han vil søge 50/50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

misse198

Så længe den lille ikke er ældre kan han ikke få den.

Men efter nogle år kan han godt søge.

Jeg har selv en ordning med min eks. mand,  vi har dem 50/50. self. er det utroligt hårdt for mig, for jeg ville da gerne have dem 100 procent, men jeg syntes at børn har ret til at se den anden part lige så meget.

mine børn er kun GLADE for den ordning vi har nu og det er det der varmer mit hjerte.

Ikke for at lyde kold eller som om jeg ikke gider mine prinsesser, men jeg tænker mere på dem end mig selv og har de brug for at være en uge mere ved deres far,så får de lov til det, det er tråsal børnene man skal lytte til og ikke os voksende 

Men jeg forstår dig så inderligt godt, havde det selv svært i starten, men man accpter det med tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

den 50/50 ordning laver statsforvaltningen  IKKE med mindre forældrerne er ENIGE - så bare tag det roligt

lige meget hvor gammelt barnet er ? Altså f.eks når barnet blir 5 ?

Anmeld

28. maj 2011

Topp

Anonym skriver:

min store søns far snakkede om det på et tidspunkt (han er 12 år) og der sagde de derinde DE IKK gør det.... kun hvis man er enige om det

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

min store søns far snakkede om det på et tidspunkt (han er 12 år) og der sagde de derinde DE IKK gør det.... kun hvis man er enige om det

hvilket amt bor du i ? 

Tror jeg skal ringe og snakke med dem mandag.. Self skal hun se sin far, ingen tvivl om det, men jeg er bare imod den ordning.. 

Anmeld

28. maj 2011

Topp

Anonym skriver:

hvilket amt bor du i ? 

Tror jeg skal ringe og snakke med dem mandag.. Self skal hun se sin far, ingen tvivl om det, men jeg er bare imod den ordning.. 

vestsjælland

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

vestsjælland

okay tror du det er gældende i alle amter ?

Og hvor længe er det siden han søgte ?

Anmeld

28. maj 2011

A.

Anonym skriver:

Også når barnet er 5 .10 eller mere kun hvis i to er enige om det eller barnet selv ønsker det . Det er det jeg har fået af vide i amtet

Anmeld

28. maj 2011

Topp

Anonym skriver:

okay tror du det er gældende i alle amter ?

Og hvor længe er det siden han søgte ?

det tror jeg - som udgangspunkt kræver det jo at forældrerne kan arbejde VIRKELIG godt sammen hvis det skal fungere for barnet.

han søgte aldrig - han havde nok også snakket med dem..

han søgte i stedet den fulde forældremynighed og bopælsret

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

Også når barnet er 5 .10 eller mere kun hvis i to er enige om det eller barnet selv ønsker det . Det er det jeg har fået af vide i amtet

okay tusind tak for svar, det giver mig ro i sjælen, hvilket amt er du fra? Og hvor længe er det siden du fik det af vide ?

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

det tror jeg - som udgangspunkt kræver det jo at forældrerne kan arbejde VIRKELIG godt sammen hvis det skal fungere for barnet.

han søgte aldrig - han havde nok også snakket med dem..

han søgte i stedet den fulde forældremynighed og bopælsret

okay og det fik han aldrig ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.