han vil søge 50/50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Lad være med at have kontakt med ham...få nyt nummer feks...ellers lad være med at læse sms'er fra ham...du kan ikke ændre ham men kun den måde du tackler det han udsender og planter i dig...

han har samvær med barnet, så der ser vi hinanden, for jeg ammer stadig... 

Og han mener os at han vil ku få barnet hjem til sig så længe jeg ammer, selvom han godt ved jeg ammer en 4-5 gange dagligt... Han er den mest belastende eks-kæreste man kan tænke sig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

han har samvær med barnet, så der ser vi hinanden, for jeg ammer stadig... 

Og han mener os at han vil ku få barnet hjem til sig så længe jeg ammer, selvom han godt ved jeg ammer en 4-5 gange dagligt... Han er den mest belastende eks-kæreste man kan tænke sig til

Er der fastsat samvær over sf eller noget I har valgt? jeg ville ikke have min x indenfor mine døre, kan det ikke ske på neutral grund...

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Er der fastsat samvær over sf eller noget I har valgt? jeg ville ikke have min x indenfor mine døre, kan det ikke ske på neutral grund...

ja det er noget der er aftalt gennem SF.. Jeg er heller ikk vild med at han skal komme her, men ved ikke hvor det ellers sku være 

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

ja det er noget der er aftalt gennem SF.. Jeg er heller ikk vild med at han skal komme her, men ved ikke hvor det ellers sku være 

Det kan jo feks ske på et børne ungdomscenter....jeg ville melde ud at det ikke kan være hos dig....udover det så er det mig en gåde at man fastsætter samvær med så lille et barn som endnu ikke er bevidst om at det er et selvstændigt lille væsen...

Anmeld

28. maj 2011

LC

Tror du skal holde på at hvis samværdet fungere som det er nu så skal det fortsætte...

Og det at faren skal se barnet skal ikke betyde at du skal stoppe med at amme.

Men det kan måske lade sig gøre at faren har barnet i 1 time hos sig og så aflevere det igen, så han ser sit barn alene, men at du stadig kan amme før og efter samværdet...

Mener at amme børn kun er væk 1-2 timer fra moren, når SF fastsætter samværd uden for hjemmet...

Men tror du kan tage det stille og roligt, skriv evt op i en bog, hvad dit barn spiser - tidspunkter osv...

Så kan du fremlægge den for Sf og de kan så se at du ammer x antal gange om dagen, og der kan dit barn ikke være hos sin far....

Anmeld

28. maj 2011

ønskeprinsesse2011

Anonym skriver:

Mit barns far vil til at søge om 50/50... 

Jeg er dybt ulykkelig.. Aner ikke hvad der skal ske, for jeg ønsker ikke at mit barn skal være splittet i to hjem... Det mener jeg ikke er godt for hende... 

Ved nogen af jer om man skal være enige om det før det kan lade sig gøre ?

min kæreste har lige været det hele igennem med hans datter. fordi moderen ikke kunne tage vare på sin datter ordentlig. han fik bopælsretten og moderen ret til at se sin datter hver anden weekend. men fordi at de bor så lang fra hinanden kan de ik have 50/50 da det kræver man helst bor i samme kommune. og de sagde at barnet helst skulle være 1år før man laver en 50/50 ordning.

og man behøver ik være enige om det. for kan man ik blive enige om en samværsordning i amtet kommer sagen for retten og så det dem der træffer en afgørelse..

men bøenen har jo ret til at se begge forældre..

og ved da selv som gravid nu at jeg ville da nødigt undvære mit pus i maven. men man ejer dem jo ikke.

held og lykke.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det kan jo feks ske på et børne ungdomscenter....jeg ville melde ud at det ikke kan være hos dig....udover det så er det mig en gåde at man fastsætter samvær med så lille et barn som endnu ikke er bevidst om at det er et selvstændigt lille væsen...

det samme siger jeg.. Men han blev ved og ved og ved... Tror kun det er for at genere mig, for SÅ interesseret har han aldrig været i sine andre børn 

Skal snart i SF igen, og så må vi tage den derfra... 

For så må de jo forklare at han heller ikk kan få hende hjem til sig så længe jeg ammer

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

det samme siger jeg.. Men han blev ved og ved og ved... Tror kun det er for at genere mig, for SÅ interesseret har han aldrig været i sine andre børn 

Skal snart i SF igen, og så må vi tage den derfra... 

For så må de jo forklare at han heller ikk kan få hende hjem til sig så længe jeg ammer

Han får hende vel ikke hjem før hun er meget ældre....synes altså nogle gange det mere er forældrene end børnene der tænkes på...øv...ønsker dig det bedste...har selv stået med noget værre møg..

Knus..

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

LC skriver:

Tror du skal holde på at hvis samværdet fungere som det er nu så skal det fortsætte...

Og det at faren skal se barnet skal ikke betyde at du skal stoppe med at amme.

Men det kan måske lade sig gøre at faren har barnet i 1 time hos sig og så aflevere det igen, så han ser sit barn alene, men at du stadig kan amme før og efter samværdet...

Mener at amme børn kun er væk 1-2 timer fra moren, når SF fastsætter samværd uden for hjemmet...

Men tror du kan tage det stille og roligt, skriv evt op i en bog, hvad dit barn spiser - tidspunkter osv...

Så kan du fremlægge den for Sf og de kan så se at du ammer x antal gange om dagen, og der kan dit barn ikke være hos sin far....

vi bor en time fra hinanden, så det vil ikk ku lade sig gøre

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Han får hende vel ikke hjem før hun er meget ældre....synes altså nogle gange det mere er forældrene end børnene der tænkes på...øv...ønsker dig det bedste...har selv stået med noget værre møg..

Knus..

tusind tak

jeg håber på det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.