Vidste du hvad du ventede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Stéphanie

Lou87 skriver:

Jeg gættede selv på en pige, og havde faktisk vovet mig ud og købe en enkelt lyserød ting inden 3d scanning...
Og heldigvis bekræftede den at vi fik en pige

Ved ikke hvorfor jeg troede det heller, det jo nok bare noget man tror.. der er jo trods alt 50/50 chance for at gætte rigtig

Hehe ja det er jo ganske rigtig Jeg turde så ikke selv købe noget til nogen af dem før jeg havde set det på skærmen.. Tænk nu hvis det var forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Stéphanie

misse1986 skriver:

Jeg har haft ret alle 3 gange med mine

Fedt!! Der er nu altså heller ikke noget som at få ret

Anmeld

26. maj 2011

hilma

sagde fra start af at jeg ventede en dreng, wupti, har en skøn dreng 

Anmeld

26. maj 2011

Frøken J.

Stéphanie skriver:

Okay.. Men fedt nok at du "gættede" rigtig Men underligt at man får den følelse 

Ja, det er skægt. Min mor vidste det også. Hun sagde det med det samme, da jeg blev gravid: "Det er en pige, jeg ved det bare"

Anmeld

26. maj 2011

Stéphanie

aya-zia skriver:

nej det var en mavefornemmelse... og var VIRKELIG overbevist om at jeg fik en dreng begge gnage... men nix... tappen må være faldet af

Haha, ja det er jo hvad der kan ske

Ved den første jeg ventede sagde faren til barnet også at hvor der kommer en mand ind, kommer der en mand ud...... Den tog han dog hurtigt i sig igen og mente også at tappen var faldet af et sted i farten

Anmeld

26. maj 2011

misse198

Nej det er sku fantastisk, faktisk ret sjovt at man selv kan ha en stærk fornemmele af hvad kønnet er

Anmeld

26. maj 2011

Stéphanie

hilma skriver:

sagde fra start af at jeg ventede en dreng, wupti, har en skøn dreng 

Ih hvor dejligt  Det er nu meget rart at have ret

Anmeld

26. maj 2011

Stéphanie

Secrets skriver:

Ja, det er skægt. Min mor vidste det også. Hun sagde det med det samme, da jeg blev gravid: "Det er en pige, jeg ved det bare"

Ej hvor fedt Den første jeg ventede stod jeg virkelig alene med troen om at det var en pige, men men men, jeg fik ret alligevel

Denne gang sagde min svigermor dog at hun helt klart mente at det var en dreng for mig mave lignede hendes da hun ventede min kæreste

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

Stéphanie skriver:

Hehe ja det er jo ganske rigtig Jeg turde så ikke selv købe noget til nogen af dem før jeg havde set det på skærmen.. Tænk nu hvis det var forkert

Hehe forståeligt.. det var også et stort sats

Anmeld

26. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

nu er dette kun min første, men ja jeg var ikke i tvivl om at det var en dreng jeg ventede mig fra allerede inden vi fik konstateret at jeg faktisk var gravid...

og ja det er en dreng jeg venter mig håber det bliver det samme med de næste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.