han vil søge 50/50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Nessie

DAs mor skriver:

For mig at se skal det være barnets tarv - slut! Selvfølgelig skal det hænge sammen, men forældremes "behov" må altså vige for barnets

Præcis det jeg mener, det sker bare for sjældent, og falder som regel altid ud til morens fordel, og det er ikke altid det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

pyh stakkels dig, jeg hader og den 50/50, min veninde er flyttet fra hendes kæreste og de har den 50/50 og det fungere ikke for børnene... så håber for dig det ikke kan lade sig gøre, men for dem faldt det naturligt... gad godt have de der link på at det ikke er godt anyone???

ja det er bestemt ikke sjovt.. Men ud fra hvad de fleste skriver, så har jeg intet at frygte

Anmeld

28. maj 2011

Lillefe

Nessie skriver:

Og det er det jeg mener, der er så utroligt mange der tager børnene som gidsler, og taler grimt om hinanden til børnene, og det er så tarveligt, for børnene elsker jo begge forældre lige højt.

Egentlig burde man, når man får børn, aftale hvad der skal ske i tilfælde af, at man gik fra hinanden, for er man gået fra hinanden og ikke kan blive enige om noget som helst, ja så går det kun ud over børnene

Ja vi har også aftalt herhjemme jeg får de små ( den ælste er ikke min bio så han skulle jo blive hos sin far) 

For min kæreste er slet ikke tilhænger af at de skal være splittet osv.. ligesom jeg heldigvis.. !  men så er jeg også sikker på vi altid kune aftale han tog dem hvis jeg havde brug for det osv..

Anmeld

28. maj 2011

Mormilla

Anonym skriver:

Mit barns far vil til at søge om 50/50... 

Jeg er dybt ulykkelig.. Aner ikke hvad der skal ske, for jeg ønsker ikke at mit barn skal være splittet i to hjem... Det mener jeg ikke er godt for hende... 

Ved nogen af jer om man skal være enige om det før det kan lade sig gøre ?

Jeg synes jo det er dejligt når en mand gerne vil være en del af sit barn`s liv! Jeg kan ikke se hvorfor det er kvinden der har ret til mest tid med barnet.

Vi har altid sagt her hjemme, at hvis vi skulle gå fra hinanden så bliver det 50/50. Jeg kunne aldrig drømme om at ta vores børn fra min mand, bare fordi vi ikke kan finde ud af det.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Jeg synes jo det er dejligt når en mand gerne vil være en del af sit barn`s liv! Jeg kan ikke se hvorfor det er kvinden der har ret til mest tid med barnet.

Vi har altid sagt her hjemme, at hvis vi skulle gå fra hinanden så bliver det 50/50. Jeg kunne aldrig drømme om at ta vores børn fra min mand, bare fordi vi ikke kan finde ud af det.

det er sådanset fordi han kun vil gøre det for at genere mig... Han har to andre, som han aldrig har søgt om det med.. Det er KUN fordi jeg har fundet en anden.. Så det er IKKE fordi han tænker på barnets tarv

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

Som der er svaret, så skal du ikek være bekymret og slet ikke med så lille et barn.

jeg har to drenge på 5 og 8 år og deres far ville have dem halvdelen af tiden....han fik en eneste dag mere på prøve og intet mere, så det er kun torsdag til søndag og satser på det ryger tilbage på fredag til søndag.

Hvis ikke begge ønsker at dele børnene lige over, hvis ikke der er godt samarbejde og hvis ikke man bor tæt på hinanden, så er det slet ikke en mulighed der bliver overvejet og sf vil aldrig råde til det.

I min optik handler den der med at dele børn lige over som en ting kun om at dække forældrenes behov og jeg bliver trist på børnenes vegne når jeg hører om disse ordninger og endda til helt små børn.

Men tag det helt roligt..sf tænker på barnet ikke på far.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Som der er svaret, så skal du ikek være bekymret og slet ikke med så lille et barn.

jeg har to drenge på 5 og 8 år og deres far ville have dem halvdelen af tiden....han fik en eneste dag mere på prøve og intet mere, så det er kun torsdag til søndag og satser på det ryger tilbage på fredag til søndag.

Hvis ikke begge ønsker at dele børnene lige over, hvis ikke der er godt samarbejde og hvis ikke man bor tæt på hinanden, så er det slet ikke en mulighed der bliver overvejet og sf vil aldrig råde til det.

I min optik handler den der med at dele børn lige over som en ting kun om at dække forældrenes behov og jeg bliver trist på børnenes vegne når jeg hører om disse ordninger og endda til helt små børn.

Men tag det helt roligt..sf tænker på barnet ikke på far.

han vil os kun gøre det for at genere mig.. Han har enda tænkt sig at flytte tættere på bare for det... Og så tænker han ikke på sine andre børn 

Men tusind tak for svar, jeg er ved at være rolig igen, for der er nogen stykker der skriver det samme.. 

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

han vil os kun gøre det for at genere mig.. Han har enda tænkt sig at flytte tættere på bare for det... Og så tænker han ikke på sine andre børn 

Men tusind tak for svar, jeg er ved at være rolig igen, for der er nogen stykker der skriver det samme.. 

Man siger og gør meget når man er presset følelsesmæssigt på den ene eller anden måde..så bare lad det glide af på dig..

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Man siger og gør meget når man er presset følelsesmæssigt på den ene eller anden måde..så bare lad det glide af på dig..

jeg kan ikk lade vær med at blive generet af det...  Men er helt rolig igen... Han kan bare søge... For jeg vil ikke samarbejde med ham på det plan... LANGT fra... Mit barn har brug for en fast base.. 

Det er fordi han er ski** jaloux over at jeg har fundet mig en anden, men jeg kan ikk leve alene resten af mit liv fordi han mener noget andet

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

jeg kan ikk lade vær med at blive generet af det...  Men er helt rolig igen... Han kan bare søge... For jeg vil ikke samarbejde med ham på det plan... LANGT fra... Mit barn har brug for en fast base.. 

Det er fordi han er ski** jaloux over at jeg har fundet mig en anden, men jeg kan ikk leve alene resten af mit liv fordi han mener noget andet

Lad være med at have kontakt med ham...få nyt nummer feks...ellers lad være med at læse sms'er fra ham...du kan ikke ændre ham men kun den måde du tackler det han udsender og planter i dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.