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Vi bruger mest klapvogn i byen. Bor midt i byen nemlig.

Er den uden sving hjul, tung i det?

Og tak for svar...

jeg synes slet ikke den er tung, men det er jo nok meget smag og behag

Vi gjorde det at vi tog en dag i de forskelligt babybutikker og så "gik vi tur" med de forskellige vogne derinde gav dem lidt udfordringer som at komme skarpt rundt om et hjørne, køre over forskellige ting osv og vigtigst af alt satte vi Laura i vognene for at se hvordan hun sad i dem...

Skriv en liste over de ting vognen skal opfylde og så tag en dag og giv gas i butikkerne det er mit råd!

vi er MEGET tilfredse med den!!

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ej hallo. Jeg er anonym, og var det fra starten.

Og det blir man ved med at være, når man har oprettet en tråd.

Og hvor sviner jeg dig til?

"Sjovt som du altid skal være et hoved højere end andre."

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg synes slet ikke den er tung, men det er jo nok meget smag og behag

Vi gjorde det at vi tog en dag i de forskelligt babybutikker og så "gik vi tur" med de forskellige vogne derinde gav dem lidt udfordringer som at komme skarpt rundt om et hjørne, køre over forskellige ting osv og vigtigst af alt satte vi Laura i vognene for at se hvordan hun sad i dem...

Skriv en liste over de ting vognen skal opfylde og så tag en dag og giv gas i butikkerne det er mit råd!

vi er MEGET tilfredse med den!!

Jeg må ind og løbe lidt rundt med de forskellige så.

Må jeg spørge hvad prisen var for den i har?

Anmeld

28. maj 2011

mortilnoahogmelina

Vi har købt en uden sving hjul da vi har hørt den skulle være svær at kører hvis du kører på grusveje eller sådan og så ville jeg egentlig heller ikke give 4500 for det når jeg kunne få den anden til 4000 og den jordiske fantastisk .
Og er på ingen måde tung at kører med synes jeg ikke .

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

"Sjovt som du altid skal være et hoved højere end andre."

Er det at svine dig til? Beklager så.

Anmeld

28. maj 2011

MorEllen

Anonym skriver:

Ok..

Men er den let at køre? Syns godt nogle klapvogne kan være ret tunge at danse med.

Jeg kan godt komme rundt hvor jeg vil, og synes ikke den er tung.. En af grunderne til at vi fravalgte svinghjul var at vi ville ha muligheten til at vende styret så barnet kan se mod os... da er det ikke så smart med svinghjul. Men som nogle andre herinde skriver, så er det nok fint med svinghjul hvis man går mer i byen end i skoven

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Vi har købt en uden sving hjul da vi har hørt den skulle være svær at kører hvis du kører på grusveje eller sådan og så ville jeg egentlig heller ikke give 4500 for det når jeg kunne få den anden til 4000 og den jordiske fantastisk .
Og er på ingen måde tung at kører med synes jeg ikke .

Syns bare det er super rart at den kan svinge.

Men måske det ikke er ligeså holdbart som en alm. Er det så et + at vælge punkterfri hjul?

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Er det at svine dig til? Beklager så.

Selvfølgelig er det det! Når du skriver, at jeg altid føler mig hævet over andre. Det finder jeg faktisk enormt sårende, stødende og under bæltestedet. Og i øvrigt også usandt.

Men nu må support tage sig af det, jeg ønsker ikke at debattere her i tråden længere. 

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Ellen-mor skriver:

Jeg kan godt komme rundt hvor jeg vil, og synes ikke den er tung.. En af grunderne til at vi fravalgte svinghjul var at vi ville ha muligheten til at vende styret så barnet kan se mod os... da er det ikke så smart med svinghjul. Men som nogle andre herinde skriver, så er det nok fint med svinghjul hvis man går mer i byen end i skoven

Man kan vende klapvognsdelen. Det er nu godt nok noget mere besværligt, end at styret kan vendes.

Jeg skal vist ind og se begge klapvogne så. Og køre lidt rundt med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.