Jer med kolik-børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Anne G

marloutti skriver:

Okay, det lyder betryggende at det trods alt hjalp...

Det hjalp i hvert fald rigtig godt her

for at det også hjælper på jeres lille pus

Rigtig god bedring med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

marloutti

Maja84 skriver:

ammer du? for giver du flaske kan det måske hjælpe at gå over på

nan 1 HA det hjalp os

Jeg giver flaske og vi har prøvet nan ha og det ændrede ingenting, desværre...

Anmeld

27. maj 2011

marloutti

nvm skriver:

den var det bedste i verden for mig 1 gang, men min anden datter ville ikke være i den, hun ville kun svøbes meget meget stramt i en dyne og så i mine arme skulle jeg holde hende tæt ind til min krop og vugge hende...

de kære små

J, det virker også for min søn at blive pakket godt ind og så masser af kropskontakt...

Anmeld

27. maj 2011

Michael healer

Hvordan opfører de sig ang. gråd?

Min søn på fem uger græder stort set hver gang han har spist og nogen gange også mens han spiser. Han trækker sig sammen i kraftige mavekramper og græder virkelig, så man kan høre det bare gør skide ondt...

Og han græder og vrider sig, før der kommer en prut eller bøvs og før afføring.

Og han sover også meget uroligt og vrider sig i mavesmerter og knirker og brummer i ét væk.

Er det mon kolik? Eller "blot" umodne tarme.

Skal siges han er født tre uger før termin, selvom de jo siger det ingen betydning har...

Jeg er lidt træt af at alle bare smiler og siger at det jo går over, når han blir tre mdr. Det er sgu pissehårdt at høre på han har så ondt....

Vi har prøvet zoneterapi to gange nu. Måske han skal ha lidt flere behandlinger før det virker... Håber jeg virkelig det gør..

Har I erfaringer med det?

På forhånd tak...

Knus... Marlene.

Hej

Vi havde det problem for nogle år siden med vores søn, og løsningen for os hed kranio sakral terapi i konbinations med zoneterapi, jeg har ikke læst alles svar, så det kan være nogle har nævnt dette før

Anmeld

27. maj 2011

marloutti

Michael healer skriver:

Hej

Vi havde det problem for nogle år siden med vores søn, og løsningen for os hed kranio sakral terapi, jeg har ikke læst alles svar, så det kan være nogle har nævnt dette før

Okay. Nej, det har jeg ike hørt før... Det var da fedt, det kunne hjælpe... Det skal jeg huske...

Anmeld

27. maj 2011

Isabella_mor

Min søn på fem uger græder stort set hver gang han har spist og nogen gange også mens han spiser. Han trækker sig sammen i kraftige mavekramper og græder virkelig, så man kan høre det bare gør skide ondt...

Og han sover også meget uroligt og vrider sig i mavesmerter og knirker og brummer i ét væk.

Skal siges han er født tre uger før termin, selvom de jo siger det ingen betydning har...

Jeg er lidt træt af at alle bare smiler og siger at det jo går over, når han blir tre mdr. Det er sgu pissehårdt at høre på han har så ondt....

Vi har prøvet zoneterapi to gange nu. Måske han skal ha lidt flere behandlinger før det virker... Håber jeg virkelig det gør..

På forhånd tak...

Knus... Marlene.

villads græd også rigtig meget i starten og vi svøbte ham og han faldt til ro. det hjalp virkelig meget.. tryghed giver et eller andet.. vi er også nu begyndt me at give ham en stofble som nusseklud, som vi ligger op ad hans ansigt og det får ham til at falde til ro. 

han har dog ikke kolik, men fik da han var helt lille nogle ture hvor man fik lyst til at kaste ham ud af vinduet.. 

og der hjalp det at svøbe.. nu her i sommertiden så find et tyndt kvadratisk tæppe hvis i vil svøbe ham og så pak ham ind som en larvepubbe.. 

det bruger man til MANGE kolikbørn og det hjælper... 

jeg gik også rundt med ham i slynge, hvor han lå i vuggestilling, og det hjalp også...

Anmeld

27. maj 2011

Mor til L&S

marloutti skriver:

På forhånd tak...

Knus... Marlene.

Det kunne godt lyde som kolik!!

Min datter havde også en mild form for kolik, men var kun om aftenen efter spisetid og om natten efter spisetid! Nogen aftener kunne det vare 1 time nogen gange flere...

Vi gik til zoneterapi - de første par gange synes jeg ikk der var den store forskel, men efter 4 gange skete der mirakler og hun fik derefter 2 efter behandlinger, så jeg er SÅ glad for at jeg fortsatte!

Op og med humøret - det blir bedre

Anmeld

27. maj 2011

marloutti

Mor til Liva skriver:

Det kunne godt lyde som kolik!!

Min datter havde også en mild form for kolik, men var kun om aftenen efter spisetid og om natten efter spisetid! Nogen aftener kunne det vare 1 time nogen gange flere...

Vi gik til zoneterapi - de første par gange synes jeg ikk der var den store forskel, men efter 4 gange skete der mirakler og hun fik derefter 2 efter behandlinger, så jeg er SÅ glad for at jeg fortsatte!

Op og med humøret - det blir bedre

Åh, det lyder virkelig godt... Han har skreget så meget i dag, så jeg er ved at gi op... Men det trøster mig meget, at der er lys for enden af tunnellen... Så vi må bare holde ud lidt endnu...

Anmeld

27. maj 2011

marloutti

isabellamor skriver:

villads græd også rigtig meget i starten og vi svøbte ham og han faldt til ro. det hjalp virkelig meget.. tryghed giver et eller andet.. vi er også nu begyndt me at give ham en stofble som nusseklud, som vi ligger op ad hans ansigt og det får ham til at falde til ro. 

han har dog ikke kolik, men fik da han var helt lille nogle ture hvor man fik lyst til at kaste ham ud af vinduet.. 

og der hjalp det at svøbe.. nu her i sommertiden så find et tyndt kvadratisk tæppe hvis i vil svøbe ham og så pak ham ind som en larvepubbe.. 

det bruger man til MANGE kolikbørn og det hjælper... 

jeg gik også rundt med ham i slynge, hvor han lå i vuggestilling, og det hjalp også...

Tak! Det vil jeg prøve det der... Ja, jeg kan godt mærke han har brug for trygheden, så jeg holder ham altid helt tæt ind til mig...

Anmeld

27. maj 2011

kamtok

Har du prøvet at give ham mylicon-dråber? De hjælper med at slå luften i stykker i maven, så man nemmere kan få det ud.

De kan købes på apoteket.

15 dråber blandet i lidt mælk 15 min. før et måltid (og selvom det kan være hårdt at vente de 15 min. så er det dét der gør forskellen). 

De var SUPER effektive herhjemme, da min søn havde "kolik". Han slog nogle prutter så jeg vågnede af dem om natten, de var så høje og lange at det vækkede mig - men det hjalp!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.