han vil søge 50/50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.335 visninger
61 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Anonym trådstarter

Mit barns far vil til at søge om 50/50... 

Jeg er dybt ulykkelig.. Aner ikke hvad der skal ske, for jeg ønsker ikke at mit barn skal være splittet i to hjem... Det mener jeg ikke er godt for hende... 

Ved nogen af jer om man skal være enige om det før det kan lade sig gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Lillefe

Hvor gammelt er barnet?

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Lillefe skriver:

Hvor gammelt er barnet?

et halvt år

Anmeld

28. maj 2011

Lillefe

Anonym skriver:

et halvt år

Så får han det ikke.. jeg mener vist at hvis barnet er under 3 er det for lillet til den ordning..  For det er ikke i barnets tarv..

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Lillefe skriver:

Så får han det ikke.. jeg mener vist at hvis barnet er under 3 er det for lillet til den ordning..  For det er ikke i barnets tarv..

okay det hjælper lidt på mit humør, bortset fra at han jo så kan søge derefter.. Men skal man ikk være enige om det ? For amtet kan da se at det ikke er godt... 

Anmeld

28. maj 2011

A.

Du skal huske på at amtet går ikke indfor den ordning kun hvis forældre er selv enig om det eller barnet selv ønsker det og slet ikke når barnet er så lille så op med humøret..

Anmeld

28. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

okay det hjælper lidt på mit humør, bortset fra at han jo så kan søge derefter.. Men skal man ikk være enige om det ? For amtet kan da se at det ikke er godt... 

Ikke for at jokke nogen over tæerne, men er det dig eller barnet det ikke er godt for?
Der er mange steder at det fungerer fint med 50/50, og mange kvinder glemmer at barnet altså ikke kun er deres, men at faren har lige så meget "ret" til det.

Men nej, jeg kunne heller ikke forestille mig at de ville lave en 50/50 deling, når barnet er så lille

Held og lykke med det hele

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ikke for at jokke nogen over tæerne, men er det dig eller barnet det ikke er godt for?
Der er mange steder at det fungerer fint med 50/50, og mange kvinder glemmer at barnet altså ikke kun er deres, men at faren har lige så meget "ret" til det.

Men nej, jeg kunne heller ikke forestille mig at de ville lave en 50/50 deling, når barnet er så lille

Held og lykke med det hele

barnet... 

Jeg vil mene at et barn har brug for en hovedbasis... Og derfor gør det mig frygtelig ked af det...

Anmeld

28. maj 2011

sarahb

dit barn er alt for lille, så bekymre dig IKKE!

Anmeld

28. maj 2011

Topp

den 50/50 ordning laver statsforvaltningen  IKKE med mindre forældrerne er ENIGE - så bare tag det roligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.