Vidste du hvad du ventede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

sandratobias

Min mavefornemmelse sagde dreng 1. gang.. Og der kom oz en dreng ud.. Min mavefornemmelse 2. gang sagde oz dreng, meeen wrong... Der kom en pige ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Kløver

Stéphanie skriver:

Ja som overskriften siger, vidste du hvad du ventede dig? Her mener jeg dog inden en evt. kønsscanning??

Jeg er nu i gang med min 3. graviditet, og har alle 3 gange "vidst" helt fra start af hvad jeg ventede mig, og jeg har haft ret.

Jeg ved desværre ikke hvordan det hænger sammen, men har bare haft på fornemmelsen at mine piger var piger og har hele tiden vidst at det denne gang vil blive en dreng, hvilket så er blevet bekræftet at jeg venter

Er der andre der har haft det som mig??

fra Stéphanie

Jeg vidste ikke hvad det blev, men har nok alligevel haft en underbevidsthed som gjorde det, da meget af det jeg købte, var lidt drenget, tænkte nok også en pige bedre kunne gå i noget der var lidt drenget end omvendt, men ja tror nu også jeg et sted havde en underbevidst fornemmelse uden ejg selv vidste det

Anmeld

26. maj 2011

modesty

Jeg har ikke haft en intuitiv fornemmelse, men da min kæreste har en bror og ingen søstre, og broren har fire sønner og ingen døtre, var oddsene i den retning ligesom ret store. Så jeg var temmelig sikker på en dreng - og ganske rigtigt, vi fik at vide til MD scanning i går at det er en lille purk.

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

Troede nok mere på at det blev en dreng, men håbede på en lille pige den første tíd inden scanningen  

Anmeld

27. maj 2011

camilla28

jeg må svare klart ja

1 gang omtalte jeg babyen som junior og ham/han  og  ja da fødslen var vel ovre kunne min kæreste stolt fortælle mig at vi havde fået en dreng

2 gang omtalte jeg baby som bøllemissen og hende/ hun og ved en skanning kunne de fortælle mig at det var en fin stor pige vi ventede os

har også kunne fortælle andre kvinder hvad de venter sig og  mine fornemmelser har været korrekte  bortset fra en gang hvor jeg sagde han men  skanningen viste en pige ... men altså undskylder mg med at jeg kun har set hende engang mens hun har været gravid hehe

Anmeld

27. maj 2011

TbCp

Jeg havde en meget stærk fornemmelse af at jeg ventede en pige og ganske kort inde i graviditeten drømte jeg at jeg fødte en lille sorthåret pige 5 uger for tidligt...

Til md. scanning kunne de ikke se køn, men til en scanning i uge 32 kunne de fortælle os at vi ventede os en pige...

Og i uge 35 + 2 fødte jeg en lille sorthåret pige

Anmeld

27. maj 2011

Sof

Jeg ved det også langt inden jeg kan få det at vide 

Anmeld

27. maj 2011

SiLiMiMa

Stéphanie skriver:

Ja som overskriften siger, vidste du hvad du ventede dig? Her mener jeg dog inden en evt. kønsscanning??

Jeg er nu i gang med min 3. graviditet, og har alle 3 gange "vidst" helt fra start af hvad jeg ventede mig, og jeg har haft ret.

Jeg ved desværre ikke hvordan det hænger sammen, men har bare haft på fornemmelsen at mine piger var piger og har hele tiden vidst at det denne gang vil blive en dreng, hvilket så er blevet bekræftet at jeg venter

Er der andre der har haft det som mig??

fra Stéphanie

kun første gang - og det var nok mere ønsketænkning

jeg ville så gerne ha en dreng første gang og var så sikker på, at det blev en dreng. Dengang (2002) var der ikke noget der hed MD scanning (heller ikke NF for den sags skyld - kun terminsscanning og tripletest), så vi måtte pænt vente til fødslen.... og ud kom den dejligste dreng

De andre gange har jeg ikke haft nogen fornemmelse - troede dog at nr 2 ville blive en dreng. Men nr 2, 3 og 4 var alle piger.

heidi

Anmeld

27. maj 2011

Majeha

Jeg "vidste", jeg ventede en pige... Fik en dreng, hehe.

Anmeld

27. maj 2011

LinLin

Jeg har "vidst" det var drenge begge gange... Måske fordi jeg håbede det

Jeg fandt ikke ud af det f'r fødslen første gang - anden gang var vi til kønsscanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.